|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tinc material sanitari que m' ha portat un laboratori però caduca al Novembre.... si algú de vosaltres va al marroc abans d' aquesta data siusplau feu-m' ho saber. Sinó el laboratori el cremarà i el poden fen servir.
Gràcies. Mª José :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo voldria refer-me la farmaciola, si no trobes ningú jo en puc aprofitar una part.
|
|
|
Al Maroc no sé, pero a Caritas seguro que lo aceptan.
Y si no, prueba alguna ONG (¿Médicos sin fronteras?) que igual lo pueden mandar a Birmania..... |
|
|
Hi ha gent que m' ha preguntat que per quina raó el Marroc....
En un principi haviem d' anar al Marroc per Setmana Santa, però no va poguer ser.... per aquesta raó vaig fer córrer la veu a alguns laboratoris que venen a l' hospital que qui tingués material sanitari que no fes servir que m' el dongués perque jo me'l emportaria cap allà. També vaig demanar roba i altres coses...la gent s' ha portat de meravella , però com que veig que de moment no hi anirem i no se quan hi podrem anar.... i aquest material sanitari caduca al Novembre, he decidit preguntar . El material en questió es per mesurar el sucre a la sang en les pacients diabètics: les màquines i llancetes . Per desgràcia el Marroc es un país on hi ha una gran població amb aquesta malaltia. Quincho.... pregunté a una ONG muy conocida y me dijeron que ellos no envian material, solamente dinero, porque enviar material en un container les supone mucho dinero y no tienen los medios necesarios para poder hacerlo. De todas formas no pararé hasta que este material pueda ser utilizado por quien lo necesite, es injusto que lo quemen mucho antes de su caducidad porque han sacado al mercado otro diseño de máquinas !!!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
Hola Mª José !!!
Llàstima no t'hauguesis fixat abans de la data de caducitad dels medicaments, ja que de bona gana els hauriem portat nosaltres quan hi vam anar aquesta Setmana Santa. Una abraçada. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus, m' ho varen portar el mateix dia 15 d'aquest mes.....per això no he dit res abans, però moltisimes gràcies pel teu interés guapa!!!!
Mª José :mrgreen: |
|
|
M.José, no sé si encara està vigent aquest tema. És possible que pugui proporcionar-te un o dos contactes per això. Et truco al vespre, vale guapa?
Mercè & Cia.
|
|
|
Gràcies a una coneguda de la Mercè el material arrivarà a un hospital del Marroc molt aviadet i es podrà aprofitar!!!!!!!!!!!! oooooolllleeeeee!!!!!!!! dance
Moltiiiiiiiisimes gràcies guapa!!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
Ara que hi penso, el programa de ràdio "El Matí de Catalunya Ràdio" s'emetrà en directe el divendres des de "Maraqueix", potser et poden donar un cop de mà, però crec que ja ho tens solucionat :mrgreen:
|
|