|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=21004
De Febrer funciona área d'acollida i serveis de Ac a Sant Andreu de Barca mes informació en aquest link. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies per l´informació. Trobàvem a faltar un àrea a la tornada de Lleida.
Per cert, el carnet internacional, com es pot aconseguir?. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltas gracias jahugar per la informacio
Matrix sobra el carnet internacional, soposo que deus parlar del de conduir, as de anar a trafic en dues fotos de tamany carnet, fotocopia i original del teu carnet de conduir i 9'40 €, tel donaran al moment. Jo mal vaig fer la semana pasada. Salutacions. |
|
|
El Carnet Internacional de Camping s'obtè siguen d'algun club campista, nosaltres a la UCC l'extenem als socis, ademés serveix com a documentació als campings i en alguns fan descompte, tambe porta inclos una assegurança d'acampada, també fem arribar gratuitament la revista "El camping y su mundo"
Salutacions. |
|
|
Gunila... em referia al Carnet internacional de Càmping, com m´ha contestat en Jahugar. Gracies.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Pel que veig m'equivocat de carnet. Ja ho diuen que el qual té boca s'equivoca.
Salutacions de nou. |
|
|
No pateixis.... vaig preguntar desprès de llegir l´informaciò de l´àrea i no ho vaig especificar bé. Gràcias de totes menes.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|