• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27296

Hola,

Pel nostre viatge a frança, per comoditat volem comprar un porta bicis per la caravana, ja tenim un de cotxe però és molt incómode de colocar i com volem fer ruta, no vull estar cada dos dias montant-lo.

He vist que alguns de vosaltres porteu a la llança, on ho heu comprat? Quants calers val?

He trobat aquesta pàgina web,. per`no els hi he comprat mai res i com hi han varios models no sè què fer.

www.imara.es/tienda/index.php?cName=portabicicletas-caravana...9c7e373bca35043295ee

M' ajudeu si us plau?

Mireia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27298

pues depende de las bicis q quieras llevar, yo en vivo no he visto ninguno pero el de 107 euros tiene buen precio y se ve bien

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27299

MIREIA MIRA A CAMCAR,EM SEMBLA QUE EL DE 3 BICIS A LA LLANÇA SON 210 MES 16 DE PORTS,3 DIES ENTREGA.ENS VEIEM. dance dance dance

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27300

EXACTAMENT SON 215,90ES EL MODEL XL A 300.

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27301

Gràcies Mega i Rhisto.

No sabem si agafar de 2 o 3 bicis, perque clar, la bici del Xavi ara és petita, però penso que dintre de un any o així l' haurem de canviar.

He llegit per algun puesto que pots afegir per les bicis.

Carles, aleshores, comprar a Camcar és fiable?

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27331

Jo no en tinc, peró m'han dit que alguns portabicis s'ha d'anar amb molta cura a l'hora de maniobrar, ja que sí fas una maniobra "tancada" potser que les bicis et toquin al cotxe...
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27334

Mireia, jo el vaig comprar al mateix lloc on vaig comprar la CV i era de la casa FIAMMA. No m'enrecordo del preu.

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27380

Gràcies Mega i Rhisto.

No sabem si agafar de 2 o 3 bicis, perque clar, la bici del Xavi ara és petita, però penso que dintre de un any o així l' haurem de canviar.

He llegit per algun puesto que pots afegir per les bicis.

Carles, aleshores, comprar a Camcar és fiable?

MILLOR AGAFA'L DE 3 PERQUE QUAN HAGIS DE POSAR LA DEN XAVI T'ANIRA BE.A MI EM VAN SERVIR MOLT BE,JO VAIG COMPRAR TOT LO DE LA INSTALACIO DE 12 VOLTS,3 DIES I JA HO TENIA,VAIG PAGAR AMB CIBERTARJETA I PERFECTE.

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27391

Hola Mireia,

Nosaltres fa poquet que vàrem instalar-ne un i de moment n'estem molt contents.
Es cert que a l'hora de maniobrar s'ha d'anar molt alerta, doncs es molt fácil que les bicis et toquin el lateral del cotxe si l'angle es molt tancat. El millor que podeu fer es descarregar les bicis a l'hora d'entrar la cv a les parcel·les o fer maniobres al parking.
El nostre es un Carry-Bike Caravan XL A per a 2 bicis i el preu d'uns 100 eu. (en van fer un 10% dte.)
N'hi han que son basculants per si has d'obrir el portó del cofre, però no sé de ningú que hagi pogut fer-ho amb les bicis a sobre. El nostre es fixe i te una barra central (on van lligades les bicis) que es avatible per obrir el cofre però sempre sense les bicis.

Et deixo aquest enllaç on veuras tots els models disponibles:

www.fiamma.it/prodotti/prodotti.asp?Lingua=ES&Linea=02&Fam=C01

Et deixo també els preus oficials del catàleg 2008 dels tres models que van a la llança, teòricament son els mateixos a tots els centres venedors:

XL A: 111 eu. - fixe per 2 bicis
XL A PRO 200: 172 eu. - Basculant per 2 bicis
XL A PRO 300: 208 eu. - Basculant per 3 bicis

Perdona el rollo, però he pensat que et podia anar bé.

Records ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27395

Moltíssimes gràcies a tots i de rollo res de res, m'heu ajudat molt.

Mirarem a les tendes i si veig que surt més a compte ho demanré a camcar com el Mega.

Carles (CiM9, peruè dius que no coneixes a ningún que hagi pogut obrir el cofre amb les bicis???? Aleshores quin sentit tè que sigui basculant????

Re: Porta Bicis, on ho compro i quant val? fa 12 anys 8 mesos #27402

Carles (CiM), peruè dius que no coneixes a ningún que hagi pogut obrir el cofre amb les bicis???? Aleshores quin sentit tè que sigui basculant????

Mireia, doncs això també m'ho pregunto jo :roll: .
Quan tens les bicis posades, el propi pes de tot plegat fa molt dificil aguantar-ho amb una ma i amb l'altre, obrir el cofre, agafar el que calgui i tancar. Pensa que tot plegat es molt voluminós i et queda un mínim d'espai per accedir al cofre.

Potser hi ha algú que el té i ens pot dir si realment és així o no, no voldria dir una cosa per una altre i anar ben equivocat. :oops:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.