• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27452

Carai, Mirypaco, quin susto !!!

Em sap greu el que ha passat, però m'en alegro que vosaltres esteu sans i estalvis. Com deia el meu avi,... el que es pot pagar amb diners surt barato.

Ja conec algun cas mes semblant a aquest... per això prefereixo no dir res, perque m'està sortint la vena, digali racista, digali com vulguis... val mes que calli.

Celebro que esteu tots bé.

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27480

Gracias a tod@s.

Hoy no han venido los paletas porque es fiesta en la mayor parte de pueblos de Barcelona, así que en teoría mañana vendrán los del seguro a reparar los daños.

Llevamos un fin de semana que ni os cuento:

Hoy hemos ido a dejar al peque en casa de mi madre poque marcho 3 días por trabajo a Finlandia, serían las 21:30 cuando íbamos de vuelta para casa y al pasar por una pequeña tienda de 20 duros que está en liquidación oímos unos gritos y unos golpes, nos giramos y un tío sale corriendo con un cuchillo de dos palmos, os lo juro, de dos palmos y de estos anchos, por la puerta, empujando a unas mujeres, detrás de él dos señoras de unos 60 años.

Entramos en la tienda y las hindús que la regentan chillando, sale el dueño de la tienda y nos pregunta que para dónde ha ido, se lo decimos y echa a correr, me quedo a echar una mano a una de las chicas que tenía un corte en la mano y le pongo un vendaje, es un corte bastante profundo pero sólo de un centímetro, yo iba sin móvil así que me dan el suyo para que llame a los mossos, estaba dando el parte y vemos un coche de patrulla, así que mi marido lo detiene, empezamos a relatar lo que hemos visto (nosotros nada, sólo el cuchillo y al pavo de espaldas) así que la mossa nos dice que si no podemos reconocerlo que no hacemos falta.

No sabemos que es lo que ha pasado ni con el ladrón 300 €, ni con el dueño.

Pues sí: VIVA LA SEGURIDAD CIUDADANA y vaya mierda de ciudad en la que vivo.

Por cierto, las tastigos aseguran que era un chico marroquí, y luego hay gente que se sorprende de que en mi barrio seamos racistas!!!!!!!!!!!!!!

En fin, nos vemos el viernes, ya os contaré como va todo!!!!!!!!!

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27482

Estas en racha!!!!!!!!! Ufffffffffff 8O 8O 8O

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27483

Yo que iba a leer el hilo pensando que ya estaba todo encaminado, y vaya...

Bueno esperemos que os arreglen la pared lo más rapido posible.

Un saludo :)

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27487

Hola família, entro al fil per informar-me si les coses ja s'estan solucionant i quina és la meva sorpresa quan llegueixo el que expliqueu, espero que quan torni a entrar les notícies siguin més bones. :roll:
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27502

Mireia, Que susto!!!!
Me he quedado sin palabras.
Ya nos iras informando..

Besos

Re: Mireu quina sopressa ens acabem de dur fa 12 anys 6 mesos #27515

Mireia

Pensa que ara que t'en vas de viatge, cuant tornis abra siugut un mal son tota aquesta historia i tot estara arreglat i a punt.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.