• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Donem gràcies! ja hem arribat!

Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2772

Només volem dir-vos que nosaltres també ja hem arribat de vacances. Tot ha anat molt bé. Hem anat fins el Cap Nord, el viatge fantàstic, Noruega un paradís, molt recomanable, meravellós el paisatge, un viatge per repetir. Han estat en total 12.042 km. que no s'han fet gens pesats! A reveure!

El viatge ha estat fantàstic i us aconsello que algun dia el feu, si no l'heu fet ja. El paisatge és el paradís, difícil de descriure, variat, sorprenent, 100 x 100 natura.... Cap contratemps ni cap incidència, gràcies a Déu!

Voldria agrair a tots aquells que m'he facilitat informació sobre el tema: rutes fetes, mitjans de comunicació, apats,... he llegit moltes rutes de persones d'aquest fòrum i d'altres que m'han ajudat a refer la meva pròpia ruta. Voldria donar-los les gràcies a tots. Especialment a en Toni de Ros, de qui vaig tenir molt en compte el seu viatge, les illes Lofoten i també qui em va proporcionar un altre relat molt "voluminós" que també em va ser de molta ajuda. En Rodamon, l'Eva,... i em sap greu perquè segur que em deixo algú. Qu em perdoni.
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2773

Benvinguts de nou Francesccat!!!!

Si senyor, tot un sr. viatge i si tot a anat bé millor que millor.
Ara toca reposar i fer balanç de totes les coses absorvides durant aquests dies, gaudiu també d'aquesta part del viatge.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2774

Hola Francesc,benvingut.D'aixo s'en diu una "desvirgada".Per a mí es el viatge dels viatges,fer tans Km i a cada raconada veure quelcom diferent.I tornaria amb els ulls tencats i la cartera plena,je,je,je.Felicitats ,ja ens en fareu 5 centims.Records a la família .Una abraçada desde Navarcles.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2802

Benvinguts!!!!!!
12.000km? :-| Quant temps heu trigat ???
Em quedo sorpresa del la gent tant valenta que hi ha en aquest foro!!! :mrgreen: i n´hi ha molta!!!

Mª josé :mrgreen:

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2805

Pels que heu viatjat a Nordkapp?
A veure si entre tots els que heu fet aquest meravellós viatge, em poguessi-ho aclarir una cosa.
Aquestes vacances em vaig trobar un matrimoni Català, de no gaire lluny de casa meva, que ens van explicar molts viatges, ja que ells portaven des del mes de maig a fora i no tornen fins a mitg setembre. Ens van assenyalar coses en els mapes i va sortir el tema de Nordkapp i ens van dir que moltes AC diuen que han anat a Nordkapp, pero realment es queden al Cercle Polar Artic i ens van dir que des de aquí fins a dalt a Nordkapp, encara hi queden 1.500 kms. i que la velocitat permesa és de 80 kms. hora. Ell ha estat a dalt de tot varies vegades i diu que va amb la carretera totalment neta, però que hi ha als costats al menys un metre de neu i gel.
Em podríe-ho aclarir, verdaderament, a on és considera Nordkapp, al nort de Noruega, osigui més amunt de la població de Honningsvág o el que em va dir aquest Sr. que normalment s´arribava al Cercle Polar Artic?.

Gràcies

Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2811

Benvolgut Carreras es un plaer saludar-te de nou.Esperem que hagueu disfrutat de valent en les vostres vacances.
Referent al tema de Norkkap,es considera el Cap Nord el punt on la brujula marca 71 graus uns altres minuts i uns segons que ara no recordo i aquest punt esta situat passat el poble de Honninsvag i et prometo que es nota quan i arribas,primer pel peatge que pagues per entrar-hi i segon pel monolit famos que es el simbol del cercle polar artic pero que està allí situat.Tambe hi ha un centre de rebuda i un petit museu i un lloc on et passen un audovisual,pero el més important es el sol de mitjanit que realment no es el unic lloc on es veu ja que a partir del cercle polar artic ja no es fa de nit,pero d'aquí a cap nord encara falten uns quants kilometres.Realment crec que es un viatge per a tu i la Margarida.La sensació d'aquell pais es inoblidable.Les glaceres toquen els fiords els rens enbolten la carretera una carretera en molts moments buida de gent i plena de solitut i silenci.Unes carreteres estretes que i circulen els cotxes en dues direccions sense cap tipus d'estres i a la cual ningú sobrepasa els 80 per hora es un goig que no puc reprimir d'explicar.Apoteosic,impresionant,el millor viatge de la meva vida i el més desitjat desde ja feia molts anys.A voltes els somnis es fan realitat.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2823

Francesccat, sigueu molt benvinguts després d'aquest fantàstic viatge per un país de natura tan captivadora.
Els nostres viatges no acaben d'arribar als 6.000 km, anem escalfant motors i escoltant o llegint els relats dels que hi heu arribat !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2859

