• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Internet també enganya... fa 12 anys 2 mesos #30678

Hola de nou a tothom,
Començo dient que no vull crear polèmica. (Tothom és lliure de fer el que vulgui)

Bé doncs, aquest setembre quan vàrem anar de vacances, primer vàrem mirar els càmpings per la zona on volíem anar. Després de mirar per internet, vam dir "aquest sembla guapo", dit i fet enganxar la cv. i cap allà. Com que fins ara no havíem tingut problemes de places, ja que el setembre en principi ja comença a estar buit, tampoc vam trucar. En fí, que vaig a recepció i demano una parcela per passar uns díes, molt amablement em donen un planell i em marquen les parceles lliures...

SORPRESA !!!! TANT SOLS QUATRE PARCELES LLIURES!!!!! Vaig cap al cotxe i dic, anem a fer una ullada. Quan passejàvem amb la família per triar la parcela, ja ho vaig entendre tot, eren les úniques parceles que no les teníen llogades tot l'any, i el càmping al ser entre setmana i al Setembre, desert!!. Feia anys que no veia un càmping amb aquells "macroavancés" de fusta, baranes, etc... Jo creia que tot aixó anava de baixa, peró veig que no, ja he dit que la gent i els campings poden fer el que vulguin.
Tant sols, crec que si tenen una web on s'anuncíen, que treguin les fotos de com està realment el càmping, o aixó no és publicitat enganyosa??
Per altra banda, si hi ha gent que li agrada estar tot l'any en el mateix lloc, endavant!!! peró amb una mica de gust...

Sol-lució, tornar a recepció dient, que les quatre parceles no ens han agradat, i cap a un altra càmping falta gent.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Internet també enganya... fa 12 anys 2 mesos #30679

Masi, no se que et fa pensar que els fixes van de baixa, jo crec que cada vegada n'hi ha més. De fet molts campings entre el fixos i els bunga quasi no queden parceles pels "eventuals".
Jo t'aconsellaria trucar sempre per evitar aquestes sorpreses. A mi em molesta més que per internet es veuent les fotos dels serveis molt maques i quant arribes allí moltes vegades son bruts i resulta que la foto la van fer a l'únic que van modernitzar.
Tornan al tema dels fixos, també depent una mica del camping. N'hi ha que tot i ser la majoria fixos a simple vista no ho notaries, ja que no deixen ficar cap element que no sigui exclusivament campista.
Bé ja paro, que m'enrrollo molt
Ah, i confio que al final vareu poder fer les vacances en un bon lloc no?
Una abraçada
Marta & cia.

Re:Internet també enganya... fa 12 anys 2 mesos #30680

Els càmpings que tenen obert quasi tot l´any , viuen dels clients fitxos.....
Hi ha més càmpings del que ens pensem que ,majoritariament tenen aquest tipos de clients.
De fet a prop nostre costaa trobar un càmping que tingui mes de 20 parcel.les buides i que no sigui un macrocàmping, com el Vilanova o la Masia.

Jo no tinc res en contra dels fitxes, però en que el càmping deixi posar aquestes parades que es veuen en alguns llocs.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Internet també enganya... fa 12 anys 2 mesos #30682

Saur, ara m'adono que no m´he expresat prou bé, el que volía dir, és que creia que els càmpings cada cop menys no permetíen aquest tipus de "muntatges", que inclós hi havía una "federació/associació" que vetllava per aquest tema.
De fet en el càmping que després vàrem anar, vam posar-nos en una parcela, que als voltants tot eren fixes, peró tant sols hi havíen elements campistes, la qual cosa no et donava la sensació de xiringuito. I de fet a la recepció hi ha un cartell sobre el tema.
En quan als serveis ja teniu raò ja, que he tingut cada ensurt....

Matrix, de fet suposo que tens raó en el tema de que els càmpings viuen dels fixes, i jo no hi estic en contre, sempre i quan és guardi una estètica "decent". Una pregunta quan parles a "prop nostre", ho dius per tú o per mí?, és que jo sóc de Vilafranca, i al parlar d'aquests càmpings, també ets de la zona?

Bé siau, (que aixó sí que és enrollart-se)
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re:Internet també enganya... fa 12 anys 2 mesos #30683

quant parlo de campings a prop nostre, parlo dels campings catalans, pero sense genralitzar......
No he anat MASSA A CAMPINGS DE MUNTANYA EN TEMPORADA BAIXA, PERO ALGUAN VEGADA HE BUSCAT PER FER UNA TROBADA I SI NO DISPOsen de alminim 20 parcel.les lliures .... es que estan plens de fitxos.....

A mi tambér má garada que tinguin una estètica "decent", per exemple , al Vilanova , a la part dels fitxos, es van posar molt seriosos en aquest aspecte. Però els de la zona del maresme...... millor no parlar-ne massa.

perdona, s´ha dispàrat la majuscula i no vull repetir-ho tot.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Internet també enganya... fa 12 anys 2 mesos #30730

Marta, doncs el que estem nosaltres ara Camping Baliera, em penso que 20 elements hi cabrien, es pot pagar amb camping xecs i el camping esta impecable tant amb serveis com les parceles. De totes formes el que si et puc dir que a part dels fixos hi ha sempre molta entrada i sortida de gent, ja que per la zona es l'únic que està bé.
Una abraçada.
Marta & cia.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.