• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Preu assegurança fa 12 anys 5 mesos #28884

Soc nova en aquet forum pero no en el camping,Voldria fer una pregunteta , q val asegurar una caravana tipus knaus400LKK i impost de circulaciò? moltes gracies :?: :?: :?: :?: :roll:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per webmestre.

Re: hola a tots. fa 12 anys 5 mesos #28887

Benvinguda a cas teva Clara.No et puc ajudar en el preu de l'assegurança,pero de segur que algú ho farà.
Una abraçada desde Navarcles.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: hola a tots. fa 12 anys 5 mesos #28888

HOla Clara, benvinguda.
L´assegurança de la caravana depen del que vulguis assegurar, has de fer l´assegurança obligatòria, jo em vaig fer , a més la d´assistència en carretera ja que la del cotxe no m´ho cubria i , a més , un de tot risc, com si fós d´hogar, continent i contingut. El que no recordo són els preus, el més car era aquest últim.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: hola a tots. fa 12 anys 5 mesos #28889

Hola Clara, Benvinguda !!!

... sento no poguer ajudar-te :roll:
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: hola a tots. fa 12 anys 5 mesos #28913

Hola,benvinguda .Les caravanes no paguen impost de circulacio.

Re: hola a tots. fa 12 anys 5 mesos #28922

Benvinguda Clara,

mira, jo tinc una caravana com la teva, la Knauss Sudwind 400 lkk. L'assegurança obligatoria ronda els 40 eur. A partir d'aquí, pots anar assegurant el que vulguis: contingut, robo, incendi, asistencia en carretera....
L'impost de circulació no s'en paga.

Espero haver-te ajudat una mica.

salut,

Francesc.

hola fa 12 anys 5 mesos #28934

Moltes gracies per la vostre ajuda, fins aviat :D :D :D :D

Re: hola a tots. fa 12 anys 5 mesos #28969

Hola Clara, benvinguda.

Nosaltres entre el seguro obligatori, l' assisténcia en carretera i un tot risc, hem pagat uns 325 €/any.

T' animes a coneixer-nos a Sant hilari, fem una trobada allà i t' avisso, com vinguis, no et separaàs d' aquesta colla.

Vinga, que hi han plaçes i riurem molt, això segur.

Re: hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32448

• Elisabet
  • Visitant
  • Visitant
Hola Mirypaco,

he vist el teu post i volia demanar-te més informacio d'assegurances.

nomes fa un any que tenim la caravana (es de segona ma) i aquest estiu en un camping d'Ogern, Solsona, em van trencar una finestra i em van fer un forat a la xapa, a mes d'altres cops menys importants. el camping en cap moment s'ha volgut fer responsable i la meva assegurança tampoc.

finalment ho hem arreglat pagant-ho nosaltres, pero hem decidit no tornar al camping d'Ogern i canviar d'assegurança.

quina recomanes? he trucat al Racc pero no em convenç, i amb la del cotxe no me l'asseguren.

jo voldria assegurar-la per quan esta en circulacio i tambe parada (robatori, vandalisme, accidents variats, foc...)

moltes gracies!!!!

Elisabet

Re: hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32451

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1798
  • Gràcies rebudes: 46
Hola Elisabet. Benvinguda al "club"

Nosaltres mentre vam tenir-la, va estar a Fiatc assegurances. No vam tenir cap problema.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32454

Benvinguda Elisabet.
Nosaltres teniem L´assegurança civil , sino recordo malament, amb patria hispania i l´assitencia en carretera amb Arag. L´assegurança a tot risc, amb allianç; Fiatc també és molt bona companyia.
Ho vam fer per una correduria http://www.phtamaritcorreduria.com/es/ubicacio.html
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32464

Benvinguda Elisabeth!!!

El que podem dir-te respecte a l'assegurança de la caravana és la nostra experiència. La caravana actual, així com anteriors, la tenim assegurada a FIATC amb les modalitats de caravana en circulació (obligatòria) i la de cobertura de continent i contingut (pòlissa Maxi Caravan).

