|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics despres d'un mes sencer sense vosaltres tornem i veiem que aquí no pareu que ja es velluguen dues trobades i que tothom a tornat,per sort.
Les nostres vacances han sigut intenses i molt boniques dificils de repetir per molts motius,ja us ho explicarem.Ara toca saludar-vos i desitjar-vos que el retorn al treball hagui sigut el menys traumatic posible,també que hagueu disfrutat moltisim de les vostres vacances i de la família que es del que es tracta. La llastima es que no podre saludar-vos en cap de les dues trobades programades doncs estic apuntat a un curset intensiu de caps de setmana d'un tema del lleure i m'ocupa tots els caps de setmana de setembre i octubre,toca ficar-hi colzes una altre vegada serà. res més doncs vaig una miqueta de cul amb tot l'inici. Petons i abraçades per atots . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola guapo:
Me alegro que lo hayais pasado tan bien... Ahora a tomarselo con calma que la reentré es muy traumatica jajaja... Nosotros hace ya una semana y pico que volvimos y ya estamos inmersos en todo el mogollon, Espero que vaya bien el curso, ya contaras! Nosotros tampoco podremos acercarnos a las kedadas, con lo cual habra que esperar hasta la siguiente... Que para el 11 de Septiembre estaremos de jarana en las Canarias... Un besazo enorme para ti, y un achuchon a la Family Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per echobelly.
|
|
Eiii Jepi benvinguts a casa. Una abraçada per a tota la família
|
|
|
Benvinguts!!!!
ja ens expliquereu que he heu estat fent tant de temps;-) Un petonàs per tots quatre!!! Mª José |
|
|
Benvinguts. Ja ens en faras cinc centims mes andavant
|
|
|
Benvinguts família esperem truvanse aviat.
Jo no recordo de las meves a passat tan de tems:( Una abraçada per tots |
|
|
Ostres nois,no trobo el moment estic ocupadisim amb les extraescolars i el casal de setembre.Espero també trobar-vosa tots ben haviat.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola familia, m´alegro que tot hagi anat bé.
Prent-t´ho amb calmaaaa!!! Petons per a tots!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|