|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
[b]He intentat pujar una foto,des del meu PC,per a l'avatar i no em deixa és sistema.
Com es fa? Moltes gràcies[/b] |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Lolo,
L'avatar el tens que enviar al webmestre, en la secció d'ajudes i dubtes surt: Com es posa un avatar ? Pots tenir una imatge personal quan escrius al fòrum. Pots escollir-ne una de la galeria d'avatars que es troba en l'apartat "canviar informació" del mòdul "el teu perfil" que pots veure a la pàgina d'inici. Hi ha unes quantes imatges que tenen "un nom concret" i que són pròpies d'altres usuaris. Són per tant "reservades". Per posar una imatge pròpia com avatar personal, envia un arxiu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. AMB LES SEGÜENTS CARACTERÍSTIQUES: Tamany de l'arxiu: No ha de passar de 80x80 pixels, o un pes màxim de 8 kb. Nom de l'arxiu: elteunom.gif Si el tens l'arxiu en un altre format, només has d'obrir-lo i al "guardar-lo com..." el programa et suggerirà diferents possibilitats d'arxiu, i has d'escollir la .gif. Si no saps com fer això, demana ajuda al fòrum. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Moltes gràcies,Carlos
a veure si sóc capaç... |
|