• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

S'ha acabat la misèria! fa 17 anys 7 mesos #3203

Per fí! Després d'una setmana de segrest de la línia d'ADSL per part de Telefónica (càstig per haver comès el pecat de no contractar amb ells) ja torno a tenir connexió.
Ara miraré de posar-me de nou al dia, gairebé ho havia aconseguit després de les vacances i ja torno a portar retard. Des de aqui demano disculpes per haver trigat en respondre privats i correus, però des de la feina no m'agrada fer-ho.
Salutacions a tots i a totes i ja m'anireu suportant per aquí, ho sento!
8-)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: S'ha acabat la misèria! fa 17 anys 7 mesos #3211

Es el problema dels consumidors, que estem constantment sequestrats per les multinacionals sobre tot amb les telecomunicacions. Ens alegrem que ya estiguis en linia.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: S'ha acabat la misèria! fa 17 anys 7 mesos #3406

M'alegro molt que ja estiguis en linea, et vaig llegir molt a camping salon
salutacions
Salutacions desde Barcelona

Re: S'ha acabat la misèria! fa 17 anys 7 mesos #3411

M'alegro molt que ja estiguis en linea, et vaig llegir molt a camping salon
salutacions

Je, je... doncs aquí els meus comentaris solen ser una mica llargs... De moment la penya, amb una paciència que els honora, m'aguanta sense dir res, però jo crec que no durarà gaire... :) Mentrestant m'aprofito.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12