• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Missatge per a Carreras fa 19 anys 10 mesos #3284

Resulta que Usted entra en AC Pasion mira por alli y le gustan las letras
PC y BINGO he encontrado a Carreras.
Gracias por su respuesta.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Missatge per a Carreras fa 19 anys 10 mesos #3288

Es Usted una persona que por educación me callo, desde su llegada solo ha traido mal rollo en un foro que las personas que escriben no se lo mercen.
Para los malos rollos ya está Campin Salom.
Dejeme en paz y deje de decir mentiras pués cuando más escribe, más se le ve el plumero.
Primero niega que haya entrado en AC Pasión, luego lo admite, por una iluminacio que le da Dios ve unas letras PC y encuentra a Carreras, no se como tiene morro de escribir esto.
Lo que tendria de hacer es decir que no fué una iluminación de Dios, si no fué ...... y poner el nombre bien claro del que le dijo que PC era Carreras.

Perdonad los del foro lo siento.
jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Missatge per a Carreras fa 19 anys 10 mesos #3289

Entenc que l'única forma que teniu per respodre-us els missatges és a traves del Totcamping.cat, però potser millor que us ho parleu vosaltres. Crec que la resta no n'hem de fer res, ja ens hem fet una idea del que pot passar i coneixem una miqueta la trajectòria de cadascú.
Sisusplau, parleu-vos-ho en privat i seguim amb el bon ambient que tenim al forum.
Per part meva, podeu seguir participant tal i com ho heu estat fent fins ara, amb cordialitat i respecte.

Moltes gràcies i espero que no us ofengueu, res més lluny de la meva intenció.

Re: Missatge per a Carreras fa 19 anys 10 mesos #3312

Perdonarme todos los que os sintais molestos por mi presencia en este foro al cual he acudido en principio en busca de una informacion y precisamente a través de otros foreros de camping salom que así me lo han indicado. Además el mensaje inicial en este hilo no lo puse yo, sino que me sumé a el con agradecimiento por cierto. Creo que ya he explicado claramente el tema tal y como lo veo, pero por si acaso el tema reside en que busco una informacion que para eso creo que estan los foros y la persona a quien me dirijo no ha aceptado que yo le pida la informacion. Aclarar que no nos conocemos de nada. Acepto aunque no comparta su postura, porque como humanos que somos creo que debemos de ayudarnos todos y así me los habeis demostrado muchos de este foro en MENSAJES PRIVADOS, a todos os lo agradezco. En cuanto al tema yo lo doy por zanjado, no merece la pena seguir con el porque no conduce a ningun sitio sino a crear polémica innecesaria y que por supuesto no comparto. Simplemente quiero aclarar mi postura, nada mas. Y por cierto no creo en absoluto en las iluminaciones divinas, sino en leer un poquito y buscarle racionalidad al asunto. Por tanto que nadie le busque tres pies al gato como se suele decir. Reitero mis disculpas si en algun momento he faltado el respeto a alguien. Salud.

Re: Missatge per a Carreras fa 19 anys 10 mesos #3314

Hola Jordi,

Conocer la verdadera identidad de alguien que se esconde detrás de un nick es totalmente imposibble

Sentimos mucho que te este pasando esto

Un saludo

Xevi

Respuesta del admistrador de AC Pasion

Copiar pegar de su correo que me acaba de mandar

Re: Missatge per a Carreras fa 19 anys 10 mesos #3317

Com que aquest tema no aporta res a la comunitat de totcàmping demano que ningú en faci cap més resposta.
Fins ara no he hagut de tancar ni esborrar cap fil.
Espero no hagi d'esser aquest el primer.

Gràcies per la vostra colaboració.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12