|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Hola,
Fa un temps vaig dir que era jornada de portes obertes a M3 i dues persones d' aquest foro van dir que allà que no els hi esperessin, així que dedueixo que esteu molt descontents. Necessito ajuda: Com sabeu busquem auto, ens hem decantat per la Benimar 310, però la millor oferta és a una empressa de Toledo que clar, no coneixem, i la següent és a M3 de Vilafranca. Haig vam a anar a veure-les i la veritat és que el tracte va ser molt correcte, però ens fa por comprar-la a M3 perque ja em sonava que hi ha molta gent descontenta però no sé perqué. L' altre opciò és anar-me'n a Toledo, però ni coneixo l' empressa ni sè que puc fer en cas de que necessiti el servei postvenda. Us animo a que ens expliqueu les vostres impressions i que ens doneu un cop de mà si us plau. Gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nosaltres vam comprar tambe una Benimar a M3 la venadora (que ja no hi es) va ser molt amable i ens va tractar molt be, a les hores a l'empresa no hi habia tanta gent i tot anava be, pero quan vam teneir necesitats de recanvi ( vam canviar el WC) doncs el personal nou ja no va ser el que era avanç.
Per canviar el ditxos WC van tardar quatre mesos i vaig tenir de varallar-mi quasibe cada dia ( ja ens veiem sense fer vacances aquell any :evil: ) Ultimament anem ha comprar el recanvi a qualsevol lloc i el fem possar pel mecanic de sempre i aixi evitem problemes. Salutacions |
|
|
Segun mi experiencia te diria que elijas el modelo que te guste , y después no tienes mucho donde elegir donde comprarlo .Tambien te digo que encontraras versiones para todos los gustos sobre un distribuidor y otro. Yo M3 solo lo conozco de ir a mirar una vez y de verlos en el salon con Knaus y una cosa que no me gusto de ellos es que no van de cara con los precios tienen que comerte el coco y decirte precio a precio , no tienen una lista como otros distribuidores, pero bueno eso no significa que no sean responsables.Para mi el distribuidor tiene si es posible lo mas cercano a tu domicilio (para ir haciendo un seguimiento del pedido)Lo que yo nunca haria seria no comprarme algo que me gusta porque a alguien le fue mal.Lo mas importante es que todos los acuerdos a los que llegueis esten escritos pero todo por insignificante que parezca por eje. la cortina ettc etc, porque sino despues esto no entra y esto tampoco. Te he dicho esto que es insignificante y en mi ultima compra de mas de 53000€ la tube que pagar aparte,por que no estaba en pedido. Otra cosa los vendedores son eso y cuanto menos te dan o rebajan mas ganan ellos. Un saludo
|
|
|
A mi, per poc que pugui, no m'hi veuran mai.
Una altra cosa és que t'agradi una AC que només tenen allà; llavors no tens alternativa, però sinó... :evil: |
|
|
si voleu una benimar perque no aneu a la central?? esta a benicarlo, anant per la n 340 direccio valencia , jo vaig parlar amb ells a la fira i van ser molt amables. Sempre sera mes a prop que anar a Toledo no??
|
|
|
Mireia, ja m' ho vas comentar a l' altre post, però sino t' importa, m' agradaria que m' expliquessis perquè, la veritat és que l' altre opciò és anar a València, però estem en això pensaments i valoracions.
Hola parella, com va el viatge? La veritat és que he quedat que demà trucarè a València, semmbla que la fàbrica està a peñíscola, però les oficines deu ser on comenteu, a Benicarló. Primer trucarè per assabantr-me de si existeix el de Toledoi en segon lloc, a veure si un comenrcial em pot donar el preu i comentar-me els extres que em regalaria. |
|
|
A la central o fabrica a Benicarlo, esta tocant la n-320, doncs ja fa molts anys ens van dir que "el dia que quedeu tips del caputxino veniu i us el traurem" doncs no fa ni tres mesos vaig demanar-lis ha veure si els aniria be de fer aquesta reparacio y quan valdria, doncs hem van contestar que ells aixo no ho feian que tenia d'anar al concecionari.
