|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Donç això, sembla conya, però amb la que va caure ahir i com a Sant Hilari ja vam tenir un susto, donç aquest matí hem anat a veure l'auto i ens ha entrat aigua per la claraboia.
No ha sigut molta, però nomès que entri una mica ja és per enrecordar-me de la mare d' algú. Ara arriva el dubte: Suposso que amb el conyàs que he donat sabeu que finalemnt la vam comprar a Toledo perque a M3 era un model antic, el d' expossiciò i s'havian flipat amb el preu. Suposso tambè que vaig parlam amb fàbrica perque a M3 van dir que si no comprava allà que no reparàvem res i a fàbrica em van assegurar que estaven obligats. La qüestiò és que no sé que fer. Sabeu quant empot costar que em façin una ullada desde Cravanes Cerdanyola, sense haver de portar-la a M3 o a l' altre???? Sabeu si me la toquen a cerdanyoola, si perdo la garantia????? està clar que la manera de ploure d' ahir no és normal, però ta,mpoc entenc perque ens ha entrat aigua. Bona nit |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Quan vareu anar a recollir la AC a Peñiscola, no teniu un telèfon de contacte per preguntar-ho?
Si és un tema de juntes, potser amb el que et gastes de gaso-oil i doble cotxe per recollir-la si la tens que deixar, a lo millor la pots portar a AreaPuntoControl a que li facin un ull o en la mateix parking on la deixes. Truca a Benimar per que et digui quelcom. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Estic amb en Carles... mira el temps que perds a M3 i el gasoil i pregunta a Area PC... i compara..jo, alguna cosa l´he portada als de area en lloc de a Vic.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A "MARI" quan va comprar la benimar va tenir algun problema amb l'aigua que li van resoldre a Peñíscola.
Jo faria també el que et diuen, pregunta a APC i a fàbrica a veure què et diuen... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Els hi he enviat un correu per tal de deixar constància per escrit.
Quan tingui una resposta us ho faig saber. |
|
|
És vertitat, nosaltres ens vam adonar d'un problema d'estanqueitat, com que no tenia ni un any (tot i que nosaltres som els segons propietari) vam parlar directament a Benimar (M3 no va voler saber res)
Vam fer fotos i li vam enviar, despres de parlar varies vegades amb ells per telèfon, vam concretar un dia per anar, vam escollir un dia que era festa local nomes a Sabadell. Es van portat genial amb nosaltres!! van solventar el problema i fins i tot alguna tonteria que d'altre que per garantia no pertocava.Durant tot el dia vam tenir un cotxe d'ells per poder-nos mouren´s per Peñiscola. No patiu i parleu amb Benimar directament, preguntar por Mauris. Una salutació Mari i Santi |
|
|
Hola,
Hemos hablado con el vendedor de Toledo y éste ha llamado a fábrica, dice que bajemos cualqueir mañana a Peñíscola que nos lo arreglan en una horita. Además fallaba un poco la claraboya, a veces, no subía bien, y eso también nos lo arreglarán. No bajaré esta semana porque como el finde vamos a Mataró, echaremos un vsitazo a lo del gas y a ver si surge algo más. Y ahora digo yo.... voy a conducir solita el mosntruo ese porque Paco no puede pedir fiesta, ayyy Dios, qué cangele. ¿Alquien se arriesga a venir conmigo? |
|
|
Mireia,
Ànim que tu pots, jo el que faria seria matinar una mica i anar-me cap a Peñíscola per la autopista tranquil•lament, entenc que per estar allí cap a les 10h. Hauries de sortir del pàrking uffff!!! Aprofiteu i feu una llista de les petites coses que surten: tiradors/accessoris bany que s’afluixen, el pany de Fiamma de la porta principal que gaire bé toca a la porta, etc. (faig una llista de la nostra AC i potser et serveix a vosaltres). Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Sí, segurament sortiré cap a les 6.
