|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú de vosaltres porte parabolica a la Cv o Ac
Es bon asumpte? O sencillament no val la pena? De fet jo porto un Tv amb sistema Pal i Secam i puc veure la televisió a tots els paissos, pero esclar Alemany, txec i proximitats doncs ni papa, es que anant per aquets monts de deu avagades troves a faltar el teleno-ticies,ancara que sempre diuen el mateix,pero no ho ser sembla que sentir parlar la teva llengua set possa bé quant estas lluny Soc un sentimental :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bé, jo porto la parabòlica famosa aquella de la oferta del Lidl. En realitat la transporto més que la porto. M'explico: ja l'hi he agafat el truqillo per trobar l'Astra amb un cercador de satèlits. Els altres ni fava, com si no hi fossin. Així que arribats a un lloc on sembla que tindrem temps em passa pel cap de veure la tele amb la parabòlica: obre l'arcó, busca el maletí, instala el sintonitzador, passa els cables, munta l'antena, orientala amb cura... tot plegat al voltant d'una hora. Un cop tot instalat, sintonitza i... a veure la tele! 1/2 hora de zapping pel centenar llarg de canals sintonitzats és suficient per comprovar que la programació és una bírria i que compensa molt més llegir un llibre o veure un dvd. així que torna-ho a plegar tot i guadar-ho. L'avantatge? si és que estava aburrit acabo d'emprar unes dues hores la mar d'entretingudes, tot i que la meva dona se'n en fot només em veu amb la maleta.
Per cert, a algú li interessa una parabòlica nova per 50 €? En va costar 110, poca broma... 8-) Ara bé, si la portes ja muntada... no sé, m'imagino que la programació serà la mateixa... Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |