• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Serà necessari "l'euromover"? fa 12 anys 2 mesos #30642

Molt bones a tothom,
escric aixó perqué estic una mica decepcionat.
Aquest estiu he anat a dos campings de vacances, i alhora de moure la cv., la gent del voltant disfrutaba molt veient com la meva dona i jo no podíem, peró ells no aixecàven el cul de la cadira, i quan els miraves amb cara de compasió, tothom mirava els núvols o tenía feina a dins la cv.
Fins i tot vaig dir-li al meu fill de TRES ANYS!!! "posa´t al meu costat i apreta" peró res!!! és veu que la gent que estava allà tenía molta feina....
Sol-lució, anar a recepció i que m'ajudessin.

D'acord, no és pot generalitzar, peró recordo fa anys, quan anàva amb els meus pares, a la que sortíes del cotxe, ja teníes al costat una "brigada" de voluntaris per ajudar.

Ja sé que és fàcil dir-ho, peró jo he estat fent la migdiada, o dinant i a fora plovent, sentir que arriva algú, sortir, i ajudar. Potser sóc un "PRIMO" peró m'han educat així.

Total, que vist l'experiència dels últims anys,i sobretot aquest, anirem a la fira per veure sí ens posem un "euromover" o similar, i perqué per una AC encara no ens ho podem permetre.

Bé, salut a tothom
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Serà necessari "l'euromover"? fa 12 anys 2 mesos #30643

Hola, nosaltres sempre hem timgut sort, i si ens ha fet falta ens han ajudar.
També és cert que cada vegada sento més parlar d´aquesta pèrdua de solidaritat....

Si per calés t´ho pots permetre... jo posaria el mover, guanyaràs en tranquilitat i en salut per la teva esquena, i ja no miraràs amb lupa les parcel.les per colocar la cv.
a més , han baixat una mica els preus .
Em sembla que hi han 3 models: Powertouch, euromover i l´altre no m´en recordo.
He sentit parlar molt bé de http://www.neumaval.com/pag15.htm
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Serà necessari "l'euromover"? fa 12 anys 2 mesos #30650

nosotros hasta el momento no hemos tenido este problema, siempre que he necesitado ayuda he encontrado quien me eche una mano, igualmente rara es la estancia en un camping en que no haya ayudado a alguien.
no creo que sea un tema preocupante, mientras no caigamos en el error de que por una vez que no nos hayan ayudado no volver a ayudar nunca mas, vaya que no considero que seamos unos "primos" por tener un muelle en el culo cada vez que llega una caravana.

Re:Serà necessari "l'euromover"? fa 12 anys 2 mesos #30653

Doncs nosaltres no esperem que ens vinguin a ajudar, directament anem a buscar-los, i fins ara ningú s'ha pogut resistir als encants d'en Xavier B-)
Mercè & Cia.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30654

merce67 ha escrit:

Doncs nosaltres no esperem que ens vinguin a ajudar, directament anem a buscar-los, i fins ara ningú s'ha pogut resistir als encants d'en Xavier B-)

No m' extranya, Mercè, no m' extranya, :laugh:

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30664

mirypaco ha escrit:

merce67 ha escrit:

No m' extranya, Mercè, no m' extranya, :laugh:
A mi tampoc m'extranya,si va enredar a tots per anar caminant a la FAGEDA D'EN JORDA com vols que no els fagi moure la caravana.ENS VEIEM.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30669

Yo también me lo estoy planteando el montar un movedor de estos...

Me he estado informando y dependiendo de quien te haga la instalación va de los 1750 el mas barato hasta los 1950 del mas caro.

El modelo que he mirado yo es el power touch. hay quien te viene a montar el aparato a donde tengas la cv. y el que lo tienes que llevar tu al taller.(curiosamente el mas caro).

yo estoy esperando a ver que ofertas hacen en la feria...y como no,
convencer a mi mujer que no lo ve tan claro.ja,ja,ja,ja

Saludos.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30777

Hola companys,

masi, benvingut al club dels "primos"!!!.
Nosaltres en alguna ocasió també ens hem trobat amb la mateixa situació de no rebre ajuda, també s'ha de dir que potser l'errada nostre ha estat no demanar-la, però sóc del parer que això s'ha d'oferir sense que t'ho demanin.
Després de trobar-nos en aquesta situació d'ajudar a tothom i nosaltres trobar-nos sols, vàrem optar de posar "l'aparatet" l'any passat a la fira i problema resolt.

