• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28767

Hola,

Vaig llegir un comentari d' un company que va anar a ficar gasolil a la benzinera i que com sempre va omplir les aigües netes, donç, resumint, l'amo de la benzinera li va tallar el suministrament. És per això que penso que potser és preferible pagar 200 € més a l' any i estalviar-me auqestes històries.

Ahir vaig estar trucant a llocs i em vaig deprimir. Us explico:

*Pàrquing Montcada: 93 575 32 89 No tenen plaçes, hi ha llista d' espera i per apuntar-te a la llista i per que et diguin el preu has d' anar.

*Caravanes Sant Feliu: 93 685 18 62. Pots omplir però no buidar. 720 €/any

* Caravanes Santiga: 93 560 50 04 no hi han plaçes, a més a més no tens plaça fixa i cada un aparca on vol.

* Tecno Caravaning Cabrera: 93 759 23 54 Aquí deixo jo la CV però m'han dit que no creu que tinguin lloc per l' AC. Les plaçes son petites.

* Caravaning Condal: 93 770 15 48: 690+IVa Però a prop de Martorell. EM vaig oblifdar de preguntar si puc fer ús de les aigües. Massa lluny.

*Hospitalet: 93 438 29 96 No hem van contestar.

* EL Cross: 902 07 81 81: 930 € any amb possibilitat d' omplir i buidar. Tenen un altre pàrquing que és més barat però no pots fer ús de les aigües.

Així que a menys que algú em doni consells o deixi l' element en un lloc barat i que valgi la pena, crec que ens anirem a el Cros.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28768

Hola,
...
* Caravanes Santiga: 93 560 50 04 no hi han plaçes, a més a més no tens plaça fixa i cada un aparca on vol.
...

Nosaltres aparquem aquí i les places son fixes, de fet en el contracte de lloguer que tenim indica el número de plaça assignada, no té serveis d’aigües, però sortint a la benzinera del àrea del Vallès pots buidar i carregar, cost enguany 560€/any (raonable pel que hem vist i estant a prop de BCN i ben comunicat per anar a qualsevol lloc).

Nosaltres la varem tenir uns dies al pàrking de Nauticaravan en Castelldefels i varem patir per ficar-la a la plaça en canvi a Santiga molt bé.

A final de desembre que és quan gestionen el lloguer pel següent any és quan s’han de fer les gestions per trobar places, parlem en detall en SHC.

Salutacions :)

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28769

Nosaltres l'aparquem davant de casa,però esclar es un poble i per buidar aprofitem l'area.Haureu de venir a viure a Navarcles,ja ho sabeu.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28773

no escullis l'aparcament per poder omplir o buidar.
Ho hauràs de fer molt més sovint que només quan surts de l'aparcament.
Busque el que més a prop estigui.
Nosaltres, (veig que som privilegiats) la tenim a laporta de casa.
La Mª José fa uns 6 viatges per preparar-la cada cap de setmana i 2 per des-preparar-la, (quan tornem) jeje
Ànim, que aixó només acaba de començar!!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28777

no escullis l'aparcament per poder omplir o buidar.
Ho hauràs de fer molt més sovint que només quan surts de l'aparcament.
Busque el que més a prop estigui.
Nosaltres, (veig que som privilegiats) la tenim a laporta de casa.
La Mª José fa uns 6 viatges per preparar-la cada cap de setmana i 2 per des-preparar-la, (quan tornem) jeje
Ànim, que aixó només acaba de començar!!

Donç Jimmy, ara ja no sé qué fer.

Mès a prop ens agafa cerdanyola, però com comentava ni tan sols podem omplir aigua i el Paco i jo som molt patidors i ens sabrà greu que parem a qualsevol benzionera abans de la sortida i que ens diguin que no.

Tens raò que una vegada de ruta haurem d'omplir a qualsevol lloc, però al menys de cara a omplir la primera vegada i a posteriori a buidar, penso que és millor un pàrquing on puguem fer-ho.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28778

Mireia,
Si aparques en Cerdanyola pots anar a aquest punt de l’autopista que està entre Mollet i el Baricentro on en les dues direccions pots omplir i buidar.

