|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Mai he insertat pois dins el tomtom, i ara voldria fer-lo.
Com s'insereixen ? Imagino que des del pc., però en quina carpeta ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Els POIs es fiquen en la carpeta on està el mapa en qüestió.
Si tens un ùnic mapa per Europa en aquesta carpeta directamente, i si tens una carpeta per Canàries un altre per França, fiques els POIs de Canaries en ídem, i Frànca ídem. Salutacions (si tens dubtes em truques), però demà que ara he acabat amb el Santi. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
gràcies a Carlos he fet una posada a punt del meu tonto vull dir tomtom. ara estic com un nen amb sabates noves . ei carles sap ficar-li al tomtom que encerti la primi ????
Demà intentare ficar-li també els d'Austria, Alemanya i Suiza si hi cap. |
|
|
Tots els arxius van dins la carpeta ?
els .bmp i els ov2, imagino que un .doc, no va, només és per llegir-lo Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Josep Maria, exacte, els ov2 contenen les coordenades i textos dels PDIs, i els corresponents bmp contenen la icona amb la que veuràs aquella categoria de PDIs. Sempre són parelles bmp i ov2.
Si hi ha un doc, efectivament deuen ser indicacions. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Una cosa més, hi ha (o hi havia) un límit (ara no recordo exactament de quant) en el nombre de parelles bmp i ov2 que pots utilitzar (les noves categories de PDIs a afegir a més de les que ja venen de fàbrica).
Si en poses més del límit, no les veuràs totes. És a dir, que si en trobes a faltar, prova de treure'n algunes. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Un error que cometia jo...
Per veure els pois cal que estiguin dins de la carpeta del mapa que es vulgui tenir seleccionat. Jo tinc el mapa d'Espanya i les grans rutes europees normalment sel·leccionat però posava els pois de les àrees franceses dins el mapa de França, cosa que em semblava lògica, i no els veia. He posat tots els pois al mapa d'Espanya i grans rutes i ja es veuen. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
jo els hi he canviat el nom també ho pots fer sempre respectant les parelles con diu eva i pel que fa a la carpeta doc jo l'obria donant-li dues vegades i sortia tot en una linea si l'obres amb el botó dret pots obri-ho escollint un altre programa i surt correctament endreçat.
|
|
|
Com ja s’ha comentat hi ha un límit que sovint no s’ha arriba de POIs que pots tenir en la carpeta del mapa que estàs utilitzant però si utilitzes un mapa amb Europa inclòs doncs et trobes que al carregar POIs de diferents països no et surten en la pantalla del navegador tots els que tens...
En aquest enllaç: translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.mytomtomgo...&ie=UTF8&sl=en&tl=es Expliquen per la versió de TomTom GO, per altres versions crec que volten els 36 POIs màxim visibles si tens més no surten. Jo ho he solucionat baixant-me e instal•lant-me a més del mapa Iberia Plus, altres mapes específics per França, Alemanya, Italia, etc. (tarjeta de 2 Gbytes) i fico els POIs de cada País en cada mapa. Per exemple tinc el de Iberia i el Iberia plus, en el plus tinc els POIs de consulta habitual, i en el Iberia tinc altres auxiliar (pe: tallers, caixers, farmàcies, etc.), si necessito més POIs selecciono el altre mapa. Un altre opció si no podeu tenir tants mapes, és portar-vos els POIs en el portàtil (si el dueu) i instal•lar i desinstal•lar els que necessiteu, pe: quan sortiu de França, els traieu i instal•leu el del altre país i successivament... Espero que us ajudi el ‘totxo’. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|