|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ja no falta molt per marxar de vacances cap al Nord...
Per evitar que els adoslescents gastin un bon pessic en telèfon o que s'avorreixin he pensat de comprar una tarja usb pel portàtil que em doni cobertura d'internet. A part de que què faria jo sense connectar-me ? L'any passat, ens va costar molt trobar cibercafés i no vam trobar cap wifi oberta. En sabeu alguna cosa interessant ? És possible comprar una tarja d'una "vodafone" estrangera al país de destí del tipus pre-pagament ( és impensable que em facin un contracte...) i utilitzar-la durant les vacances ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Josep Maria, tu preguntaré a la familia de France.
|
|
|
Josep Mª, en un fil antic comentava com ho havíem fet nosaltres l'any passat. Anàvem amb un módem USB conenctat a l'ordinador a través de Vodafone amb el contracte que anomenen Navega i habla.
Va anar molt bé |
|
|
Mireia, jo ho vull per navegar fora de l'Estat Espanyol, i em sembla que el "Navega y Habla" és per dins.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
El que em vàren aconsellar a mi és que a cada pais que passés, comprés el "Vodafone" d'aquell pais
:mrgreen: |
|
|
El Navega i Habla el fas servir endollant el mòdem a l'ordinador i et connectes des d'on vulguis... És el que vam utilitzar per Portugal
|
|
|
Doncs a dos "Timafone" m'han dit que m'ho tregui del cap.
O faig un contracte de 18 mesos o em cobren una burrada. I a "Timostar", el mateix. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|