Veure en aquest enllaç de google maps el punt A ó B segons sentit de la marxa, si amplies el Mapa en el A veuràs al costat una AC buidant i en el B una rectangle blanc on es buida/carrega. Ningú et diu res ja que és un servei del àrea:
maps.google.es/maps?f=d&hl=ca&geocode=14893601652670...609&t=h&z=17

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28779

Mireia,
Si aparques en Cerdanyola pots anar a aquest punt de l’autopista que està entre Mollet i el Baricentro on en les dues direccions pots omplir i buidar.

Veure en aquest enllaç de google maps el punt A ó B segons sentit de la marxa, si amplies el Mapa en el A veuràs al costat una AC buidant i en el B una rectangle blanc on es buida/carrega. Ningú et diu res ja que és un servei del àrea:

Gràcies Carlos.

Per l' imatge que està super currada, gràcies, gràcies, dedueixo que son benzineres, no possen pegues per omplir i buidar?

Per exemple, el priemr dia que anem és a dir el dimarts 24, vaig a la benzinera i demano on puc omplir i buidar o vaig directe perque no hi han restricccions?

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28780

Mireia,
A la teva pregunta, Sí són benzineres i si només necessites aigua o buidar vas directament i ja està, aquí ho fa tothom i a la benzinera li dona el mateix, són àrees per que estiguin els camions moltes hores...

Per buidar les grises us heu de fixar de no tocar darrera amb la AC ja que en totes els llocs de buidar a vegades va un pel just, jo em poso davant i faig marxa enrera.

Per omplir aigua hi ha una aixeta tipus jardí, on amb la teva mànega de 5 m. aprox. i rosca que pots comprar als xinos o ferreteria la enxufes i ja està, ull que si obres molt la aixeta la mateixa aigua fa de tap en el forat i sembla que està ple i encara li manca.
Ja aniràs agafant pràctica...
:)

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28781

Mireia,
A la teva pregunta, Sí són benzineres i si només necessites aigua o buidar vas directament i ja està, aquí ho fa tothom i a la benzinera li dona el mateix, són àrees per que estiguin els camions moltes hores...

Per buidar les grises us heu de fixar de no tocar darrera amb la AC ja que en totes els llocs de buidar a vegades va un pel just, jo em poso davant i faig marxa enrera.

Per omplir aigua hi ha una aixeta tipus jardí, on amb la teva mànega de 5 m. aprox. i rosca que pots comprar als xinos o ferreteria la enxufes i ja està, ull que si obres molt la aixeta la mateixa aigua fa de tap en el forat i sembla que està ple i encara li manca.
Ja aniràs agafant pràctica...

Aleshores, crec que seguiré els teus consells i anirè a la de caravanas Cerdanyola, ara ho parlo amb el Paco.

A ACPAsion he llegit un truc que m'ha agradat amb un neukmàtic de bici i "abrazaderas" per poder fer ús de tots els tipus d' aixetes.

No he acavat d' entendre per buidar les grisses, suposso que quan ho tingui al davant ho veurem clar.

Mil gràcies de nou!!!!!!!!

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28782

Hola,

Vaig llegir un comentari d' un company que va anar a ficar gasolil a la benzinera i que com sempre va omplir les aigües netes, donç, resumint, l'amo de la benzinera li va tallar el suministrament. És per això que penso que potser és preferible pagar 200 € més a l' any i estalviar-me auqestes històries.

*Pàrquing Montcada: 93 575 32 89 No tenen plaçes, hi ha llista d' espera i per apuntar-te a la llista i per que et diguin el preu has d' anar.

* Tecno Caravaning Cabrera: 93 759 23 54 Aquí deixo jo la CV però m'han dit que no creu que tinguin lloc per l' AC. Les plaçes son petites.

* Caravaning Condal: 93 770 15 48: 690+IVa Però a prop de Martorell. EM vaig oblifdar de preguntar si puc fer ús de les aigües. Massa lluny.

* EL Cross: 902 07 81 81: 930 € any amb possibilitat d' omplir i buidar. Tenen un altre pàrquing que és més barat però no pots fer ús de les aigües.

Així que a menys que algú em doni consells o deixi l' element en un lloc barat i que valgi la pena, crec que ens anirem a el Cros.

