|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
ja ho dius bé Jose Maria, tots hem de passar pel mateix lloc a no ser que t'ho regalin.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres ens vem dicidir l'any que vem anar a Irlanda, cada dia amb la pluja al demunt i per acabar-ho d'adovar em ramolc-tenda, tot humit i
l'aigua que no parava.Doncs vem dicidir que ello no podia ser,en arribar a casa ens vem vendra el remolc-tenda a la veina per 25000 ptas i ells ven feliços, vem estar un any sense res,bé sense res no amb tenda,i vem dicidir provar aquest mon, i vem comprar una furgoneta equipada per camping, a l'any sobre vem veure que ello era lo nostra i vem comprar l'Ac a un frances i fa due anys que dura i que en duri molts més |
|
|
Eiii parelleta de la Bambinilla!!!
No m'he quedat sorprés per la decisió que heu prés... Jo crec que molts i molts companys que avui estem aqui i que tenim una AC hem passat una mica per aixó en un moment o en un altre... cosas de la edad ? Animos Loli... ¿ pero ya les has buscado sitio al gatito en la nueva AC ??... Recuerda que la próxima semana cuando lleguemos a la KDDA os buscaremos a ver si encontramos una AC perfilada con unas margaritas naranjas o algo parecido que la personalice... Es posible, por favor Loli,¿ porque no nos dais una pista a ver quien el el primer colega que os reconoce?... Lo dicho: Enhorabona als dos i benvinguts !!! Anda que no os salen caros los viajes a Portugal... por no decir que aquel café que tomamos aquella tarde en Cala Montgó en compañia del Jepi y Carme...Pero vale muchísimo la pena !!!! Salutacions des de Navarcles :D :D |
|
|
Caros no cariiiiiiiiiiiiisimos, que cada vegada que anem alla tornem amb alguna idea. Alla al Cala Montgo em veu deixar amb els meus dubtes pero no m'imaginaba jo que cambiariam tan rapid!!!! Per cert, l'auto encarana no esta comprada, nomes mirada, y suposo que abans de octubre o novembre res de res (que son molts cuartos). Així que per l`11 aprofitant que es el cumple de l'echobelly farem una petita escapada "intima" per despedirnos de la nostra bambina!!! Això si, compta que el dia que la veieu la decoració personalitzada hi sera segur!!!! Una abraçada! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Conrad, m'acabo d'assabentar que els meus sogres es venen la seva AC, encara no sé per quan, però sí puc dir-te que és una caputxina de 4 places, o sigui força petitona, i que està molt ben cuidada. Ells la van comprar de 2ª ma, però molt nova, i no han fet gaires viatges (per això se la venen). Si vols més info, aquest divendres quan anem a Besalú a buscar la nostra CV puc mirar de fer-li algunes fotos i demanar les dades més tècniques que et puguin interessar. Tampoc puc dir-te res del preu, doncs el meu sogre vol parlar primer amb el Miquel d'ESMI, on la va comprar, i potser li deixa a ell directament per vendre-la.
En fi, si vols més dades, m'ho dius. Una abraçada. Mercè & Cia.
|
|
|
Mil gracias Merce, pero estamos buscando perfiladas, una capuchina no nos cabria en el parking de casa.
Aun así gracias por el ofrecimiento, espero que tengan suerte y la vendan rapidito... Saludos Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
No problem. No sabía el porqué de perfiladas, ahora lo entiendo perfectamente... Si mi suegro me autoriza, ya pondré anuncios en los diferentes foros que conozco.
Y suerte con vuestra búsqueda! Mercè & Cia.
|
|
|
Doncs si, som molts els que hem seguit passos similars. Arriba un dia en que t'adones que has fet 5000 km en unes vacances i que realment el lloc més llunyà està a 1500 km de casa. On són els 2000 km que falten? Doncs en anar i tornar cada día al camping. Aquest estiu hem estat a Croàcia, Bosnia i hem arribat fins més avall de Kotor, a Montenegro. Hem travessat Itàlia i Eslovènia de punta a punta i un bon tros de França. I en total hem fet menys km que vosaltres. Curiós, oi? I això significa estalvi de temps de conducció, estalvi de gas-oil i, sobretot, més temps per a disfrutar de les vacances i això és impagable.
