|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
No se si es por la nueva pagina,la resaca del verano,que por lo menos a mi me da mas pereza de entrar en la web. No se .... a ver que opinais. Veo tres mensajes en un dia,cuando antes eran 100 por lo menos. Espero una lluvia de ideas. Un saludo Jorge |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Potser hi ha companys / usuaris que no tenen clar com posar nous missatges ?
O potser abans de vacances estàven preparant-les i ara estan escrivint els seus relats i editant les seves fotografies per enviar-les a la web ? Tenint en compte que aquest fòrum permet posar fàcilment fotos, vídeos, etc...deu ésser la segona resposta, segur Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Dilluns ja tornem definitivament a la rutina, segur que llavors ens posem les piles i això serà un no parar
|
|
|
Crec que hi ha una mica de tot ...
Alguns estàn de pont, altres preparant fotos, videos i relats. Pels que entran poc al fòrum els hi és una mica dificil trobar el "truquillo" per entrar als diferets apartats i obrir un tema nou. També és posible que tinguem "resaca" post-vacacional Ens haurem de possar les piles !!! Salutacions !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Com dieu... una mica de tot...
Acostumar-se a la nova web....les vacances.... la feina del munt de fotos que es fan...... Però ja arriba la rutina i segur que ens posrem les piles. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Crisis? No. Jo estic amb monrib , em sembla que a mesura que ens endinsen en la rutina (que per a molts de nosaltres comença demà) tornarem a trobar en els webs, fòrums i blocs una vàlvula d’escapament d’aquesta rutina. Jo mateix, faig servir el bloc de succedani dels caps de setmana que no sortim.
Estic convençut que a partir de demà s’incrementaran les participacions. A més, sense rutina no gaudirien tant de les escapades i viatges. Salutacions i benvinguda sigui la rutina!!! Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|