Aixo no vol dir que si tu en vols comprar una de nova potser si que et tindran una atenció....peroooooo no se Els pots enviar un correu ha veure que diuen |
|
|
Nosaltres varem comprar la Challenger en Castelldefels, i al costat hi ha un distribuïdor de Benimar que també varem estar mirant es diu:
Planet Rent Autovia De Castelldefells K.12,2 Apdo.: 110 08840 Viladecans Barcelona Tel.: 93 65 81 240 Fax: 93 63 73 735 No sé que tal serà, però esta a prop de Barcelona. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
És més car, hi vàrem anar el divendres per la tarda. Gràcies de totes maneres. |
|
|
El motiu principal és el tracte. Tenint en compte que jo podia ser una nova clienta, és increïble la seva manera de fer. Almenys tothom et tracta bé si han de captar-te com a client.
Només penso en comdeuen actuar un cop ja hagin fet la venda. martell martell martell martell Val més que no t'expliqui detalls del meu cas, perquè només de pensar-hi, m'embalo :evil: :evil: |
|
|
Heu mirat la Challenger que és del mateix grup industrial (Trigano), els models son molt similars, de fet crec que comparteixen el mateix material:
Catàleg: www.challenger.tm.fr/pdf/CATALOGUE_CAP_PROF_fr.pdf www.challenger.tm.fr/pdf/technique_fr.pdf La web: www.challenger.tm.fr/ Jo tinc una Challenger Genesis 49 i salvo petits per menors de moment cap problema. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Mirypaco,crec que un bon consell es comprar-la aprop d'on viviu doncs encara que sigui nova surten coses constantment i com que està en garantia l'has de portar a la casa a arreglar-la.Aixó a voltes surt més car,pero crec que a la llarga et recompensa.Com diu en Jofranc a voltes hi has d'anar cada dia per presionar o ningu es belluga,i aixó passa en moments de molta feina com poden ser les vacacnces d'estiu,Nadal o Setmana Santa, a tots els concesionaris.
Sobre el mdel em sembla que la Mari te una Benimar i soposo que t'en pot informar.Sobre lo d'anar a Benicarló recordo que la Mari hi va anar i la van atendre molt bé,però aixo millor que t'ho expliqui ella. Felicitats per la elecció,costa molt decidir el que vols i a més trobar un bon preu,pero despres quan la disfrutes ja no hi penses. Que la pogueu disfrutar ben haviat i salut per fer KM i pagar-la :mrgreen: . Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Moltes gràcies, Carles, la Challenger era la nostra primera elecciò i l' atenciò de el Rommel va ser molt bona, però tè nevera petita i la vull gran. Ha sigut l' única pega, perque l' altre cosa era la claraboya que tambè era petita, però això sí que li podiem possar com a extra. Jepi: segur que tens raò, però desprès dels comentaris negatius del servei post venda de M3, com m'arrisco? L' altre tenda de Benimar, la de Planet Rent, com diu el Bitxitos, no és que sigui mès cara, és que no ens van donar els mateixos extres, i a més haig dfe trucar perque no sè si alñlà tenen taller. Aixì que avui haig de trucar a Peñiscola i a Planet rent, crec que segons les respostes ja tindrem clar a on comprem. Gràcies |
|
|
Jo el que he sentit a companys que han comprat al M3, el servei post-venda és un calvari, molt lent, trigan molts a arribar les peces, el tracte no és molt correcte. Diuen que una vegada has fet la compra, gairebé no els interesses.
Servei post-venda: 0 points |
|
|
Mandonguilla, molts coincideixen en això, i com ja estávem sobre avís, aquesta és la por que ens fa.
Per això ens plantejem a anar-la a comprar a Toledo o perdre uns calers i comprar-la a Viladecans. A sobre a M3 diuen que si no has comprat allà l' auto, que no pots fer ús del servei de taller. Clar em queda l' opciò de Viladecans, però li vam preguntar als venedors i sembla que tots dos son del mateix amo, així que suposso que el tracte serà el mateix una vegada han venut. Així que continuem sense saber on comprar-la, ara que tenim clar què volem!!!!! Com aconselleu que sigui a prop de casa, nomès tenim la possibilitat de M3 o Planet. UFFf quin rollo. |
|
|
Nosaltres vam comprar a M3 perquè ens vam encaparrar d'una AC que la tenien en estoc i ens sortia més econòmica que demanar-ne una altre i perquè no volíem esperar quan estava candent que si impost sí o impost no...