Tinc dues opcions: A.- Endur-me a ma mare i al Xavi per fer-ho més agradable, però que segur ens discutirem... B.- Anar amb uns amics que tambè tenen auto a passar el cap de setmana, el Paco puja amb ells el diumenge i jo em quedo per allà amb el nen fins dilluns al matí, i d' allà cap a la fàbrica i desprès la pujada. El que passa que estic segura de que al Paco no li agradarà gaire que dormi amb el Xavi per allà soleta, puc buscar un càmping per aquella nit, però ja tantes maniobres potser m' estressarè; només l'he agafat 250 km i per autopista, res de fer cosses rares exceptuiant sortir de l'àrea. Donça semblava que tot acavava amb el parto de la Binimar, però ara estem de quarentena. Carlos: en quant al pany fiamma sí que és cert que a Sant Hilari, a la nit que feia fresqueta, s' obria i tancava de conya, suposso que per la dil.lataciò durant la calor. |
|
|
Vaig creuar emails amb el responsable de calitat de Benimar i em va dir que l' horari d' estiu era de 7 a 14:30 i que millor que baixès perque en cas de que les fuites d' aigua les reparès un distribuidor, encara que fos oficial de Benimar, en cas de que no ho fes bè, la culpa era del distribuidor i a sobre jo perdia la garantia.
Així que el que farè serà, baixarè el divendres amb el nen, sortirè de casa sobre les 5 i suposso que agafarè el mosntre allà a les 5:30 i de Cerdanyola cap a Peñíscola, suposso que arrivarè sobre les 9. Quan el Paco plegui de treballar baixarà amb el tren i així passarem el cap de setmana per allà. Li he passat un email al de Benimar amb totes les pujadetes a veure que pot fer. |
|
|
Doncs a gaudir del cap de setmana, segur que no trobes tràfic a aquestes hores del mati
Posa el control de velocitat en la autopista aniràs més còmode conduint i així mentre escoltes música pots seguir el ritme amb el peu Que vaig tot bé i que tingueu un bon cap de setmana Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
mirypaco ha escrit:
Hi ha alguna cosa que no entenc ... Si jo tinc una AC alemana o italiana i tinc una averia estàn en garantia, tinc que anar a Italia o Alemanya per reparar-la ??? NO, NO i NO. Me l'arreglarà el distribuidor. Crec que quansevol taller oficial de la marca te l'obligació d'arreglar-la sensa obligar-te a fer un munt de KM. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola,
Neus, Pego el que em va contestar el noi: El problema de la claraboya que no cierra bien es por culpa de un mecanismo defectuoso que cuesta paroximadamente 30 -45 minutos de cambiar, esto no tendria inconveniente en que lo cambiara caravanas cerdañola ya que si se monta mal, simplemente no funciona y es evidente. El tema de la entrada de agua, si lo repara cualquier concesionario, aunque sea de nuestra propia red, si hace una reparacion que no es la adecuada y entra agua, el responsable será el concesionario, la garantia contra entrada de agua quedara invalidada si se demuestra que el concesionario no hizo el trabajo correctamente. Sinceramente prefiero que lo revisemos aqui, y ademas de asegurarnos que el trabajo se hace correctamente, sabremos cual ha sido el fallo de montage inicial. Davant això jo no sè que dir-te la veritat, suposso que es refereix a que en cas de reparaciò, si no ho han fet bè al concessionari, no puc reclamar a fàbrica. Ni idea, la veritat. Carlos, Segur que tindrè bon viatge, seurè al Xavi al davant amb mi perque així el tindrè més controlat, com és molt d' horeta espero que s' adormi, ja veurem. Acavo d' enviar un email al noi de calitat per preguntar-li si és possible possar una altre porta lateral al garatge, si ho poden fer ells, quant em costaria i si perdo la garantia, si em contesta i no val mès de 500 € i si poden fer-ho el divendres, ho farem, l' únic que no ens agrada de l'auto és això. |
|
|
Es dedueix que si saben quin és l’error de muntatge, ho havien pogut revisar abans de lliurar la AC que ells tenien en estoc.
Respecte al tema de la garantia vs distribuïdor, el que diu Neus es prou clar i no entenc la resposta d'ells. Nosaltres tenim la Challenger que possiblement també la hagin fabricat en Peñíscola..., a favor de Benimar la predisposició a solucionar els problemes (i que tots siguin d'aquest tipus). Respecte a la segona porta del garatge estic d’acord amb tu, ja em diràs que tal (€) , sempre te’l poden fer en BCN, per exemple en AreaPuntoControl un dia que vaig anar jo estaven fent això a una AC i és veia prou bé acabat. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Attn Mirypaco.
