• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

On puc trovar una web que amb posi els preus dels avances fa 18 anys 3 mesos #26743

Hola a tothom aquest fi de semana vam anar a instal·lar la caravana al camping.
Al montar l'avance que ens van vendre amb la caravana estaba esparrecat li faltaba el pal del mig i la loneta de terra, la gent que ens van vendre la caravana no hi volen saber gaire res.
On puc mirar preus d'avances?
Nomes tinc que saber lo que madeix la caravana no?
Sorten gaire carts?
Vaig esta netejant la caravana per dins i esta feta una me.... amb sembla que no hem fet gaire bona compra aixo de ser novatos....
la gent del costat ens van tenir que ajudar una mica.
Pero el meu nen s'ho va pasar pipa i nosaltres tambe, ja tinc ganes que arribi divendres.
Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: On puc trovar una web que amb posi els preus dels avances fa 18 anys 3 mesos #26751

Julia, estiguis tranq1uila, poc a poc t´aniràs sortint.
Per comprar l´avace has de mesurar el perimetre de la teva carvana i a la tenda et diràn quina mida necesites.
Aqui tens alguna , també pots trucar i demanar-lis preus. www.m3caravaning.com/index.php?page=shop.browse&root=94&..._phpshop&lang=es

www.roulot.es/index.php?page=shop.browse&category_id=215...phpshop&Itemid=1
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: On puc trovar una web que amb posi els preus dels avances fa 18 anys 3 mesos #26780

Gracies matrix, son bastant cars els avances potser li farem un pedaç al que tenim aquet any ja em gastat masa.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12