• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Destroçan-me la AC a Gavernie fa 17 anys 8 mesos #31608

El meu fill m'envia aquest video de Gavernie, surtin-se de la neu i del gel i gravan-me la posible llet.

Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Destroçan-me la AC a Gavernie fa 17 anys 8 mesos #31611

Òndia, Jaume, m'has espantat. Quan has dit que et destrossaven l'AC ja m'imaginava que s'acabaria empotrant contra l'excavadora del costat. Al final tot ha sortit bé. Per cert: Gavarnie ha d'estar preciosa amb neu.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Destroçan-me la AC a Gavernie fa 17 anys 8 mesos #31612

jajjaaja...jo també vaig pensar el mateix, que acbaria estampat contra l´excavadora....

al final , tot va sortir bé.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Destroçan-me la AC a Gavernie fa 17 anys 8 mesos #31613

si, es veia venir que anaba cap a l'escabadora...
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Destroçan-me la AC a Gavernie fa 17 anys 8 mesos #31616

T'ho ha gravat per que vegueu lo bé que sen surt tot i les dificualtats jajajajaja.
Marta & cia.

Re:Destroçan-me la AC a Gavernie fa 17 anys 8 mesos #31618

UFFFFFFFFF!!! amb el títol del fil ens hem espantat una miqueta tots!!!!
Quina suor que devia tenir el teu fill en aquesta situació"-Jo amb la joguina del Pare,que li diré si ens la fotem,no s'ho creurà,gravem-ho-" molt ben pensat lo de la gravació,val més una imatge que mil paraules.
Ens alegrem que fos tan sols un ensurt.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12