• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mc Louis fa 18 anys 4 dies #30091

Agraïria em feseu arribar les vostres opinions al voltant de la marca Mc Louis, tant en positiu com en negatiu, doncs he trobat una Lagan 212 casi nova que fa molta patxoca i no conec la marca.
Quins extres cal demanar, punts importants a revisar, tot el que em pugui ser útil.
Gracies
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Mc Louis fa 18 anys 4 dies #30096

Hola,

Quan fa tres messos vam començar a mirar autos, per aclitat-preu estàvem entre la Benimar, la Mclouis i la Challenger.

La Mc (la gama més baixa, la Lagan) la vam descartar perque era una mica mès cara, perque no em van agradar gens els acavats de la gama baixa i nevera petita si no m' equivoco.

La challenger era més barata que la benimar però tenia nevera petita i no tenia claraboia panoràmica.

La Benimar tenia el preiu entre les altres dues, nevera gran i els acavats estan força bè.

Però: para gustos los colores.

Re:Mc Louis fa 18 anys 2 dies #30121

De Mclouis només sé que són del grup SEA, que engloba més marques i que la seu a Catalunya està al Vallès Oriental ( Llinars del Vallés ?) , a peu de la C-17, vull dir que si vius en la zona metropolitana el tema de revisions i servei post-venda el tens ben a prop.
De les seves autos recordo unes Tandys caputxines amb unes lliteres posteriors enormes, de 1,10 o 1,20 m d’amplada, una passada.
Sobre els extres: és molt personal, cadascú té les seves necessitats ( per exemple al meu cas el tema TV i antenes no m’atreu, mai li he dedicat ni un €). Si et serveix d’alguna cosa, t’apunto els extres que he col•locat a la meva auto: cinturó de seguretat extra al seient lateral del saló, pressa de 12 v al saló, tendal,dutxa exterior, punts d’ancoratge a l’arcó posterior (per si algun dia he de collar alguna bici o similar), una baca (que encara no l’he feta servir), un portabicis i tornar a col•locar l’emissora CB de la primera autocaravana, també tinc forn (ens resulta molt útil) però em sembla que ja venia d’origen, que no era extra, no recordo.
I a part d’això pots incloure a la llista el que vegis: dipòsits estra d’aigua, un segon thetford, més presses de 12/ 220v, n’hi han que es fan instal•lar un convertidor 12v-220v, em sembla que Fiamma té un portaskis al seu catàleg, etc. Ja veus, demanar es pot demanar el que vulguis, i amb una mica de mà esquerra ho pots colar en el preu final, sense sobrecost per a tu.
I sobre consells genèrics, mira si vols confondre’t una articulat que vaig penjar al meu bloc sobre el tema, si t’interessa el tens a
elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/01/la-compra-duna-autocaravana.html
Salutacions i bona compra.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Mc Louis fa 18 anys 2 dies #30122

Hombre Ramón,tu sempre a l'aguait,a veure si feu el canvi també.Feu el que feu que tingueu sort perque quan comences a mirar es un nervi continu,que si te aixó,que si falta alló,totes no ho tenen tot i a voltes cal sacrificar quelcom per tenir el que vols,sobretot el que pica sempre son els preus.
El meu humil consell despres de tenir dues autos es que la nevera gran si surts dies seguits i fas ruta l'has de triar gran,un lloc important es el W.C. que s'hi capiga i si pot ser que es pugui separar la dutxa amb manpara o cortina del w. c.,l'altre punt que a nosaltres ens va fer canviar va ser l'espai interior,no voliem montar ni desmontar res o sia que tenim la caputxina i un llit de matrimoni al darrera(o lliteres) que pel que he vist a la s Mc Louis son molt amples i comfortables,un bon garaig sempre va bé doncs de coses tots en portem i l'altre es la quantitat de gent que ha d'anar a l'auto,no es el mateix una auto per 4 que per 6 doncs no son les mateixes distribucions.
En Tiowison te una Mac Louis,la Monrib i en Lince,també,en Mercuri que el tens aprop també i molta gent que volta i crec que tots n'estan contents.
Espero que tinguis bona elecció i t'en surtis.
Una abraçada i espero que la salut us vagui acomapanyant a tota la família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Mc Louis fa 18 anys 2 dies #30125

