|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
por si os va bien , os lo podeis bajar por azareus/torrent desde este link;
torrentz.ws/torrent/806697/Microsoft-Autoroute-2007-www-softzone-org-1S-32L |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Joseluisgisela, gràcies per facilitar l'enllaç. Aquest cop sí que me l'he pogut instal·lar. Ara falta només veure com funciona i si farà el que jo vull...
Carles, moltes gràcies pel teu oferiment. Mercè & Cia.
|
|
|
Hola, Entro a la pàgina però no sè on haig de clicar per descarregar-me el programa, em donèu un cop de mà? Gràcies |
|
|
Mireia, si fas clic a l'opció NewTorrents.info, s'et començarà a descarregar amb Ares o emule, el que tinguis (almenys a mi m'ha funcionat així). Un cop descarregat, l'executes i et generarà un arxiu zip, que un cop descomprimit instal·larà el programa. L'opció que deia en Josep Lluís (Azureus) a mi no m'ha funcionat.
Sort! Mercè & Cia.
|
|
|
Mercè, tinc el windows vista i no puc instal-lar ni l' emule ni l' Ares, tinc el Bitcomet. Li dono on dius i se m' obra una altre pantalla: www.newtorrents.info/ Si li posso buscar Autoroute, hem diu que no ho troba. HELPPPPPPP PLEASEEEEE |
|
|
Mirypaco, jo també tinc el Vista i sí que hi tinc l'Ares.
Només t'ho dic perquè si t'interessa tenir-lo, sàpigues que sí que és possible amb el Vista. |
|
|
Per, cert... he volgut provar si es descarregava i a mi només se m'obre la pàg del NexTorrents.info però no s'inicia cap descàrrega.
Ho he provat amb l'Ares engegat i sense ell, i passa el mateix, per tant, suposo que no ve de tenir l'Ares o un altre programa similar de descàrregues. Jo sempre me l'havia baixat amb l'emule, encara que fos lent, però era el que s'utilitava més comunament. L'Ares és més ràpid, però algunes coses no les hi he trobat i, en canvi, sí en l'emule. |
|
|
|
|