|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé, fa aproximadament 2 mesos us vaig demanar consell sobre comprar una tenda remolc o una caravana. Doncs, gracies als vostres consells finalment vam optar per la caravana. De fet, ja la tenim i fins i tot ja l'hem estrenat: és una Caravelair 486 Luxe i estem encantats (tot i que per muntar l'avancé vaig trigar uns 3 hores). També vull agraïr publicament al Toni de Caravanes Altafulla pel seu assessorament i ajuda. Gracies a tots!!!!!!!!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes felicitats, m' alegro molt.
Ara ens has de conèixer a tots en una de les tantes quedades que organitzem, us esperem. |
|
|
Roger, vas muntar l'avancé tu sol o et va ajudar algú? Per que tres hores si vas fer-ho tot sol no ho veig tant exagerat.
Jo la primera vegada que vaig munta la tenda (dues persona) vam estar-hi unes 5 hores. L'última vegada jo sol dues hores deu minuts. |
|
|
Enhorabona per l´estrena. si vas montar ´a vancé tú sol...no està malament per ser la primera vegada.....
I conta , conta... a quin càmping has anat.. com us heu trobat?? que tal la conducció? tot son noves experiències... Et quedaràs fitxe a un càmpìng? és per saber on anar a pendre les cervesssetes :mrgreen: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
L'hem estrenat al Cambrils Park (càmping impresionant). De fet, nosaltres som de Vila-seca (al costat de Salou i Cambrils). Així que, si baixeu per aquí, tindreu unes canyes pagades
|
|
|
Enhorabona per l'estrena, ara només cal fer-li molts kilòmetres...
Mercè & Cia.
|
|
|
A DISFRUTARLA.ENS VEIEM. brindeM
|
|
|
Enhorabona per la caravana-ou , ara toca gaudir-la al màxim. brindeM
Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|