
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola Family,
tinc uns amics que volen passar uns dies a les illes i m'han demanat consell sobre els càmpings de Menorca o d'Eivissa. Jo no en tinc ni idea però potser vosaltres podeu donar un cop de mà. En coneixeu cap que estigui bé? Saludets! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona nit,
Doncs si. Ara fa 4 anys varem llogar un bungalow al camping Son Bou, al sud de Menorca. Hi vàrem anar amb el nostre vehicle particular (cotxe) i estava perfecte. Aqui us deixem l'enllaç: www.campingsonline.com/sonbou/index.asp Aquest viatge el vàrem fer amb Transmediterranea, ara té un altre nom. Era amb un ferry dels ràpids, em sembla recordar que vàrem tardar entre 3 i 4 hores només en arribar a Menorca des del port de Barcelona. A veure si us serveix d'ajuda, |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Correcitys. Te bona pinta, però tot i que diuen que hi ha accés directe a la platja, pel que es veu des de la vista aèrea, hi ha un bon troç, no? Sembla que s'ha d'agafar el cotxe.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Carrie,
he vist a un altre fòrum que hi ha dos campings, segons un forer de Menorca: el de Son Bou, y el otro en Ferreríes en la carretera de Santa Galdana, muy cerca de la entrada al camino de Cala Mitjana se llama S'atalaia creo recordar. Un salutació Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Iogui i moltes gràcies,
això és el que ella em va dir que havia trobat a Internet, però: pot ser que només n'hi hagin dos en tota la illa? I si es així, hi ha algú que els conegui i ens en pugui fer cinc cèntims? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs sí, només hi ha dos campings.
el de Ferreries està una mica més separat de Cala Galdana. però pensa que el cotxe és imprescindible. l'alternativa ideal, és la bici. Nosaltres vam estar per setmana santa i tots dos estaven tancats. (AC) evidentment no vam entrar a cap d'ells. no puc opinar gaire, no? Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs si, tal com us he dit, nosaltres vàrem ser usuaris del Camping Son Bou, i SI, la platja queda força lluny, és aconsellable carregar les bicis al auto o al cotxe.
El vehicle l'haureu de fer servir molt sovint Els serveis del Son Bou, els he de classificar d'excelents i la neteja també. L'estada en Bungalow de fusta ens va agradar molt, envoltats de gespa i arbrets petits que ens feien ombra durant les migdiades..... |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies! però ostres, la tornada en bici a ple Sol deu fer un pal.... i a més, segur que fa pujada... vaja mandra!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
:D :D Carrie jajaj a cremar calories...
Però l'altre que comentava en Sargantana a l'altre fòrum és aquest: www.campingsatalaia.com/ Aquest sembla que té accés proper a les platges. I he vist la data d'obertura dels càmpings i efectivament com diu en Jimmy no estan oberts tot l'any..ara ja sí, però Au, un petó Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Montse, nosaltres hem estat dos cops de càmping a Menorca, i els dos cops al camping S'Atalaia, però d'això fa uns quants anys (9 concretament, l'Alba en tenia 4 i en Pau ni tan sols existia). El camping S'Atalaia, si no és que l'han reformat, és un camping molt, molt senzill, només apte per a tendes (pel que jo recordo) amb pocs serveis que, a més, a l'agost estaven sempre a tope. En aquella època no hi havia bungalows ni res semblant, i tot el personal (no treballadors, sinó els campistes) que hi havia era més aviat gent jove. Per anar a la platja tampoc és que estigui gaire aprop, recordo una cala que hi havia en direcció a Cala Galdana, se'ns va acudir anar amb les bicis i la tornada va ser durilla (això el primer cop, sense nens).
El segon cop vam anar a visitar el Son Bou, i la veritat és que tenia més "cara i ulls", les parcel·les ben delimitades, força serveis, rentadores, animació, etc. Aquí ja hi compten les preferències de cadascú. Jo amb la caravana m'aniria al Son Bou, però amb tenda al S'Atalaia, però tenint en compte que hi ha força diferència entre tots dos. En aquella època, per cert, calia reservar parcel·la amb força antel·lació i avançar una part de l'estada, no sé si haurà canviat. Una abraçada, Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





