• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Hola un altre cop!!!! fa 12 anys 8 mesos #26874

Al final ens han donat els pals que faltavan del avance vell que aprofitarem pero ara.
Ens falta el faldo que diuen que va per separat.
Sabeu si en trovare un de segona ma o els venen nous per separat?
salutacions,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Hola un altre cop!!!! fa 12 anys 8 mesos #26875

De segona má , suelto....crec que és molt difícil.
Truca a Covilas i pregunta´ls si el venen per separat... son força amables 93 485 37 16
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Hola un altre cop!!!! fa 12 anys 8 mesos #26877

Sí per faldó et refereixes al troç que va entre la cv. i el terra, ( per entendren's el que tapa els baixos de la cv.) com et diu en matrix a Covilas el trobaràs.

Jo en vaig comprar un l'any passat, per la meva cv. El preu va en funció de la llargària, (no sé quantes mides hi han).

També et puc dir que sí ara compres un avancé nou ja el porta, almenys en els avancés d'hivern de la casa Inaca.

Salut
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: Hola un altre cop!!!! fa 12 anys 8 mesos #26878

Hola ara hi trukare pero d'on son ho envien perque jo soc de girona

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.