Miriam

Nosaltres la tenim a Montcada. Es cert que tenen llista d'espera, pero si t'apropas poster pots conseguir algun detall mès. Per telefon no acustumant a dir res, sempre es llista i no diuen mai el preu.
Pero jo crec que es de les que val mès la pena. Es esfaltada, 24 entrada i sortida amb porta i barrera, buidar, omplir, wc. i mangueres a presio per netejar i tambe hi ha una maquina espiradora. Per inflar rodes. Per emergencies tambè tenen bombones de propa ( una miqueta mès cares, pero et treuen d'un apuro) i el perimetre esta vigilat amb cameres de seguretat amb gravacio. a mes de un vigilant les 24 hrs.
Es paga per anualitats per avançat i crec que son a partir d'uns 800 eur/anualitat. ( El rebut no els trobo i no m'enrecordo de la quantitat exacte). Crec que et valdria la pena apropar-te ja que de santako crec que pot ser la mès comode. Jo visco al Guinardo i nom'es tinc 12 km fins al parking.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28783

Hola,

Miriam

Nosaltres la tenim a Montcada. Es cert que tenen llista d'espera, pero si t'apropas poster pots conseguir algun detall mès. Per telefon no acustumant a dir res, sempre es llista i no diuen mai el preu.
Pero jo crec que es de les que val mès la pena. Es esfaltada, 24 entrada i sortida amb porta i barrera, buidar, omplir, wc. i mangueres a presio per netejar i tambe hi ha una maquina espiradora. Per inflar rodes. Per emergencies tambè tenen bombones de propa ( una miqueta mès cares, pero et treuen d'un apuro) i el perimetre esta vigilat amb cameres de seguretat amb gravacio. a mes de un vigilant les 24 hrs.
Es paga per anualitats per avançat i crec que son a partir d'uns 800 eur/anualitat. ( El rebut no els trobo i no m'enrecordo de la quantitat exacte). Crec que et valdria la pena apropar-te ja que de santako crec que pot ser la mès comode. Jo visco al Guinardo i nom'es tinc 12 km fins al parking.

salut

Hola, Com esteu?

Mira, la veritat és que per situació ens aniria de conya, el problema és que necessito la plaça en 10 dies i el tio ahir em va comentar que no ho sap i que no sabrà fins l'últim dia, així que no puc esperar.

de totes maneres potser sí que hauria de passar a veure si in sito em donen mès facilitats.

Gràcies.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28784

Mireia,
Fes el que et diu Tortugeta, en aquests llocs per telèfon poca cosa, si hi vas potser a vegades tens sort.
No perd res i vas escalfant motors...

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28785

Mireia,

Aneu amb compte que la zona B fa setmanes que està plena d'aigua y es dificil vuidar.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28787

Hey Mireia

Un detall que hem deixaba, te linea de bus del de Barcelona, T-1 integrat. Es el nº 156 carrerada/pla den coll, on es l'area, a carrerada pots cambia al 96 que va de montcada al metro de fabra i puig i alla agafar la l-1 del metro o el 155 que et porta de fins a la parada de metro de Can cuias l-11. Jo per fer el recorregut e trigat de 50 minuts a 1,30, depenent de lo coordinacio del horaris. Pero en cas que tinguis que portar l'ac al taller et salva de tindrar que deixa un vehicle al parking.
Per taller et recono area punto al Pol,Ind. Can cuias, que tambe et va be per anar-hi amb la Linea L-11 del metro.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28788

Hey Mireia

Un detall que hem deixaba, te linea de bus del de Barcelona, T-1 integrat. Es el nº 156 carrerada/pla den coll, on es l'area, a carrerada pots cambia al 96 que va de montcada al metro de fabra i puig i alla agafar la l-1 del metro o el 155 que et porta de fins a la parada de metro de Can cuias l-11. Jo per fer el recorregut e trigat de 50 minuts a 1,30, depenent de lo coordinacio del horaris. Pero en cas que tinguis que portar l'ac al taller et salva de tindrar que deixa un vehicle al parking.
Per taller et recono area punto al Pol,Ind. Can cuias, que tambe et va be per anar-hi amb la Linea L-11 del metro.

salut

Gràcies, pot ser demà a la tarda passarem. El metro i bus és bona idea, en cas de que la deixessim on sigui, havia parlat amb el Paco de passar primer a prop de casa (dic a prop, perque com els veins rumaneesos vegin l' AC segur que hi ha embolic) aleshores jo agafo el cotxe i el paco l' AC i anem cap el pàrquing. Si un dia hem de deixar-la per arregalr quelcom, fariem igual, un amb cotxe i l'altre amb AC, suposso que ja imaginei qui portarà el cotxe, oi???

