• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 1 mes #29346

Mireu, jo crec, que per primera vegada no farem cas de les votacions, oi? Això de que el Mega vulgui el de MIB no tè lógica, i quina casualitat que ahir es regitres la seva cunyada per donar el vot del desempat.

Penso que cada un s' impremeixi el que mès li agradi i llestos.

Per cert, una alma caritativa que ens tregui un??????? A casa no tinc impressora i la de la feina és B/N

Bitxitos el Plotter de 1,6 metres va bè, embolicarem la BIIIINNNNNIIIMMMAAARRRR amb el cartell del MEGA.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 1 mes #29348

Mireu, jo crec, que per primera vegada no farem cas de les votacions, oi? Això de que el Mega vulgui el de MIB no tè lógica, i quina casualitat que ahir es regitres la seva cunyada per donar el vot del desempat.

Penso que cada un s' impremeixi el que mès li agradi i llestos.

Per cert, una alma caritativa que ens tregui un??????? A casa no tinc impressora i la de la feina és B/N

Bitxitos el Plotter de 1,6 metres va bè, embolicarem la BIIIINNNNNIIIMMMAAARRRR amb el cartell del MEGA.

Fet, a veure si entre demà i dijous em passo pel despatx i imprimeixo els cartellets :mrgreen:

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29360

Tot i que el nostre vot era pel cartell de MIB ara imprimirem el cartell del FRIKI doncs sembla que al MEGA no li agrada tant i és clar no li donarem el gust de portar el que amb ell més li agradi, oi?????????????? =))
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29361

Tot i que el nostre vot era pel cartell de MIB ara imprimirem el cartell del FRIKI doncs sembla que al MEGA no li agrada tant i és clar no li donarem el gust de portar el que amb ell més li agradi, oi?????????????? =))

Així m' agrada, que les votacions nomès hagin servit per saber per quin cartell es decantava el Mega.

Donç decidit, a imprimir o el Friki o el mega Gump

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29367

les votacions no eren per triar el cartell???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29368

les votacions no eren per triar el cartell???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29370

MIRYPACOOOOOOOOOOOOOOOO ME LAS PAGAREU.VENGANZA,VENGANZA,VENGANZA............................ martell martell

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29371

Carles repeteixo i recorda:

JO NO SE QUINN TRIA???????????????? =)) =)) =)) =))

MIRYPACO PENSEU QUE ME LAS PAGAREU,MOOOOOOOOOLT AVIAT.DIUEN QUE QUIEN RIE ULTIMO RIE MEJOR.ENS VEIEM.
=)) =)) =))

Carles, tens tota la raó... però assegurat de ser l'últim en riure :twisted:
Pensa el que diuen, que la venjança és un plat que es serveix fred :twisted:

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29379

Tinc la sensació que en Carles fa dies que li costa agafar el son i ara que només queden 3 dies................. pateix d'imsomni =)) =)) =)) =)) =))

Carles espero trobar-te així HF a l'entrada de SH.

Fins d'aquí a 3 dies amics.
El que s'escriu dura,

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29383

Us el trobareu fent una bona migdiada del fart de menjar que ens farem, per que si us digues el que té preparat per dinar divendres us quedarieu tips només de llegir el menú.

=)) =)) =)) =))

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29385

Us el trobareu fent una bona migdiada del fart de menjar que ens farem, per que si us digues el que té preparat per dinar divendres us quedarieu tips només de llegir el menú.

=)) =)) =)) =))

Mira que m' ho penso i us faig que ens espereu per dinar, eh!!!

ës impossible, pleguem a les 14, jo arrivo a casa a 14:30, anem a l' auto, mirem una cossa del gas que ens han fet malament, rentem la BIIINNNIIIIMMMMAAARRRR perque vagi ben guapeta i arrivarem a SH.

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29423

=)) =)) =)) =))

A veure si de tant jalar us posareu malaltons i no podreu disfrutar d'aquest cap de setmana que ens espera =)) =)) =))
El que s'escriu dura,

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29425

Hola,
Vull imprimir el cartell de la KDD però no sé quin és...... 8O 8O
Em podu dir quin és?

Gracias

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29426

Tinc la sensació que en Carles fa dies que li costa agafar el son i ara que només queden 3 dies................. pateix d'imsomni =)) =)) =)) =)) =))

Carles espero trobar-te així HF a l'entrada de SH.

Fins d'aquí a 3 dies amics.

insomni dius si jo dormo de peu =))

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29430

Hola Eli doncs com deia la Mireia aquesta vegada passem de les votacions i que cada element imprimeixi el que més li agradi´
Ens veiem divendres un petonás per la family´

Dolors.
El que s'escriu dura,

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29432

AIXO NO ES VAL,FEU TRAMPES. martell martell martell .PENSEU A PORTAR EL DNI. =)) =)) =))

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29447

DNI = Dispositiu Nocturn d'Intrussions.

Gràcies Carles per preocupar-te per nosaltres i avisar-nos de la mala gent de Sant Hilari =)) =)) =)) =))

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29455

DNI :?: :?: :?: :?:
Si me'l demanen els hi ensenyaré el cartell de la KDD i els diré que nosaltres venim convidats pel personatge que surt a la foto(que ets tú amic Mega) =)) =)) =))
El que s'escriu dura,

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29461

DNI :?: :?: :?: :?:
Si me'l demanen els hi ensenyaré el cartell de la KDD i els diré que nosaltres venim convidats pel personatge que surt a la foto(que ets tú amic Mega) =)) =)) =))

JO JA HE AVISAT QUE AQUEST CAP DE SETMANA HI HAURIA GENT MOLT XUNGA PEL POBLE. =)) =)) =))

Re: Cartell KDD de Sant Hilari fa 18 anys 4 setmanes #29471

Bitxitos, t' enviat un privat, es afirmatiu?

Fins demà.
El que s'escriu dura,

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12