• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 4 setmanes #29529

Hola,

Aquest estiu volem fer França amb la nostra Bini, però tinc un dubte: a l' auto nomès hi ha lloc per una bombona (parlo del lloc habilitat), hem de fer servir bombones de propnano color plata, d' aquestes que porten la corona, si em quedo sense gas per França, què haig de fer?

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 4 setmanes #29530

has de canviar la BINIMAAAAAR
per una Hymer o una Moncayoooooooo!!!!

:D :D :D

A l'estiu no n'has de consumir aquesta bombona, només amb el frigo.
Quan arrivi l'hivern, pensa en una alternativa, com ara una altre tipus de bombona, que puguis trobar recanvi facilment i que tinguis prou autonomia.
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 3 setmanes #29542

Com diu en jimmy, en la bombona ben plena, no tindràs problema, jo penso, que de las de color plata a France si que en tenen, de las que no en niant segur son de las taronja

Re: Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 3 setmanes #29543

Al sud de França les taronges de repsol n'hi han en moltes bencineres,pero de les platajades no n'hi ha ni al meu poble. De totes maneres amb una ampolla plena a l'estiu en tens de tenir prou, a l'hivern
i si vas a la muntanya tindras de buscar un lloc per portar-ne una altre, jo tambe tinc una benimar i lloc per una ampolla

Re: Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 3 setmanes #29571

Tenint en compte que marxo unes 3 setmanes, que farè servir la bombona per la nevera, cuinar i el boiler, amb una n'hi haurà prou?

A mès, tinc entès que les platejades amb corona son les obligatòries ara, és cert? Hi han molt companys que porteu les taronjes de butà.

Supossem que marxo a França amb una taronja de repsol i se m' acava, què puc fer? Deixar la taronja i perdo la bombona (seria un mal menor) i comprar una francessa de propà?

Gràcies

Re: Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 2 setmanes #29838

hola yo dtillebaria otra bombonaen el maltero

Re: Dubte amb la bombona de gas de la BIIIINNIIIMMMMAAARRR fa 18 anys 2 setmanes #29852

Mireia,

En teoria hauries de tenir prou en aquesta època del any, no obstant, jo tinc una bomboma taronja de més a casa, per tenir una de quita i pon.

Si algun familiar té alguna d'estufa de tota la vida amb bombona de butano i no la fa servir la pots canviar per propano i tenir-la a casa per casos com aquests i sortir amb una totalment plena.

Salutacions :)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12