• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29211

Hola,

Un company d' un altre foro ha pres l' iniciativa de fer una recollida de signatures. Us penjo el missatge i l' enllaç per si voleu signar.

El Paco i jo tenim els números 15 i 16.

Necesitábamos a alguien que diese el primer paso ? Pues aquí está la campaña. Ahora toca animarse a firmar.

Donde dice "Nombre y apellidos" podemos poner un nick, visible, o los datos requeridos marcando en la casilla que dice "Mostrar este dato como ''Confidencial'' y sólo saldrá la palabra "Confidencial".

Adelante y mucho ánimo. Si comprenden el formulario, no es necesario que dejen ningún dato privado visible. No tiene peligro ninguno.

Esta batalla la tenemos que ganar por el bien del colectivo campista, caravanista y autocaravanista. De nosotros dependerá.

www.firmasonline.com/1Firmas/...ew1.asp?C=1607

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29217

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
no em funciona el link...

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29219

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29220

Doncs jo també he signat, tot hi que no surt a la llista ja que ho he fet amb signatura digital (he sigut el primer :mrgreen:).

P.D: Mireia, si necessites un curset intensiu d'estiu d'informàtica m'ho fas saver =))

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29225

Doncs jo també he signat, tot hi que no surt a la llista ja que ho he fet amb signatura digital (he sigut el primer :mrgreen:).

P.D: Mireia, si necessites un curset intensiu d'estiu d'informàtica m'ho fas saver =))

Donç he fet un copiar i pegar del link del company, així que segur estava malament l'enllaç.

A quant cobres l'hora? o el servei? jeje

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29235

...A quant cobres l'hora? o el servei? jeje

MIREIA!!!! 8O

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29236

...A quant cobres l'hora? o el servei? jeje

MIREIA!!!! 8O

Home, no era per mí, jo ja tinc prou amb els coneixements i amb el que tinc a casa...

Tio, conecta el mòbil que et truco i surt la senyoreta "timostar"

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29237

...Tio, conecta el mòbil que et truco i surt la senyoreta "timostar"

Sa morio i el carregador el tinc a la CV :mrgreen:, fins que no agafi el cotxe i l'endolli a l'encenador estic sense mòbil =))

Re: Campaña de firmas en pro de nuestra libertad de tránsito... fa 18 anys 1 mes #29238

...Tio, conecta el mòbil que et truco i surt la senyoreta "timostar"

Sa morio i el carregador el tinc a la CV :mrgreen:, fins que no agafi el cotxe i l'endolli a l'encenador estic sense mòbil =))

Donç digue'm què volies ahir.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12