Enhorabona, espero que la disfruteu com us mereixeu i una miqueta més si pot ser. El que si que us aconsellaria és que invertissiu una mica en qualitat, encara que representi estar algun any més per pagar-la. Les autocaravanes poden durar molts anys amb plena satisfacció i, si per qualsevol raó la vols canviar abans d'hora, el valor de recompra és escandalosament alt. Jo vaig disfrutar de la meva Knaus durant 6 anys per menys de 6000 €, que és la diferència entre el que vaig pagar i el que em van donar per ella. Els mobles o acabats de qualitat no només són bonics, duren més temps, donen menys problemes i estalvien temps i molts, molts diners. Crec que és important tenir-ho en compte. FELICITATS! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Gracias Toni:
Totalmente de acuerdo con la apreciación que has realizado, solo te pondria un pero... Creo que una de las cosas mas importantes en una AC es el motor y el chasis... Logicamente si ademas el mobiliario es de los más....Pues mucho mejor... (Pero para mi sigue teniendo mucha menos importancia..) Ciertamente a lo hora de ver AC estamos mirando todo con lupa, ya que es una inversion muy fuerte y no queremos equivocarnos, hemos hablado con los Fabricantes directamente sin que intervengan (por ahora) ningun distribuidor, para enterarnos de todo ( por el FAbricante) para que despues a la hora de las reclamaciones no haya nadie que mire hacia otro lado para no hacerse cargo del problema). Creo que estamos haciendo las cosas despacito y con calma, para no encontrarnos con sorpresas desagradables, aunque siempre surgiran imprevistos que puedan fastidiar... :twisted: Solo os puedo decir una cosa, que hemos visto el MOdelo que queremos en varios distribuidores y que hay una diferencia de unos 2.000 € + accesorios de regalos por un valor de otros mil y pico... ! Siendo distribuidores de la misma marca... Y muchas cosas más que no cuento para no aburriros demasiado, tienes que ir con los ojos muy abiertos, por que desde el que te la vende mas cara hasta el que te dice que solo te puede ofrecer las nuevas de 2007 hay una linea muy fina... Bueno no me lio mas, saluditos Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Benvolguda Echobelly:
Em permetràs que discrepi. És cert que unes de les coses més importants en una auto són el motor i el xassís, però precisament aquí hi ha poc per escollir i menys encara per equivocar-se. M’explico: corregiu-me si m’equivoco però actualment podem comprar autocaravanes amb xassís-motor de 5 marques: Fiat, Ford, Iveco, Renault i Mercedes. Totes cinc, sense excepció, son motoritzacions i xassís per a un us professional, pensats per a rodar 200.000 kms a l’any o més sense problemes o amb els menys possibles. Uns preferirem una marca i altres una altra, però crec que és difícil equivocar-se en aquest aspecte doncs en el millor des cassos nosaltres els farem 25.000 km a l’any i difícilment tindrem problemes seriosos de motor. A mi no m’entusiasma Fiat, crec que és el menys fiable de tots quatre, però dubto que estigués disposat a pagar la tremenda diferència de preu respecte a Mercedes o a suportar el major consum de Ford o Iveco quan aquest ja és prou elevat. Però una autocaravana és molt més que motor, i en la resta si que hi pot haver-hi molta diferència i molta varietat. Els mobles són només un detall, a part de macos i funcionals han de ser molt robustos per a suportar les constants vibracions i sacsejades de la ruta. Han d’estar molt sòlidament fixats a l‘estructura de l’auto per les mateixes raons, afegint-hi el pes dels continguts. Hi ha també l’estructura, els assemblatges dels diferents panells que la formen, els segellats amb silicones o massilles, la qualitat i quantitat de l’aïllament... En aquest fòrum hi ha qui et pot explicar com es desprenia tot el panell del darrera de l’auto pel pes de les bicicletes; jo he vist en una fira com es desprenia un graó elèctric de la entrada al pujar-hi un individu de cert pes; també he llegit en un fòrum qui va acabar de passar una nit a terra al despenjar-se un llit o he pogut viure en directe les corredisses de matinada perquè el sistema de distribució d’aigua no està ben dissenyat i un tub punyetero es desprèn a la nit. Un bon aïllament tèrmic et farà estalviar propà al hivern i et donarà confort al estiu sense necessitat d’un aire condicionat; un bon segellat et garantirà una llarga vida de tot l’habitacle sense filtracions... en fi, que hi ha moltes més coses per a mi més importants que el motor doncs aquest ja està garantit sigui quin sigui. I el mateix es pot dir dels aparells que incorporen: Dometic, Thetford, Truma... totes porten el mateix, no és això el que cal mirar. Evidentment hi ha el tema del preu i si no s’hi arriba ja estem al cap del carrer i no hi ha més a discutir però, insisteixo, crec que val la pena firmar algunes lletres més i garantir qualitat sempre que es pugui. I per sobre de tot: que us agradi, que us hi trobeu bé i que la disfruteu com a bojos Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Que tingueu molta sort, anireu a la fira?
Salutacions desde Barcelona
|
|
|
Hola Toni:
Como ya te comente estoy de acuerdo contigo, logicamente estamos mirando lo mejor.... "dentro de nuestras posibilidades" jajaj... que son las que son... :D Aun así yo soy optimista, piensa que con la Bambina hemos tenido un buen aprendizaje en el tema "bricolage" estamos hechos unos grandes espertos... jajaj... y no por que haya salido mala, todo lo contrario, si no por que nos gusta poner las cosas a nuestra manera, y le hemos hecho mil cambios... :mrgreen: En fin, gracias por preocuparte, tendremos en cuenta toda la info que nos has dado, yo siempre digo una cosa, que el saber no ocupa lugar... con lo cual, contra mas información tengamos, menos posibilidades habrá de cometer errores... Gracias de verdad... Un saludo enorme... Por cierto Pere si que iremos a la Fira, queremos mirarlo todo, no vaya a ser que nos hayamos dejado algo en el tintero, aunque mucho nos tendria que sorprender algo... la decisión esta casi tomada...! Suspensssseeee... jajja... Ser buenos... Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
8O 8O ostres!! quina sorpresa!!!! això si que no m´ho esperava.....
Jo de moment...encara en resisteixo......però a a quest pas....anar-hi de quedadas pot ser un problema... :mrgreen: ...juntar-se amb segons quina gent... :roll: .... Espero que trobeu el que voleu... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
a este paso me voy a quedar solo, en la quedada del 11-S, el nouespai iba de auto en auto y tiro porque me toca, y merce no iba muy detras, , incluso vi a su penitencia subido en una al volante, ,,,,,,, todo es empezar.
|
|
|
|
|