Moltes gracies per les vostres apreciacions, curiosament, la Ac que estem mirant es la mateixa que te en mercuri, es a dir, que he aconseguit informació de primera ma i al costat de casa.
Dimarts vinent anirem a fer-hi una ullada i ja us direm el que.
De moment la il.lusió hi es i la mestressa ha donat el vist i plau, cosa molt important jajajaja, ara nomes caldrà que la realitat sigui igual que la imatge virtual.
Gracies

Re:Mc Louis fa 18 anys 1 dia #30136

Una cosa que cal tenir en compte, al menys per mi, es que des de el saient del derrera que tinguis una bona visibilitat, si no els que van asseguts al derrera s'els fa molt pasat nomes poden mirar per les finestres laterals i aixo cansa.
Enhorabona i que tinguis sort amb la tria, segur que sera la millor

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30172

Bé, ja l'hem comprat, es tracta de la que es veu al avatar, una McLouis Lagan 212 de 2007, està bén conservada i s'adapta perfectament a les nostres necessitats.
Esperem anar a recollir-la aquest cap de setmana i potser a final de mes fer algun tomb.
Salutacions

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30173

felicitats per la compra de l´autocaravana, espero que la poguis estrena ven haviat,

salutacions

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30174

Rodamon,
Moltes felicitats, espero que hagi arribat a temps per les vacances...

Li he fet una ollada en:

www.expocamping.net/producto.php?marca=3&pid=3

www.expocamping.net/images/modelos/PDF/mclouis/MCLOUIS-LAGAN.pdf

Molt maca!!!
Salutacions :)

Last edit: per carlosk75.

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30176

Enhorabona per la compra i espero que la gaudiu moltíssim!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30177

"Por alusiones" :blink:
Nosaltres tenim una McLouis, una Lagan 420, ja fa quasi 3 anys i la nostra experiència ha estat molt positiva. Com nosaltres diem, la nostra auto no és un Audi ni un Volswagen, és una Seat de les autocaravanes, i ens porta a tot arreu !!!:woohoo:
Suposo que amb les autocaravanes passa com amb els pisos, que el que t'agrada de distribució no va bé per preu i el que té uns acabats de p.m. no s'ajusta al que volem. Un cop t'has decidit i ja has fet una mica de vida per allà dins veus que potser aniria millor una altra cosa, però mira, ja la tens i t'adaptes a l'auto i poc a poc te la vas fent teva, és la teva caseta amb rodes. Segur que n'hi ha de molt millors, que quan anem a la fira anem fent oh !!! continuament, però mira, si m'haig de posar a estalviar per comprar aquella que em fa caure la baba, potser em jubilaré i no m'hauré mogut de casa. Així que, enhorabona i a disfrutar-la, nosaltres acabem d'arribar d'Austria i ja tornem a tenir ganes d'anar a passejar amb l'auto !!!;-)

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30229

onadaa
Enhorabona Ramon i familia.
Acabem de tornar de vacances i quina noticia!!!

Moltes felicitats!!!
Que la disfruteu molt.
Salutacions

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30233

Moltes felicitats, Rodamon.
Fa tres setmanes que soc fora, i fins avui no he llegit el missatge.
Espero que la disfruteu molts, molts quilòmetres.
Una abraçada.
Marta & cia.

Re:Mc Louis fa 17 anys 11 mesos #30309

Doncs també, per alusiones ;-)
Nosaltres ara farà ja dos anys que vàrem comprar la McLouis 640 Tandy Plus i estem molt contents, dins de l'equilibri preu-prestacions ens semblen molt correctes, en quan al motor de moment ens ha respòs favorablement en situacions dificils i en quan a la habitabilitat tenim el que necessitem sense tenir que desfer la taula cada nit per ser llit. La llitera del darrera que hi ha la part de sota que pot ser garatge ens va molt bé de rebost....
En fi, bona elecció i a disfrutar-la.:whistle:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12