
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Estem des d'ahir prop de Múnic, en un "kutren-camping" que té els serveis mínims, però ben comunicat amb la ciutat. Dijous la família de Carolina comencen la tornada cap a València, i nosaltres ens anirem cap a la Selva Negra i Alsàcia.
Una abraçada molt forta, i bona ruta pels que estigueu viatjant encara. Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per merce67.
|
|
disfrutar de los dias que os quedan y pensar que aqui hace muchisimo calor.
en La Alsacia : camping Clair Vacances cerca de Colmar, a nosotros nos gusto. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, quina alegria.... no serà el Obermenzing?
Espero que estigueu disfrutant. Records per a tots. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Aprofiteu, aprofiteu, que ja tornareu...
Ja fa quasi un mes que vam tornar nosaltres i ara ens hem de conformar en esperar "el parte" dels que esteu "por'ahi". |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bé, doncs ja tornem a estar per aquí. Hem passat uns dies meravellosos en companyia de Carlina i família, voltant per Alemània (Lindau, Füssen i Múnic), després hem estat uns dies nosaltres quatre a prop de Colmar, en un poble a 15 kilòmetres, Ribeauvillé, i després encara hem pogut compartir quatre dies a la Costa Brava amb els nostres amics d'Alcalá de Henares, Rocinante i família.
En quant als càmpings, hem tingut una mica de tot. El primer, Camping Alpenblick ( www.camping-alpenblick.de/en/index.html ), a uns 30km de Lindau, però a l'interior. Els càmpings de la costa del llac Constanza estaven tots plens, però aquest va ser un encert, tant per l'amabilitat del responsable com l'entorn on estava situat. Després ens vam acostar a Füssen, i vam estar al càmping Warsitzka ( www.camping-warsitzka.de/ ), a la vora del llac Forggensee, amb unes aigües color turquesa maquíssimes. A Múnic vam estar al càmping Langwieder See, com a càmping no val res, a més el propietari era de lo més antipàtic, encara que vam riure força a costa seu, més aviat és un pàrking, i si obres el toldo et cobren 1 euro més de la parcel·la (perquè ocupes més lloc i no pot col·locar una caravana a mig metre de la teva). L'únic bo eren els serveis, renovats i nous, però pocs, i que estava ben comunicat amb la ciutat. D'allà vam marxar a França, on vam estar una setmana al camping municipal Pierre de Coubertain ( www.camping-alsace.com/ribeauville/ ), que no només era baratet (menys de 20€ per nit), sinó que estava molt ben equipat, i els propietaris o treballadors són molt, molt agradables. Totalment recomanable. Finalment, hem estat quatre dies al Càmping Internacional Palamós. La veritat és que l'hem trobat força car pel que oferia realment, encara que sigui un càmping de primera, però en aquest cas el que comptava era la companyia. Aniré preparant el relat i les fotos, a veure si no trigo gaire... Una abraçada a tots! Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Aggggggggg...... quins records...quin viatge mes maco....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo tambe el recordo amb carinyo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





