• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27757

Crec que les normes son corrects.
En quan els dobles nicks, es poden diferenciar clarament quins son registrats per fer bulla i entretenir el personal o els registrats per tal de crear mal ambient al fòrum. Aquests ultims siguin amb nick sencill o doble han de comprtar-se correctament o pendre les mesures que l'administrador cregui convenient.

Entre tots hem d'aconseguir tenir un fòrum fantastic.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27759

Per mi totes las normes que ens porti al respecta son mol balides.
Penso que em tingut personatges que men fet riure mol, pro uns altres que no gaire.

Tonio te ha quedado de pala.

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27763

Dobles nicks:
no trobo correcte que es permeti la personalitat gamberra d'alguns i d'altres quedin censurats. Penso que la idea dels que ens hem registrat dos cops ha estat fer conya i donar vida a un forum que sovint està ensopit. Desgraciadament no hem sabut o volgut entendre la conya d'un/a forer/a que ha nascut d'una conya i se l'ha criminalitzat per un comentari ironic que va fer (potser només el vaig entendre jo? :roll: ). Potser si hagués seguit la "pol.lemica" amb el seu nick amb cara i nom la cosa hagués sigut diferent ?? Penso que no, que ens agrada el marro i remenar la m...a, jo el/la primer/a. I no val dir, "el tio atacava a la persona", no, responia els missatges, fem memoria o repassem el forum...

Webmestre, espero que aquesta norma se'ns apliqui a tots i m'eliminis el missatge (passats un parell de dies, porfi ;-) ), així que amb molta pena, passo a millor vida. Per no tenir temptacions de ressucitar, em pots enterrar definitivament, vull dir eliminar-me com a forer/a o negar-me la entrada ??

Fins mai :cry:

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27789

CapitaMaranya,

Nosaltres et trobarem a faltar :cry:

Una abraçada.

Carles i Marta ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27819

Potser si hagués seguit la "pol.lemica" amb el seu nick amb cara i nom la cosa hagués sigut diferent ?? Penso que no,

yo si que creo que hubiera sido muy diferente.
tampoco creo que ninguno de los personajes creados hasta el momento se les pueda considerar "trolls", la diferencia entre unos y otros ha estado en que uno de los personajes "resbalo" y no ha sabido o no le hemos dejado levantarse.
si en lugar de haber "resbalado" el personaje hubiera "resbalado" el forero todo hubiera sido diferente.
seguro que en estos años yo habre "resbalado" mas de diez veces. y ¿quien no ?

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27831

Tonio escribió:

la diferencia entre unos y otros ha estado en que uno de los personajes "resbalo" y no ha sabido o no le hemos dejado levantarse.
si en lugar de haber "resbalado" el personaje hubiera "resbalado" el forero todo hubiera sido diferente.

Lo siento Tonio, aunque respeto tu opinión, no estoy nada de acuerdo.
O sea, al parecer fue el personaje, el que como tu dices, "resbaló", yo creo más bien, que alguien le hizo la travanqueta para que resbalara, después "resbaló" y se lo llevó por delante.
Sinceramente, creo que el primer "resbalón" lo tuvo el forero con cara y ojos, y luego le contestó el forero-personaje. Otra cosa es que lo que diga el forero tenga justificación y sea perdonable, quizás por amistad o veteranía, en cambio lo que diga el personaje no.
Este personaje nació para hacer cachondeo entre unos cuantos foreros, y así fue durante unas cuantas semanas, nos reímos mucho en dos o tres kdds, dí mucho juego, algunos me animaban a seguir, hasta que llegó ese "resbalón", y ya nada volvió a ser igual.
Te puedo asegurar, que si no me hubieran puesto la travanqueta, habria desaparecido sin más, y nos hubiéramos reído juntos en la siguiente kdd, me sabe mal que algunos me hallan buscado las cosquillas, o me hallan insultado ( a mi parecer) no sé con que fin.
En cuanto a las normas, todo y que no comparto algunas de ellas, las tendré que acatar.

