• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ANAR A TV3 DILLUNS PROGRAMA ELS MATINS DE JOSEP CUNI fa 18 anys 2 mesos #29078

Hola a tots, no som gaire coneguts en aquest foro pero som molt amics de Neus i Ramon arrel del viatje junts al Marroc, os informo que despres d´un email que vaig enviar a tv3 per queixar-me del municipis on no ens deixen aparcar ni pernoctar, el divendres passat vaig rebre una trucada per anar.hi dilluns a les 10,30 hores.
No em van deixar gaire temps per confirmar la nostre asistencia i nosaltres no hi podiem anar ja que estic recent operat.
Vaig possar un missatje a ACPASION, ja que soc usuari frecuent demanant persones per anar-hi.El resultat va se negatiu, no tenia gaire temps per contestar i el dilluns es pont, per tant, els autocaravanistes o son fora o els toca treballar.
Dema dilluns trucare per intentar que sigui retrasat el programa, per tant os demano que si algú de vosaltres, amb " palique" vol surtir a la tele i explicar la nostre problematica, agraire que ens ho comuniqueu per dir.ho als responsables del programa i aconseguir reivindicar a la tele que no som "MALEANTES" ni gent de al viure, només volem fer turisme respectan les normes de circulació i d´urbanitat.

La meva idea es que sigui a nivell d´usuari i que cap associació o club intervingui, per no polititzar-ho.

Ja he vist un missatje ( moltes gracies) dén TIRAMILLAS, avisant de la meva solicitut.

Gracies a tots.

ANIMEU-VOS SIS PLAU.crec que val la pena fer-ho.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12