• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26925

Bé, fa aproximadament 2 mesos us vaig demanar consell sobre comprar una tenda remolc o una caravana. Doncs, gracies als vostres consells finalment vam optar per la caravana. De fet, ja la tenim i fins i tot ja l'hem estrenat: és una Caravelair 486 Luxe i estem encantats (tot i que per muntar l'avancé vaig trigar uns 3 hores). També vull agraïr publicament al Toni de Caravanes Altafulla pel seu assessorament i ajuda. Gracies a tots!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26926

Moltes felicitats, m' alegro molt.

Ara ens has de conèixer a tots en una de les tantes quedades que organitzem, us esperem.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26928

Roger, vas muntar l'avancé tu sol o et va ajudar algú? Per que tres hores si vas fer-ho tot sol no ho veig tant exagerat.

Jo la primera vegada que vaig munta la tenda (dues persona) vam estar-hi unes 5 hores. L'última vegada jo sol dues hores deu minuts.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 3 mesos #26929

Enhorabona per l´estrena. si vas montar ´a vancé tú sol...no està malament per ser la primera vegada.....

I conta , conta... a quin càmping has anat.. com us heu trobat?? que tal la conducció? tot son noves experiències...
Et quedaràs fitxe a un càmpìng? és per saber on anar a pendre les cervesssetes :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27175

L'hem estrenat al Cambrils Park (càmping impresionant). De fet, nosaltres som de Vila-seca (al costat de Salou i Cambrils). Així que, si baixeu per aquí, tindreu unes canyes pagades

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27177

Enhorabona per l'estrena, ara només cal fer-li molts kilòmetres...
Mercè & Cia.

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27180

A DISFRUTARLA.ENS VEIEM. brindeM

Re: Moltes gracies i... ja la tenim!!!!!!!!!! fa 18 anys 2 mesos #27182

Enhorabona per la caravana-ou , ara toca gaudir-la al màxim. brindeM

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12