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28851

Decidit.

Al de Montcada no quedaven plaçes així que hem anat al de Cerdanyola que tambè està força bè.

* Ben comunicat
* Vigilàcia les 24 hores
* doble barrera d' accès
* parcel-la maca i amb una mica d' ombra
* pagament mensual i bè de preu
* tenen taller, aixíq ue quan haguem d' arreglar o possar algo, els hi deixem les claus i ells mateixos s' encarreguen de mora l'auto.
* no tè ni per omplir ni per buidar aigües

Son molot, molt amables, és una empressa familar que distribuiex Adrià i una altre marca que no recordo i que estava força bè.

tambè son distribuidors de Narbonne Accessories, i encara que vaig llegir comnetaris negatius a webcampista (comentaris molt bons a ACPAsion), haig de donar la raò als de AC, tenen moltes cosses i força bè de preu.

En definitiva, m' han agradat molt.

MOLT contents!!!!

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28859

M'alegro, mica en mica tancant temes...
Per buidar/omplir aneu al àrea del valles que está en la autopista de Baricentro a Mollet i tema solucionat.

Jo intento deixar la AC buida de gris i plena de aigua neta, així quan sortim ja fem ruta, com a molt omplir gas-oil sobre la marxa.

Abans el que feia em portava en una garrafa de 50l. l'aigua i amb un embut i una petia mànega feia peses i a dins (al costat de casa hi ha una font pùblica).

Quan ens varem anar a França per Setmana Santa em vaig endur la garrafa i en fonts omplia si no trobava mànega.

Per cert, respecte a la plaça de Ramsano de Santiga, me la quedo jo i deixarè la AC a la ombra (m'han donat el vistiplau ells i Santiga). :mrgreen:

Com porteu el tema de la documentació... vs día 20?
Salutacions

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28861

M'alegro, mica en mica tancant temes...
Per buidar/omplir aneu al àrea del valles que está en la autopista de Baricentro a Mollet i tema solucionat.

Jo intento deixar la AC buida de gris i plena de aigua neta, així quan sortim ja fem ruta, com a molt omplir gas-oil sobre la marxa.

Abans el que feia em portava en una garrafa de 50l. l'aigua i amb un embut i una petia mànega feia peses i a dins (al costat de casa hi ha una font pùblica).

Quan ens varem anar a França per Setmana Santa em vaig endur la garrafa i en fonts omplia si no trobava mànega.

Per cert, respecte a la plaça de Ramsano de Santiga, me la quedo jo i deixarè la AC a la ombra (m'han donat el vistiplau ells i Santiga). :mrgreen:

Com porteu el tema de la documentació... vs día 20?
Salutacions

Hola,

La documentaciò és possible que la tinguem abans, però no vull dir res fins que estigui tot a les meves mans i enllestit. Desprès dels nervis que hem passat (el Paco s'ha aprimat un parell de kilos) potser tindrem bones notícies dintre de molt poc.

Donç mira, me'n alegro de que et quedis tú la plaça, epr que se la quedi un altre, millor tú.

Què vols dir amb que omplies amb la garrafa si no trobaves mànega? Que no portes una a sobre?

Un dubte, hi ha alguna manera de buidar amb una mànega perque vagi directe a l' alcantarilla o a una garrafa? Es que potser, el que fariem per la nostra tranquil.litat, és omplir a casa dos o tres garrafes de 25 llitres i buidar igual , agafar unes altres garrafes i buidar de l' auto a la garrafa ( en cas de que no ho poguem fer abans d' arrivar al pàrquing.

Ens veiem dintre de poquet.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28864

No m'he explicat bé, porto mànega i la garrafa per si no trobava aixeta.

Les grises sempre les he buidat bé mai m'ha fet falta res.

Re: On aparqueu la CV o AC? fa 18 anys 1 mes #28866

...Desprès dels nervis que hem passat (el Paco s'ha aprimat un parell de kilos)...

Ay! Paco, Paquito, Paco...

Vigila que no "te tiren los tejos"...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12