• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Carta gris francesa fa 18 anys 4 mesos #27091

• perit
  • Visitant
  • Visitant
Bones a tothom i totdon !

Sóc nou per aquí, i busco si em podeu ajudar amb alguns dubtes que tinc. He pensat de comprar-me una caravana petita a França de menys de 750 kg i de segona mà. Tinc dubtes de si podré circular de forma "legal" per les nostres contrades amb la documentació francesa (carta gris) o si bé cal anar a la ITV a fer un fitxa tècnica espanyola (fitxa tècnica reduïda). Em pregunto si és fàcil de fer tenint la documentació francesa, així mateix voldria saber si és necessari un contracte de compra venta per demostrar la propietat de la caravana.

Moltes gracies a totes i tots !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12