• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31048

www.lavanguardia.es/free/edic...555112747.html

A la prensa d'avui ha sortit aquesta noticia de dubtosa credebilitat ... Creieu que és certa ???

Si realment la fira ha sigut tant bona, on està la crisis ???

Estic feta un liu !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31049

Neus: parla d'assistencia, no vendes. Per passar's-ho be, amb 10 euros, pots al·lucinar molt.
Jo et puc dir una cosa: aquest cap de setmana hem anat d'hotel, ($estrelles, tocant a mar) Capacitat de l'hotel: 260 habitacions. Lliures: cap ni una.
Segur que vendes no han signat ni la mitat que d'altres anys. Part de la culpa és el 14,5% d'impostos, que destinaran a crear àrees per les autos.
O no.
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31050

Hola,
El primer cap de setmana, un comercial de cv. que cònec, ja va dir-me, "Ja em conformo amb la meitat de l'any passat. De moment he signat dues operacions, peró que ja havíen passat per l'àrea fa un mes i així s'esperen a les ofertes de la fira"
Com diu en Jimmy, una cosa és l'assitència i l'altre les vendes. I també cal dir que de cara a la "galería" les coses sempre van més bé, del que realment són.
Jo sé d'una font de confiança, que el sector també està "tocat", i que hi han fabricants que han reduït producció.

Tot i que hi ha molta gent que es passa al campisme, perqué els hi surti més barat anar de vacances, tampoc crec que és dediquin a comprar AC/CV noves, sense provar-ho abans. I menys que s'assebenten dels preus.

Siau
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31054

Avui a les 7:00, al matí de Catalunya Ràdio feien balanç de la Fira.

Un total de 55.000 persones l'han visitada amb 110 expositors. La conclusió és que les vendes han caigut en picat com ja es vé observant a tot Europa des de primers d'any amb una caiguda del 50% comparat amb el 2007.
La Fira a estat molt fluixa en vendes per dos motius: un que la gent té por que el banc no li autoritzi el préstec i l'altre, que no el pugui pagar.

També han comentat que el futur és crear ciutats de vacances, però aquí intervenen molts factors, el principal estar regulades per llei que ha de elaborar la própia administració.

Penso que sería d'extranyar que un sector com el del caravaning, no fos susceptible a la crisi.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31056

No he pogut llegir la notici de l´enllaç, però com diu en CIM, és normal que el sector del caravaning també es resenti, r.....i en aquests temps fer una despesa de 20.000 ó 60.000 € , també son molts calés....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31059

La setmana passada el Lince va anar a buscar un encàrrec al Central del Caravaning. Fins no fa massa ells tenien autocaravanes Laika i Elnag, però ara en tenen Tec. Vam preguntar com era que havien canviar de marca i ens van dir que costava molt vendre "gama alta".

Hi ha crisi !!!!:-S

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31060

No sé vosaltres però jo vaig notar molt la baixada de visitants respecte a l'any anterior. Hi havia fabricants que ja no han fet ni stand i parlant amb un ens va dir que l'any que ve el expositors faran una forta baixada, perque a nivell de vendes a set un fracàs, tambè ens va dir que un important fabricant ja està en quiebra.
Així doncs el sector està tocadiiiiisim.
Marta & cia.

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31061

matrix ha escrit:

No he pogut llegir la notici de l´enllaç ...

Marta, la noticia de la Vangfuardia deia que la fira havia sigut un "exit".

Nosaltres hi varem anar el primer diumenge i a la fira hi havia molt poca gent; la meva filla i va anar el divendres i no hi havia ningú ...

De aquí ve la meva pregunta: com poden dir que ha sigut un exit quan l'asistencia de públic va ser molt menor que altres anys i el volumen de ventes suposso que encara va ser més petit ???

Que consti que NO m'alegro de que les ventes hagin baixat; per sort jo ja tinc la AC comprada i pagada fa anys, però si nos fos aixi, ara per ara no em podria plantajar de cap manera comprarme'n una.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Creieu que és cert ??? fa 12 anys 1 mes #31062

tengo una sobrina que esta en EEUU con una beca por cuatro años (de momento), alli si que hay crisis, estan de alquiler y se entan planteando comprarse una casa, casas que hace un año costaban 400.000$, ahora se vende por menos de 200.000$, esto aqui aun no ha pasado, los pisos han bajado un misero 4%, dicen que no se venden, pero mantienen los precios, lo mismo con los automoviles y demas.
yo creo que esta crisis se veia venir, todo estaba sobredimensionado, los pisos no valian lo que se pagaban por ellos, las tasadoras tasaban muy por encima del valor real,los bancos daban mas dinero del que hacia falta y lo mismo pasaba con las acciones de bolsa, su valor era irreal, un poco como lo que paso con lo de los sellos del Forum Filatelico, mientras tanto los altos directivos de las entidades de financieras se autosubian sueldos, se autoblindaban contratos y se autodaban premios por alcanzar objetivos falsos, naturalmente que ahora estos mismos dicen que la solucion esta en bajar salarios, naturalmente los de ellos no, y abaratar despitos, de eliminar los blindajes de contrato no dicen nada, en fin mas de lo mismo y pagando los de siempre.
Aunque a mi esto de la globalizacion ya me tiene harto, resulta que unos cuantos ca**llos juegan al monopoly en wall street, pierden y un camarero de las ramblas se va al paro.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.