• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Paraboliques fa 19 anys 11 mesos #2718

Algú de vosaltres porte parabolica a la Cv o Ac
Es bon asumpte?
O sencillament no val la pena?
De fet jo porto un Tv amb sistema Pal i Secam i puc veure la televisió a
tots els paissos, pero esclar Alemany, txec i proximitats doncs ni papa,
es que anant per aquets monts de deu avagades troves a faltar el teleno-ticies,ancara que sempre diuen el mateix,pero no ho ser sembla que sentir parlar la teva llengua set possa bé quant estas lluny
Soc un sentimental :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Paraboliques fa 19 anys 10 mesos #3232

Bé, jo porto la parabòlica famosa aquella de la oferta del Lidl. En realitat la transporto més que la porto. M'explico: ja l'hi he agafat el truqillo per trobar l'Astra amb un cercador de satèlits. Els altres ni fava, com si no hi fossin. Així que arribats a un lloc on sembla que tindrem temps em passa pel cap de veure la tele amb la parabòlica: obre l'arcó, busca el maletí, instala el sintonitzador, passa els cables, munta l'antena, orientala amb cura... tot plegat al voltant d'una hora. Un cop tot instalat, sintonitza i... a veure la tele! 1/2 hora de zapping pel centenar llarg de canals sintonitzats és suficient per comprovar que la programació és una bírria i que compensa molt més llegir un llibre o veure un dvd. així que torna-ho a plegar tot i guadar-ho. L'avantatge? si és que estava aburrit acabo d'emprar unes dues hores la mar d'entretingudes, tot i que la meva dona se'n en fot només em veu amb la maleta.
Per cert, a algú li interessa una parabòlica nova per 50 €? En va costar 110, poca broma... 8-)

Ara bé, si la portes ja muntada... no sé, m'imagino que la programació serà la mateixa...
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12