Mira aquestes 3 arees a la zona de Peñiscola, jo he estat a la de les Moreres i esta nomes a 50 m de les platjes. Castellón (Peñíscola) Area de servicios privada: Parking Las Moreras Av. del Papa Luna, 113. - Coord. GPS: (Norte) 40º 23' 26" = 40.3905555556º (Este) 0º 24' 42" = 0.411666666667º - Nada más dejar la Av. del Papa Luna (por detrás del Hotel Casablanca) - Área de pago: (*) - 24 Plazas - Pernocta - Agua potable - Aguas grises - Aguas negras - Corriente 220V. - Duchas No tienen agua caliente, pero como se calientan las cañerías, el agua sale templada.- Lavado de AC - Transporte público A 150 mts.- Sistema de vigilancia De 12 a 14 horas y de 19 a 24 horas.- Señalización accesos - En la plaza del Ayuntamiento, a la que se llega justo al entrar en la ciudad por la N-340. - En el paseo marítimo- - En el acceso a la calle del parking.- Señalización en área - (*) Tarifas: JULIO y AGOSTO: 12 € / 24 horas. RESTO DEL AÑO: 8 € / 24 horas. Incluye: Agua + Electricidad (660w/3a)+ vaciados - Última actualización: 16/04/2008 [Ver ubicación] Castellón (Peñíscola) Estacionamiento privado: La Mesera Avda. Papa Luna, s/n. - Coord. GPS: (Norte) 40º 23' 52" = 40.3979º (Este) 0º 24' 50" = 0.41389º - El acceso es por la carretera que pasa por la puerta del Hotel Peñiscola Plaza y está frente a él. - Área de pago: 4 euros - Pernocta - Agua potable - Aguas grises - Aguas negras - Corriente 220V. Dispone de 12 tomas en dos postes.- Duchas Sólo agua fría.- Supermercado A 400 metros.- Se encuentra a 100 metros de la playa. El trato es muy cordial y amable por parte del dueño. El sitio es muy tranquilo y ausente de ruidos salvo el de los buses de turistas cuando llegan o se marchan del aparcamiento contiguo del hotel.- Última actualización: 05/05/2008 [Ver ubicación] Castellón (San Rafael del Rio (Planes del Reine)) Area de servicios privada: Restaurante Spaetzle Fritz s.l. CV-11 en dirección a San Rafael Del Rio desde la salida 42 de la A7 (Vinarós). - Coord. GPS: (Norte) 40º 34' 30" = 40.575º (Este) 0º 23' 36" = 0.393333333333º - Tomar la salida 42 de la A7 ya sea en dirección Barcelona valencia, como Valencia Barcelona. Una vez pasado el peaje dirígete hacia el sureste por la N-238 y tomar el ramal e incorporarse a la CV-11 Pasando una rotonda. Seguir siempre recto por la CV-11 y el Área Spaetzle Fritz con su restaurante, está indicada. - Se cobra el estacionamiento y los servicios de electricidad, WIFI, agua caliente son aparte. - Área de pago: - 50 Plazas - Pernocta - Agua potable - Aguas grises - Aguas negras - Corriente 220V. - Zona de juegos - Duchas - Restaurante - Gasolinera En el pueblo.- Sistema de vigilancia Hasta las 00h.- Señalización accesos - • El restaurante y estacionamiento están situados en una zona muy tranquila rodeada de campos de Naranjos. Se encuentra a 9 km de la Playa, a 2,5 Km de un campo de Golf panorámico y a 3,5 Km de la piscina municipal de San Rafael del Rio, donde hay panadería, gasolinera, banco, y un supermercado. • Se dispone de un listado de áreas de la P.A.C.A. a la disposición de los clientes, para facilitar su viaje itinerante por el resto de la geografía española. - Última actualización: 21/04/2008 [Ver ubicación] <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Ostres Tortugueta, gràcies.
Ja havia localitzat dues, les que estan mès aprop del centre. No sé a quina de les dues acavarè, suposso que per no donar voltes amb l' auto fins que arrivi el paco, m' aturarè a la primera que trobi. Tinc el teléfon d' un senyor de pañíscola que està a tots els foros amb diferents nicks, bueno, aquí encara no ha apregut, donç molt amablement s' ha ofert per qualsevol cossa que necessiti, així que vaig mès tranquil-la, perque en cas de quedar-me encallada a algun lloc tindrè ajuda coneguda, no estic gaire nerviossa, però la veritat és que em fa molt de respecte, son molts kilòmetres jo sola i fa anys que no he conduit soleta una distància tant llarga, per dir que no ho he fet mai i menys ambh el monstre de 7 metres y 4 rodes. El diumenge, quan arrivi us posso la crónica i us comento si ja he estrenat la Binimar amb alguna rascadeta. petonets, bona nit. |
|