Donat el tracte rebut a l'hora de comprar!!!, vaig estar cercant la mateixa AC per tota Europa i no la vaig trobar en estoc, i la que més semblant era ( del mateix preu aquí però configuració diferent allà que aquí) ens sortia comprada a Alemanya i portada aquí uns 6000 euros menys amb totes les despeses incloses... :evil: Un cop comprada vaig tenir que solucionar unes coses i veient els problemes que començava a tenir per resoldre'ls vaig decidir anar a AreaPuntoControl de Montcada i m'ho van resoldre en dos dies, pagant jo uns 100 euros. Vaig valorar el temps i el cost d'anar i tornar al menys dos matins a Vilafranca ( ja vaig anar i tornar altres dos sense éxit ) i vaig prendre aquella decisió. Posteriorment no he tornat, i si no és imprescindible no tornaré, ni a reparar ni a comprar. Si passa alguna cosa en garantia ??? En el cas de Benimar: Xassís-motor: Fiat, Ford, Renault, qui sigui dels tres... Carrosseria e interiors: Si és greu a Benicarló, si és lleu, al teu taller de confiança. Calefacció, nevera, etc: El fabricant, s'acosta on tu la tinguis la AC. Anar a reparar a Toledo ? Una mica lluny, mira de negociar una rebaixa a canvi de no anar en garantia a ells. En cas de garantia el concessionari paga la reparació, no és el fabricant com en altres sectors. Jo ho tindria clar Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
M' acaven de trucar desde madrid per la Benimar, el preu és una mica mès car que a M3 però son 140 cv en comptes de 130.
Crec que és possible que ens arrisquem a comprar a Toledo o Valéncia per tal de no comprar a M3 o a Planet que total son els mateixos. Com em deia el de Madrid, durant el primer any sempre surten pijades, però si no és res greu (i ell assegura que tè aquesta marca per lloguer i que està molt content) que podem ajuntar totes les pijades i anar a Madrid a que ens ho arreglin o fins i tot a Fàbrica que ens agafa mès aprop. Desprès dels mals comentaris que llegueixo de M3 seria una mica d' imbècil comprar-la allà, oi??? Mil gràcies per la vostra ajuda, amb vosaltres he aclarit, si nova o de segona, quin model és mès convenient i ara casi, casi a on la compro o millor dit, on no l'haig de comprar. Sí que haig de dir, que en el nostre cas, el tracte del comercial va ser molt correcte i molt amable. |
|
|
Hola, jo també tinc un mal record de M3, de quan vaig comprar la 1º caravana, una Knaus Sudwing.
El que tenia clar, es que quan compres una altre caravana, a M3 no la compraría ni de conya, i aixi va ser. No entenc la filosofia de M3 amb els seus clients, tothon que conec que a tingut algun tracte amb ells, tots parlen malament.. i aixo que es una empresa familiar. |
|
|
Donsc jo no he dit res perqu no he comprat, però quan estàven mirant ens volien vendre una auto a tota cosata encara que els hi deiem que no era el que voliem , a més ens la posàven amb l´impost quan encara no era obligatori.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hace un rato hemos vuelto a contactar con el de Toledo, nos ha pasado el certificado de constitución de la empresa y queda claro que aunque llevan poco en la distribución de autocaravanas, existir, existen que era uno de los mayores miedos.
Otra cosa de la que me he enterado que no me han dicho en M3 y que se han guardado bajo la manga es: vamos a poner la auto a nombre de un familiar que es disminuido, y parece ser que además de ahorrarnos el 14,75 %, también nos ahorramos bastante IVA. M3 se ha guardado este dato bajo la manga. ¿¿¿¿¿¿¿Alguien me puede echar una mano con el tema del papeleo en caso de minusvalía???????? No sabéis cuan agradecidos os estamos. |
|
|
|
|