• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

"Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27941

Hola a tothom,
Tinc un dubte, que a més d'un us semblarà una bestiesa.
L'altre día vaig comprar una mena de pastilles per encendre la barbacoa, són una mena de llumins, que és rasca i s'encén, no són les típiques pastilles blanques.
Bé peró el dubte és on guardeu les pastilles aquestes, ja que normalment aquestes coses posa "guardar en sitio seco y fresco". Ho dic perqué ara que ja ve el bon temps, quan no ets a la CV/AC agafa una temperatura que "no veas".
Algú ha tingut o a sentit mai que aquestes pastilles, és puguin encendre per l'alta temperatura????
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27950

creo yo que tendria que haber una temperatura muy, pero que muy alta para que se autoencendieran.
lo veo dificil. nosotros las usamos durante una temporada, luego hemos preferido el liquido inflamable y ahora utilizamos el sistema "Mireia".

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27951

Jo tampoc se de cap cas que s'encenguin soles.

Tonio, ya podrias explicar como es el sistema Mireia no?????
Marta & cia.

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27952

Jo també estic intrigat amb el sistema Mireia.....

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27954

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
"Sistema Mireia": quan es compren les pastilles,se li diu al venedor: "mire-ia que em posa la borsa,regali'm un encenedor...
:D :D :D :D :D

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27955

Lolo,
Quin domini de la llengua i de la broma ;-)
A veure si ens expliquen en que consisteix aquest sistema :?:
Salutacions :)

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27957

Òndia Tonio, ajajaja, suposo que això va pel meu sistema, no??

Doncs sí, és el que va millor de tots. Estic convençuda que quan tu tens la barbacoa a punt, els altres encara venten i van ben fumats... o no?? :mrgreen:

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27962

El millor és el sistema MEGA, ja us explicarà ell com funciona =)) =)) =)) =))

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27965

Ja veig que al final ens quedarem amb les ganes de conèixer tots aquests "sistemes" :cry::cry::cry:

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27966

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
paciència...hauríem d'esperar que Tonio torni a connectar-se i ens ho expliqui. ;-)

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27970

mejor que lo explique quien tiene la "patente", yo solo tengo una franquicia. pude comprobar en mis propias "carnes" como su sistema es mucho mas rapido y sencillo que el que yo utilizaba.
Mireia endevant.......

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27972

Hola Masi,

Jo sempre he guardat les pastilles junt amb el carbonet al cofre davanter de la cv i mai ha passat res.

Jo no sé com serà el sistema que utilitza la Mireia (ja tardes en dir-ho :mrgreen: ), però el meu i que em va força bé és el següent:

Poso una pastilla, agafo una caixeta de fusta i la trenco a trossets(com aquestes que van les maduixes), encenc la pastilla i quan ja agafat força, poso la graella i carbonet a sobre, d'aquesta manera el foc ve de sota i agafa més ràpid. Quan el carbó ja està encès, l’aboco a dins i acabo de posar-hi la resta.
Llavors arriba el millor moment, fer el got, fer l’aperitiu amb bona companyia i a viure que són dos dies!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27973

Doncs allà vaig, Tonio!!

CiM!!! Vas bé... vas béééé!! Però deixa't de caixeta de fusta...

Només es tracta de no posar el carbonet a sobre de la pastilla perquè llavors l'ofega. Com més o menys tu dius, posa la pastilla a la base de la barbacoa, i el carbonet a SOBRE la reixa, on posaries la carn, ben avall. La pastilla crema que no vegis i encén ràpidament el carbonet. Si cal, el mous una mica, de manera que vagi variant el carbonet que toca directament amb la flama de les pastilles. Quan està ben encès, el tires a dintre i.... a fer la carn!!

Eps, tot això sense haver de ventar, bufar, quedar fumat, ni res de res. A més.... súper-ràpid.

Proveu-ho i ja m'ho direu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27976

Doncs m'apunto el sistema, Mireia si no et sap greu t'agafo franquicia.
Una altra cosa que també acelera el proces sense massa esforç es en lloc del tipic ventall o bufera, agafa un secador de mà i dirigir l'aire al foc.
Un saludo
Marta & cia.

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27988

Doncs nosaltre ni tan sols fem servir carbonet, ho fem amb llenya, un full de diari quatre troquets hi ja està i quan hi ha una mica de flama s'en hi afageig algun mes gros i acoure carn s'ha dit i molt bona, te tots el gustos

Bon profit

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #27991

Mireia, ara t'explico el perquè de la caixeta. =))
Que millor per després d'una bona carnada, fer uns bons postres oi que sí?, doncs això fem, preparem unes bones maduixetes amb nata, o bé amb moscatell, o bé amb suc de taronja... gustóS jijijijij!!! i es clar, llavors ens queda la caixa, i que en fem? doncs la fotem al foc. :mrgreen:

Jofranc,
Jo a casa també la faig amb llenya, i de la bona!!! ummmmmm.... i que bona que queda la carn gustóS , però el problema és que a molts càmpings i llocs especifics si no ho fas amb carbó vegetal, no t'ho deixen fer, a més, ho especifiquen ben clar: Prohibit utilitzar llenya per fer barbacoes, solsament carbó vegetal.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: "Pastilles barbacoa" fa 12 anys 7 mesos #28001

Jo faig servir el soplet,us explico ,poso el carbo a la barbacoa,agafo el soplet i foc a manta 6 a 10 minuts carbo al 100%.A mes l´han fet servir per flamejar truites,encendre cremat etc.....A mi em va genial.ENS VEIEM.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.