• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3090

Despres de estar un mes de vacances ja estem un altre vegada. Venecia una passada!!! i totes les remonenacíons del Forum ens van anar de maravella.
L'unica sorpresa desagradable va ser que es va trencar la bomba de gasoil de la AC en un tunel de la Autoestrada per la Rivirera, si si ! Dintre del tunel!!!! i sense vora !!!! em vaig quedar ocupant tot un carril i dintre del tunel. La situació ja la podeu imaginar . Vaig sortir de la AC com un boig i vaig començar a fer senyals a tots el cotxes que venien
Realment , aquesta Autoestrada per la part de la Riviera es molt perillosa pq hi han molts tunels i no hi ha vora.
Menys mal de RAC ! Realment us tinc que dir que va funcionar molt bé
Em van pagar una nit d'Hotel (95 euros) per que en el taller no tenien el recambi de la bomba. Total, una experiencia.
Menys mal que estavem de vacances i varem estar 3 dies a un poble de la Ribiera esperan el recambi que vingues de Torino

Bé, ja no segueixo amb aquest rotllo pero us ho volia explicar

Una abraçada a tots

Arcadix

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3091

Arcadix.
Ens alegrem molt que les vacances us hagin anat molt bé i hagi-ho tingut un bon retorn a casa.
Espero que mai se m´espatlli la AC dins d´un túnel i menys que sigui d´una autoestrada i sense carril d´emergència, doncs m´imagino que aquells moments han de ser d´infart fins que no et treuen del lloc.
Repetim que ens alegrem que toto vagi acabar bé.

Una abraçada.

Jordi i Margarida
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3093

Arcadix:

Ens n'alegrem que us agradés tant Venècia.

Déu n'hi do quedar-se avariat dins d'un túnel.
El RAC va atendre la teva autocaravana ? Que tens els servei específic d'autocaravanes?

Salutacions,
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3095

Benvinguts!!!!
Vaja.... quina mala pata!!!!
Ens alegrem que el viatge us hagi agradat!!!!
UN petonàs per l´helena i les nenes....i ja ens faras cinc centims de la ruta que has fet :mrgreen:
Un petonàs per l´helena i les nenes!!!!
Mª José :mrgreen:

Re: JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3102

bienvenido y mira q parar en un tunel :D :D :D 8O 8O :mrgreen: :mrgreen:

saludos a tod@s

Re: JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3125

EEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Arcadix.A tot arreu on vas la montes. :mrgreen: :mrgreen: .Malgrat aquest petit incident esperem que tota la resta hagui anat de fabula.Una abraçada a tota la familia.Fins haviat .
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

PEL JEPI fa 19 anys 10 mesos #3133

Aprofito per comentar-te que vaig estar 10 dies al Camping de Cala MOngo pq el metge del camping es amic meu i tb tu me l'havies recomenat .... Volia comentar-te que he estat molt bé. Es familiar i net i té bona situació. Seguramente anirem repetint. Vaig estar amb les dues filles, tots 3 i tot va anar molt bé, encara que anava de cul de feina fent dinars, netejant, i fent de Maruja tot el dia.....
UNa abarssada

Re: JA ESTEM AQUI !! fa 19 anys 10 mesos #3139

Benvingut Arcadix, M'alegro molt que tot acabés ve, quins nervis habras passat

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12