• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

mides carava sun roller 495 de luxe fa 17 anys 11 mesos #30235

Vull canviar la caravana i he torbat una sun roller princes 495 que em podria interessar, algun pot donar-me les mides exactes ja que estic fix en un càmping i no voldria haver de canviar de parcel•la per la nova caravana.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:mides carava sun roller 495 de luxe fa 17 anys 11 mesos #30236

En aquest web hi han algunes dades que potser et treuran de dubtes, si es massa gran, tinc un company que vol vendre una sun roller 430 queen cp, si et pot interessar ja ho diras.
www.sunroller.es/caravanas/adagio/495luxe.php
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per rodamon.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12