|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics.Aqust cap de setmana he anat a buscar els meus fills a la platja,ja que ells varen trucar als avis i els van convencer per que els fesin de cangurs una setmana a la platja.
Pero sorpresa la meva quan al arrivar allí el w.c. estava ple d'aigua neta .De primer bronca als nens per no haver obert la comporta ,pero més tart tornava a estar ple fins que vaig buidar l'aigua del cassete i de nou es va omplir.Resulta que pel conducte on surt l'aigua al tibar la cadena no deu tencar del tot i va regant aigua continuament.Ara he buidat el diposit d'aigua i no raja,per tant estic devant una averia de distribució d'aigua. Algú ha passat per aquesta averia? algú hem podria dir si es una tonteria i arreglar-ho jo mateix o necesito portar-la al mecanic? Molltes gràcies i salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Jepi, no tinc ni ideia, peró al meu porta un fusible per la part d'on es treu el teetforth, igual si treus aquest fusible deixa de funcionar i al menys deixarà de caure aigua, i si mes no, es podrà fer servir tot ho demès. Al dir que has buidat el diposit d'aigua, vol dir que tens un diposit exclusivament pel wc o es el diposit d'aigua de tota la AC?, perque si es aixo últim, la bomba deurie estar tota l'estona funcionant, ¿no?.
No se, a veure si algú te una solució. salut. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Gràcies Ramon.Probare lo del fusible.A veure si hi ha algú que l'hi hagui passat.
Una abraçada i salutacions per a tota la família. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi , jo no porto teetforht porto nautic i es diferen el funcionament, nose si et podre ajudar. Pero penso que podria ser domes que de la cals del aigua tinguis una mica de aquella capa de pedretes o bruticia que fa i no et deixi tancar be el mecanisma del teetforth i no et para de funcionar la bomba al no tancar be.
En principi es bo que faigis el que et diu raboga per que no et funcioni la bomba i no et baixi aigua. Segur que es una tontaria, no se si amb aixo ti pogut ajuda. Salutacions. |
|
|
Hola Jepi:
Pel que dius, crec que et poden passar dues coses. - Avaria elèctrica: La bomba d'aigua t'està bombejant permanentment perque el polsador del THETFORD es troba tancat i li dona la senyal de funcionament de forma continuada. Si és així amb la desconnexió de la mateixa amb el sistema del fusible et funcionarà, pero cal repassar el polsador del THETFORD i el seu funcionament per arreglar-ho. - Avaria del circuit d'aigua: Crec que és la més probable. Observa si va sortint aigua de forma continuada i molt de mica en mica. Llavors és posible que tinguis l'aixeta del tancament bruta o espatllada. S'hauria d'intentar de desmuntar el mecanisme... i per tant la cosa es complica un pèl més perque crec que hauràs d'intervenir desmuntant el catxarro per la part superior. Moraleja: Mira de fer el que puguis a veure que trobes... o truca'm i quedem per donar-li una ullada abans de la KDDA, no sigui que tingueu que marxar sense aigua al dipòsit, i tinguem la "potra" de solucionar aquest problemilla... si no haurem de trucar als bombers !! Salutacions !!! :mrgreen: Ah! i m'ha dit la Sra. Willson que et connectes al fòrum a unes hores una mica intempestives... ¿tú dorms o qué?... P.D. Som-hi Manresa !! |
|
|
Hola amics,ja ho tinc resolt.El problema era l'electrovalvula que està situada a darrera del thedford i que jo no veia.El bon amic Josep m'he l'ha arreglat.Ja no perdem aigua.UFF quina sort ja hem veia sense poder cag.. durant molt de temps a l'auto. =)) =))
Gràcies a tots i en especial al TioWillson ,pel seu interes. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|