En les poques incidències que hem tingut sempre ens han respost correctament i s'han fet càrrec de les despeses derivades.

Que facis una bona tria!

Ramon-Isabel

Re: hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32507

• Elisabet
  • Visitant
  • Visitant
Hola!

moltes gràcies a tots per la vostra resposta!!!!

he trucat a Fiatc, però com que la caravana té més de 10 anys no me l'asseguren. Provaré amb Allianz...

Realment recomaneu fer una assegurança civil + assistència en carretera + tot risc? les tres? i també cal assegurança per circular o ja està inclosa en alguna de les anteriors?

la caravana és una Knaus Sudwind 500 TKM

gràcies una altra vegada!!!!

Re: hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32509

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1798
  • Gràcies rebudes: 46
Elisabet ha escrit:

Realment recomaneu fer una assegurança civil + assistència en carretera + tot risc? les tres? i també cal assegurança per circular o ja està inclosa en alguna de les anteriors?

Jo d'un vehicle de 10 anys no faria mai un tot risc, crec que no et compensa. Abans de fer-ho pregunta quan et donarien en cas de "sinistre total" de la caravana. Pagaràs per un preu "de nou" i et donarien per un preu "d'usat"

Diuen que cal un tot risc fins als 2 anys i desprès anar posant "franquícia" cada any més alta fins passar-ho tercers al cap d'uns anys.

Pregunta si l'assistència te la ofereix la companyia del cotxe i en cas d'avaria del cotxe, si cal remolcar, què passaria, doncs a vegades no es volen fer càrrec de la caravana...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32511

Hola Elisabet,

Primer de tot, benvinguda siguis benvingutts

Anem per parts:

- L'assegurança de circulació o Responsabilitat Civil és obligada en totes les cv que superin els 750 kg de PMA (Pes màxim autoritzat) i que vagin matriculades amb la placa vermella. En el teu cas la necessites segur doncs la Knaus 500 els passa i de llarg.

- El tot risc jo sempre l'aconsello per moltes raons. La nostra cv també és molt velleta i de segona mà, i fa tres estius varem tenir un sinistre molt gros amb danys que superaven els 8.000 eu. Sort en varem tenir del tot risc perquè ho va cobrir tot i problema resolt.
Quan varem fer l'assegurança, (Nouespai això va per tu :emoticon_wi) el corredor ens va demanar que n'haviem pagat per ella i que l'asseguressim per aquell valor.
Es a dir, una cv de segona mà mai pagarà com una de nova, un exemple: si l'assegures per 6.000 eu totals (continent i contingut) en cas de sin. total te'n donaran entre 5.000 i 5.500, i pagaràs per aquesta cobertura. Si no recordo malament, es pagan uns 18 eu per cada 1.000 eu assegurats.

- L'assistència en viatge com aquell qui diu és obligatda, pel que val a l'any és insignificant comparat si mai necessites un remolcatge de grua. Aquesta cobertura quasi sempre queda inclosa (sempre que la sol·licitis) en l'assegurança de circulació.
Sempre és millor fer la de circulació amb la mateixa companyia que tens el cotxe, doncs en cas d'averia la mateixa grua et pot remolcar les dues coses. S'ha de dir que moltes companyies no agafen cv llavors es qüestió de fer-ho en una altre i en cas de sinistre avisar a les dues grues.

Nosaltres tenim el de circulació a Reale i el Tot risc a Vitalici (n'estem contentíssims pq cobreix tots els riscos atmosfèrics com la pedra.... la nostra gran enemiga!!! :diablo:

Perdona el rotllo, si tens dubtes demana que t'ajudarem en tot el que poguem.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:hola a tots. fa 11 anys 10 mesos #32522

• Elisabet
  • Visitant
  • Visitant
Moltíssimes gràcies a tots! M'heu ajudat moltíssim!

Contactaré amb tots els que m'heu comentat i a veure que en trec.

ja us comentaré els resultats! :)

una abraçada,

Elisabet

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.