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27832

Perdoneu el rotllo que us escriuré ara, però ja fa massa temps que em mossego la llengua quan entro al forum. Em connecto molt sovint, potser soc la que més clico totcamping a l'ordinador ;-) i suposo que és normal no trobar massa cosa nova. Hi ha gent nova que es presenta, consultes de vacances, alguna trobada... "poc moviment". De tant surt el tema recurrent de Blanes, que dóna molt de joc: alguns deuen tenir un radar que detecta la paraula Blanes al Totcamping i s'hi tira en planxa. I jo penso, "que pesats !, que facin i vagin on vulguin.". Mireu si dóna joc el tema que a Manresa feiem conya pensant en organitzar una II botifarrada memorial CIM, pobres Carles i Marta només us faltaria aquesta. Per cert, molt bona la fideuà que en vam menjar l'altre dia al camping de Blanes. Ai perdó que perdo el fil.
Doncs el que deia, que Blanes dóna molt de joc i també la paraula Mandonguilla. Aquest pobre cada vegada que obre la boca ja té a la inquisició a sobre per cremar-lo. I el paio deu ser massoca, perque després d'una temporadeta de jiji, jaja, va i me li foten per tots costats. I quan ja sembla que la cosa està tranquileta arriben i me li fan la clenxa en mig.
Això si, cada vegada que apareix qualsevol de les paraules tabú (a part d'aquestes dues, n'hi ha alguna més..., més endavant potser també valdrà la pena repassar-les), apareix un "escuadron de la muerte" que defensa a capa i espasa "la seva veritat".

I per avui ja n'hi ha prou. Repeteixo, perdoneu el rotllo, però avui si no ho deia, també enterrava a la Monrib i penso que molts de vosaltres no us mereixeu perdre una forera com jo :mrgreen: (modestia a part).

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27839

En cuanto a las normas, todo y que no comparto algunas de ellas, las tendré que acatar.

Mandonguilla i la resta de forers, tots sense excepció, reals i virtuals:

Les normes que he publicat i que crec que serien bones per a tots són per a discutir-les i per modificar-les totes si és necessari.

Mandonguilla:
Ja t'he comentat en privat que no tinc res en contra de ningú i de tu, que escrius, tampoc.

En quant al web i l'activitat del fòrum, doncs és un espai encara nou, que molta gent no coneix, però que va creixent poc a poc, sovint gràcies al boca-orella dels seus usuaris.
Per donar-li més vida, es pot participar al fòrum, però també afegint-hi continguts, etc.
I si uns dies el fòrum està més calmat, doncs no passa res, no és res més que una part més d'aquest espai.

I en la mida que sigui possible, anirà millorant.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27907

Si jo fos el Mandonguilla i haguera vist que un forer o forera a qui conec o tinc amistat malinterpreta una frase que faig perque no em coneix i veig que la cosa s' embolica, crec que tinc la prou confiança com per trucar i explicar qui soc i que estic fent dins el foro i no deixo que la cosa vagi més enllà.... cosa que jo la Mª José no ho puc fer per no saber a qui m' haig de dirigir.

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27964

Si jo fos la Tiramillas... confused

Re: NORMES ALS FÒRUMS fa 18 anys 2 mesos #27975

Si jo fos la Tiramillas, no li hagués dit a cap forer o forera -tan se val si el conegués o no- cap paraula ofensiva, ni tampoc menysprear-lo, per molt que no estigués d'acord amb les seves paraules.
No crec que fos necessari cap trucada, perquè no t'havia d'explicar res, ni qui soc, ni el que estava fent dins del foro.
Si haguessis llegit els missatges que va fer el Mandonguilla, haguessis comprovat que tots eran fent broma, tot era una conya entre alguns forers i foreres, de la qual vam riure molt i ens ho vam passar molt be.
Jo no pretenia res més que això, passar i fer passar una bona estona a la gent que ens havien de trobar en una o dues kdds.

No em faig la víctima, potser m'ho he merescut, però al meu historial, las dos vegades que he escrit fora d'aquelles dues kedades, dec haver trepitjar merda, perquè la primera per parlar de política em diuen dictador, fantasma, etc.., i en la segona per decodificar en morse, en diuen merda de forer i farsant.
Al teu historial ja el coneixem tots i jo no vull formar part d'ell. Per tant, per a mi ja tot això ja és història.
Sense voler ofendre a ningú més, chao.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12