Jo no es que vulgui animar-vos a fer-ho (masi i Gordis, però per nosaltres és la milor inversió que em fet a la cv. Abans sempre era un poema pensar que sí no l'entrarem, que si no trobarem ajuda, que si fa mandra per un cap de setmana...., en resúm, ara sortím més que mai i sempre amb tranquilitat.
Tot i així, continuem ajudant a qui sigui a entrar la seva cv, com deies al principi també ens han educat així.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30792

Jo tambe penso que es la millor inversio que he fet mai,a mes ara si que venen pero no ajudarte sino a xafardejar i a preguntarte de on l'has tret.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30847

Jo igual que en MEGA, crec que és la millor inversió que pots fer a la caravana, nosaltres el tenim i guanyes molta qualitat de vida. Sobretot si viatges cap a Europa que depen de l'hora que arrivis al camping practicament no troves ningú que et pugui ajudar. I pels que tenim problemes a l'esquena és una gran ajuda.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30885

Jo el tinc, perquè quan arribem al parking estem sols i a la dona té mal d'esquena, a més depenent de com esta el terra, a veure qui mou la caravana.
Penso el mateix que els companys que el tenen, és la millor inversió que he fet a la caravana. Agafes el comandament i la vas movent sense fer-te mal, jejeje

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30907

Hola,
aprofitant l'avinentesa, tinc uns dubtes sobre auqests aparells.

Sí tens la cv. parada bastant de temps, (tampoc sé quant) la batería es déu descàrregar. El dubte és, si l'has de càrregar a la corrent, o és càrrega mentres la tens endollada al cotxe?

I posats a demanar, quina marca preferiu....

Gràcies

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30913

Hola Masi,

És pot carregar amb el cotxe si la bateria del Euromover la tens conectada al cable directe de 12v que tens a la pinya del cotxe (el cable de la nevera), de totes maneres si la bateria esta descarregada li costará bastant de carregar, ja que l'altenador del cotxe en principi esta pensat per funcionar amb una sola bateria, que és la del cotxe, apart que el cable del que el cable que parlem, és un cable bastant llarg i no gaire gruixut. Nosaltres tenim una placa solar i com que la caravana dorm a fora la bateria la tenim sempre carregada al màxim.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30917

Nosaltres tenim el Power-Touch i n'estem molt contents, no el puc comparar amb d'altres marques perquè només hem tingut aquest.

Referent a la càrrega, no la deixem descarregar pas, doncs cada més com a mínim fem una sortida. La nostra solsament es carrega a 220v.
El que sí que vaig fer va esser instal·lar el carregador directe perquè cada vegada que endollés la cv a la corrent, carregues sense tenir que muntar tot el tinglado, així es molt més còmode i només cal parar el carregador quan ja ha fet.

Tenim la sort de tenir llum al parquing i si convé, la podem endollar per carregar, però jo diría que la batería si lo la uses i està al màxim, et pot durar de 3 a 4 mesos tranquilament.
Solució: fer moltes sortides!!! :good:

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Last edit: per Carles.cat.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30921

Perdoneu que sigui tant pesat,
peró en el meu cas, que no tinc possibilitat d'endollar la cv. a la corrent quan està al parquing, hauría de tenir la previsió de tenir la batería a casa i carregar-la abans de marxar.

Pensant en aixó, on posarieu la batería? en un arcó dins la cv. o al davant, junt amb les bombones de gas?.

Jordinarlet, aquesta sol-lució de la placa solar, t'ho vas fer tú? o els mateixos que et van instal-lar l'Euromover?
I més o menys saps el sobrecost que té respecte a l'instal-lació original?
Ja ho he dit que sóc pesat, peró no sé sí ara o d'aquí tres mesos en volem instal-lar un, peró ja que ho faig, quan el demani, vull tenir clar el que necessito, i no "m'aixequin la camisa" (que ja se sap, con tal de vendre....)

Gràcies per la pàciencia

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30922

Jo només l'ha puc carregar quan estigui conectada la cv a corrent 220, però a estat com tres mesos parada i no m'he quedat sense bateria. És una bateria de gel, que no la puc deixar que es descarregui totalment, perquè em quedaré sense bateria.

Jo estic molt content amb el truma i la bateria de gel, i no vegis quan es mou la cv sola sense fer cap tipus d'esforç.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30924

Hola Masi i no pateixis pregunta el que vulguis.
El que hem preguntavas de la placa solar, jo vaig comprar la caravana de segona ma, tenia aproximadament un any i mig i l'antic propietari amb va dir que ho havia muntat tot a la vegada(el move-control i la placa solar), en el mateix concesionari on va comprar la caravana.
Crec que les millors opcions son el carregador de 220v o la placa solar. Perque tindre que carregar la bateria a traves del cotxe en marxa, hi ha la posibilitat de tindre la bateria de la caravana totalment descarregada i la del cotxe totalment carregada i si fas un viatge llarg l'alternador interpretar que una bateria necesita més càrrega(la de la caravana), ell és pensa que és la del cotxe i comença a generar corrent fins a carregar la bateria de la caravana, peró aquesta corrent és reparteix per les dues bateries i carregar-te la del cotxe per exces de carrega.

Quin rollo, no se si m'he explicat bé.

I no pateixis pregunta el que vulguis.

Re:Serà necessari fa 12 anys 2 mesos #30942

Gràcies a tots,

Jordinarlet, em sembla que tens raó, millor carregar-la a 220, o amb la placa solar, de totes preguntaré del tema placa solar, ja que em sembla bona idea, i a sobre no tens que està tant pendent.

Ara que també dir que la solució d'en CiM, també m'agrada FER MÉS SORTIDES !!!

Gràcies de nou a tothom!!

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.