• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29496

Transportant la idea, com ells mateixos afirmen, de France Passion a l'Estat Espanyol, ens arriba la notícia de la presentació de España Discovery.

Aquest és la nota de premsa que ens han fet arribar.
Felicitats per decidir de posar-vos "mans a l'obra"

Queridos amigos,

Hace dos años, un par de amigos nos recomendaron un sistema de visitas de libre elección a bodegas, viñedos y granjas para autocaravanistas en Francia.

Fue increíble visitar, conocer, hacer nuevos amigos y pernoctar en esas bellísimas bodegas y granjas, lo bien que nos recibieron, lo agradable de degustar sus vinos y productos agrícolas; todo en un entorno amistoso y seguro.

Lo mejor de todo es que era gratis; no había ninguna obligación de pagar.

En ese momento nos propusimos pensar en crear nuestra propia versión de descubrir España en autocaravana. Así es como nació España Discovery.

Hoy queremos presentarles, con muchísima ilusión y afecto; España Discovery. (www.espana-discovery.com)

El sistema de invitaciones de France Passion (www.france-passion.com) ha sido nuestra inspiración para desarrollar la idea en España.

Hemos comenzado con la Comunidad Valenciana, fundamentalmente, por cercanía, es donde vivimos. La respuesta de Bodegueros y Enólogos de las comarcas productoras de vino de la Comunidad ha sido excelente. Ellos quieren mostrar sus productos y recibirnos e sus Bodegas y viñedos.

Con mucho afecto queremos presentar nuestra idea de visitas de libre elección a bodegas viñedos y granjas de la Comunidad Valenciana.

Actualmente estamos trabajando en diversas zonas vitivinicolas y de producción agrícola para, progresivamente, seguir ampliando la cobertura a toda España.

Queridos amigos, no nos interesan ni los aplausos ni las medallas.

Nos interesa vuestro apoyo y el deseo de llevar adelante esta idea -en conjunto- para mejorar la calidad de nuestra actividad en España.

Un afectuoso saludo.

nicoisland.

Nicolás Núñez Guerrero.

España Discovery

www.espana-discovery.com
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29499

És una molt bona iniciativa !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29502

Pel que he llegit de France Passion pot ser molt bo per Espanya aquesta iniciativa.
A veure si pas a pas anem despegant
Salutacions :)

Re: España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29510

Hola, molt interessant, passem la informacio a una colla de gent que treballa per la zona del Monsant i tenen l'oli de Siurana. A veure si si engresquen.

Re: España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29512

Ostres, que bè, a mí que em sonava a canal de tele i resulta que volen fer un Spain-Pasion.

Ahir em va arrivar el llibre i carnet de France Passion, així que no dubtaria en demanar España Discovery.

Re: España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29521

Em sembla una idea fantàstique; ja m'he registrat dance dance dance
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: España Discovery fa 18 anys 4 setmanes #29547

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
El Nico ha fet un gran treball i ja té coberta la Comunitat Valenciana,el pròxim objectiu és Catalunya.Jo ja estic registrat,doncs em sembla un privilegi,poder quedar-me a dormir en un celler o granja,a més de visitar-la i tenir l'opció de comprar directament els seus productes.
Una abraçada

Re: España Discovery fa 18 anys 3 setmanes #29612

Acabo de rebre el kit d'Espanya Discovery: un llibre petit on explica les bodegues (amb adressa i coordenades) i les condicions de pernocta de cada una d'elles, una targeta i la pegatina per la AC.

Us convido a tots a fer-vos socis; iniciatives com aquesta no es poden deixar perdre; si nosaltres els autocaravanistes no les recolcem val mes plegar i que cadescun es busquei la vida com pugui ... després no ens podrem queixar si no trobem llocs per pernoctar.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: España Discovery fa 18 anys 3 setmanes #29613

jejej a mi també em sonava a canal de TV, em sembla molt bona iniciativa. Quan tornem de vacances ens ho mirarem millor.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: España Discovery fa 18 anys 3 setmanes #29642

Nosaltres hem rebut la confirmació del registre, estem esperant que ens arribi el kit ;-)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12