|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Encara no he tingut temps de llegir el que heu anat publicant (em sembla que tinc feina per dies), tot just he descarregat 5 Gb de fotos a l'ordinador, baixat més de 200 missatges d'spam del correu i ajudar una mica devant el munt de roba bruta que hi ha per rentar.
Ha estat un viatge de 3 setmanes (més un pròleg d'una setmaneta sense autocaravana) que ens ha portat per França, Itàlia, Eslovènia, Croàcia, Bòsnia i Montenegro. En han impactat els rastres de la guerra cruelment recents i presents, ens han impresionat alguns paratges naturals, ens ha decepcionat la quantitat de gent en els llocs clau i la poca o nula acollida al turisme en autocaravana, i ens ha sobtat desagradablement l'antipatia i mala educació dels croates en general i amb comptadissimes excepcions. Pel demés el viatge bé, però hi ha hagut incidents per a tots els gustos: des de la sortida amb volta monumental al assabentar-nos per la ràdio que l'AP7 i la NII estaven tallades per un incindi, fins a problemes mecànics soferts per les 3 autocaravanes que vàrem trobar-nos. Decididament la mecànica Fiat és el menys fiable que hi ha. Bé, ja n'anirem parlant de tor plegat, dexeiu-me només donar-vos la benvinguda a tots el retornats i que passeu unes molt bones vacances els que les comenceu o encara hi sou. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvingut Toni espero llegír el teus comentaris aviat, lamento els incidents.
|
|
|
Benvingut de nou, ens fa molta enveja el "peaso" viatge que has fet.....
Els que hem treballat a l´agost hem intentat moure una mica el foro.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvinguts sigueu,espero que aviat poguem llegir un dels teus relats.
Joan |
|
|
Benviguts al foro i esperem el vostre relat, que amb el que has avançat, segur que serà força interessant.
|
|
|
Benvinguts a la dura realitat, és gairebé com l'endemà de la rifa de Nadal, cal esperar al proper any...
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Benvinguts !!!!!!!!!
Encara que us hagin pasat cosetes inesperades i punyeteres....m´en alegro de que vosaltres estigueu bé. Dona-li un petó al Miquel de la meva part i li dius que penso que es un noi molt valent fent aquest viatge tant llarg en aquests paisos tant especials!!! Jo no se si el podria arribar a fer!!!! :roll: soc una poruc :roll: a!!! :-| Una abraçada!!! Mª josé :mrgreen: |
|
|
Bienvenidos,
|
|
|
Bentornats sigueu Toni i família.
Caram, deu nidó el viatge que heu fet!!!, com bé dius ara toca endreçar tot el que us ha permés estar aquestes tres setmanetes fora. Jo crec que la roba en aquestes situacions es multiplica per quatre, perque no s'acaba mai :mrgreen: Res, ja ens explicaràs en més detalls tot plegat. Salutacions a la Carme i en Miquel No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
TONI,TONI,com sempre fent de les vostres.Ultimament no teniu un viatge tranquil.Per sort aquest any ha sigut la mecanica,aixo s'arregla,la salut a voltes es més complicat.
Ens alegrem que hagueu conegut llocs nous amb els seus pros i els seus contres,aixi com la gent i el entorn dels paissos.Realment espero lleguir ben haviat el vostre relat per dalirme una estoneta i somiar per uns moments que jo tambe hi he estat.Salutacions a la Carme i als fills.Una abraçada desde Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jo he estat 3 setmanes per Croàcia exclusivament. I estic totalment d'acord en què el país és molt maco, tant la costa com l'interior (sobre tot els diferents parcs naturals que tenen) i també que els croates en general són molt mal educats i no s'esforcen gens a ajudar-te.
A nosaltres ens han intentat obrir l'autocaravana 2 vegades,(bé una ja era a França, a Sisteron) sort de l'alarma. No ens han pres res, només han espatllat el pany de la porta del conductor. Ah! com que fins ara no havia escrit mai en aquest foro, em presento: tenim una autocaravana des de fa un any, vivim a Barcelona i anem una parella amb un nen de 7 anys. |
|
|
Benvinguts a casa i records per a la família.
|
|
|
Bienvenidos
|
|