• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

QUANTS VALENCIANS HI SOM, A TOTCAMPING? fa 17 anys 8 mesos #31456

Bon dia, bon'hora !

Ja fa temps que no hi participava activament, però si que "aguaitava" els vostres missatges
En acabar de repassar algúns fils, he vist que hi havia uns quants valencians. La proporció en la quedada del raïm de cap d'any és bastant elevada, per això m'he encuriosit i faig la pregunta de l'enunciat:
Quants VALENCIANS hi som, a Totcamping?

Fins altra.
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:QUANTS VALENCIANS HI SOM, A TOTCAMPING? fa 17 anys 8 mesos #31465

El 50% del nick es de Valencia, l'altre 50% es de Mollet. T'explico, la meva dona es valenciana i jo català, i compartim el mateix nick, aixi que si et fixes a la nostra fitxa surt "arizona" i ciutat: Mollet del Valles i Valencia.

Ja aniran "eixint" la resta de valencians, que en son molts també per aqui, el que passa es que ultimament estan més amagats!!! ;-) ;-) ;-)

Salut!!!!

Re:QUANTS VALENCIANS HI SOM, A TOTCAMPING? fa 17 anys 8 mesos #31472

jajaja.... com ja saps.... nosaltres som del nord de la comunitat valenciana.......jajjja:whistle:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:QUANTS VALENCIANS HI SOM, A TOTCAMPING? fa 17 anys 8 mesos #31479

matrix ha escrit:

jajaja.... com ja saps.... nosaltres som del nord de la comunitat valenciana.......jajjja:whistle:

Si, si ja ho sabia que vosaltres ereu els valencians del nord. Em consta. A vore si coincidim altra volta.

En un altre lloc parlaves que ereu dispostos a abaixar com a màxim fins a Guardamar del Segura, oi que sí? (como dieu vsltres) puix s'ha organitzat una trobada per al pont de la constitució a La Vilajoiosa, o siga uns 80 km. més al nord... Vosaltres mateixos.:whistle: :whistle:
:) :)

Una abraçada :woohoo:
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12