Ens alegra molt, veure que el viatge us ha entusiasmat tant, ara espero que compartiu amb nosaltres les vivències, els pros i contres d'aquesta ruta somiada i així potser algun dia pugem seguir les vostres passes.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2860

Hola Carreras, no et conce, però suposo que ja tindrem ocasió... crec que en jepi t'ha respòs perfectament tot el que preguntaves, jo no puc fer res més que afirmar-ho, és veritat que Nordkapp és un lloc concret que es troba en les coordenades descrites i que hi ha tot el que diu, inclòs el túnel de 7 km amb peatge inclòs, el parking amb dret a estar-hi 48 hores pagant, és clar!
Diuen els noruegs que els turistes som un "euro amb potes", en aquest cas per la quantitat de AC i caravanes que he vist crec que som més aviat un "euro amb rodes". Tot és caríssim!!! Però, d'alguna manera el viatge i el paisatge ho compensa.... és veritat que la limitació per a AC és de 80 km/h i també que els noruegs són extremadament escrupulosos en el tema de la velocitat... també cal dir que et trobés a la carretera quasi tants radars (càmeres de fotos) com avets hi ha. És broma però la veritat és que n'hi ha moltíssims.
El viatge el vem fer en 35 dies. Encara que la meva dona es va haver d'afegir una setmana més tard que nosaltres via avió amb companyia de baix cost (no tenia tants dies de vacances com la resta de la familia).
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2863

Jepi
Moltes gràcies per l´aclariment tant bé que m´has fet. De la manera que m´ho expliques em fa l´efecte de que et trobaves conduint per aquelles carreteres amb aquells preciosos paisatges que hi ha.

La setmana que ve, passaré per la teva població.
Repetixo moltes gràcies per tot, una forta abraçada a tota la familia.

Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2864

Francesccat
Espero que algún día tinguem l´oportunitat de coneixer-nos.
La persona que em va explicar aixó de Nordkapp, és d´aquí al costat de la teva població, son de Lliça, al explicar-me els dos tipus de viatge, em va fer entrar en dubte a on era verdaderament el lloc a on els viatgers en AC o CV arribaven, ja que ell em va dir que la majoria es quedaven més avall i deien que havien anat a Nordkapp.
Ell te la sort de que ja no ha de pensar en anar a treballar i es pot dedicar els mesos que vol a viatjar.
Tal com comento en el meu viatge i quan ens varem coneixer amb aquest matrimoni, varem fer una sobretaula dins de la seva AC, que va durar des de les tres fins pasades les nou del vespre. Verdaderament la seva AC semblava, per a dins, una agencia de viatges, hi havia tot tipus d´informació de tots els viatges que havien fet.

Moltes gràcies per tot.

Una abraçada.

Jordi

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2881

Nosaltre ja hi hem estat quatre vagades, dues fins el Cap Nort, una fins
a Junquerdal que més o menys que a l'altura del cercla polar artic, i una
que va ser amb una forgoneta fins Lillehamer i Bergen.
Quan passes per el Cercla Polar Artic, ara i troberas un edifici tot sicudelic
ja tot preparat de cara al turista, si entres aqui i troberas bar,restaurant
museu,suvenirs i pagan una certa quantitat de diners et doneran un
diploma que justifica que has estat aqui i quant arribaras al Cap Nort i
trobes tres quarts del mateix i pagan també et donaran un certificat de
la teva presencia alla
Arrives a un punt que et veus obligat agafar un ferry o el que ja ha comentat el Francesc que pots pasar per un tunel que es veu que unes
rampes molt fortes que es tenen de fer amb primera
Quan arribas a la poblacio de Honningsvag que esta en una illa falta poc per arribar a cap nort pero ja ten assabentes parque lo primer que trobas
es la taquilla per pagar.
El pais es molt bonic val la pena fer aquesta aventura pero aquets ultims anys ja ha cambiat molt tot esta pensat per els turistes i potser un ja no
ho troba tant especial
Joan

Re: Donem gràcies! ja hem arribat! fa 14 anys 3 setmanes #2975

Benvinguts a tots, jo no soc persona envejosa però aquet cop ,si que amb feu agafa una mica, dels vostra viatge y comentaris que esteu fent y de la passió que li poseu
Espero pogué fe aquet viatge algun dia.

Una abraçada a tots

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 1 dia (25.09), Pelicans Voladors en 14 dies (08.10), Macià62 en 25 dies (19.10), manel en 29 dies (23.10), Ddolors en 36 dies (30.10), XANU en 36 dies (30.10), joan i andreu en 38 dies (01.11), vistur en 39 dies (02.11), LaSanta en 41 dies (04.11)

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.