• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32167

Aquestes vacances se'ns ha ficat algun virus a l'ordinador. Finalment vaig optar per tornar a instal·lar Windows XP, i després de molts intents, ho vaig aconseguir, però hi ha coses que no aconsegueixo que funcionin. Per exemple, no em detecta la tarja de so, tot i tenir els drivers de la Sound Blaster no me'ls instal·la correctament. Això vol dir que no sento res, ni música ni vídeos. Tampoc puc navegar amb Internet Explorer, perquè no sé com s'ha instal·lat una mena de "protector" (Antivirus 360) que no em deixa navegar per la web. A qualsevol pàgina que vulgui anar em surt un missatge de què hi ha risc d'infecció de virus, i tanca l'explorador. Amb Firefox no tinc aquest problema, però no puc anar a Windows Update perquè només deixa des de l'explorer, i aquest diu que hi ha virus... En fi, un "sense sentit". Abans de llençar l'ordinador per la finestra, agrairia consells...
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32170

Hola Merce. El windows que estas instalant es l'original, i es el mateix que portaba l'ordinador???

El formateig va ser tot complert??

L'instalació i drivers, son sempre aconsellable fer-ho un per un, es a dir, instalar la sound blaster, reiniciar l'equip, instalar el firewire, (o el que sigui) i tornar a reiniciar, si o fas tot de cop, acostuma a tornar-se tonto.

L'antivirus aquest que dius, 360??... suposo que serà el firewire de windows.. i es per aixo que no et deixa entrar amb l'IE, pero es molt extrany. Si vols, enviam correu amb detalls i mirem d'esbrinar-ho.

una abraçada.
Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32172

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1799
  • Gràcies rebudes: 46
merce67 ha escrit:

Amb Firefox no tinc aquest problema, però no puc anar a Windows Update perquè només deixa des de l'explorer...

Jo acabo d'entrar a microsoft update amb l'IETab de Firefox sense problema.

Si no tens IETab, baixa'l de la web d'afegits per a Firefox.

Has provat de passar l'Ad-Aware per cercar algun virus ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32175

Bon dia a tots,

Mercè, pel que comentes vas reinstal·lar el sistema amb un disc original que venia amb l'ordinador.

Norton 360: és un antivirus de Symantec. A la seva plana web hi pots trobar eines per eliminar-lo completament.

Per la targeta de so, és la que portava d'origen l'ordinador o s'hi ha instal·lat després?

Pels problemes a l'hora de navegar te'ls causa segurament el Norton 360 ja que també és un agent de Seguretat a Internet (Internet Security) que funciona, entre altres, com a tallafocs. El problema està en que el de Windows es configura automàticament per a aplicacions Microsoft.

No sé si te ajudat o complicat més la situació :whistle:

Si vols envia'm un privat o email a veure si ho solucionem.

Jordi

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32179

Ramon, el windows xp que instal·lo no és original, però sí és el que tenia instal·lat l'ordinador des del principi. D'altra banda, no l'he formatejat, he fet una re-instal·lació perquè l'ordinador s'apagava sol. En quant a l'antivirus que no em deixava navegar per internet explorer, he passat l'ad-aware com em suggeria en Josep Maria i sembla ser que això està solucionat.

De moment el problema més "greu" que tinc és que no em reconeix la tarja de so. Els drivers que jo tinc no són els d'aquesta tarja (són d'un ordinador antic i no compatibles amb windows xp), i si intento "agregar hardware" selecciono una Sound Blaster i, un cop instal·lada detecta un problema (código 10) i no funciona. De fet, si vaig a l'administrador de dispositius em diu que no tinc cap element d'audio instal·lat.

Vull mirar de descarregar algun driver de so, però no sé exactament quin... Seguirem provant. Gràcies per tot.
Mercè & Cia.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32180

Bitxitos ha escrit:

Bon dia a tots,

Mercè, pel que comentes vas reinstal·lar el sistema amb un disc original que venia amb l'ordinador.

Norton 360: és un antivirus de Symantec. A la seva plana web hi pots trobar eines per eliminar-lo completament.

Per la targeta de so, és la que portava d'origen l'ordinador o s'hi ha instal·lat després?

Pels problemes a l'hora de navegar te'ls causa segurament el Norton 360 ja que també és un agent de Seguretat a Internet (Internet Security) que funciona, entre altres, com a tallafocs. El problema està en que el de Windows es configura automàticament per a aplicacions Microsoft.

No sé si te ajudat o complicat més la situació :whistle:

Si vols envia'm un privat o email a veure si ho solucionem.

Jordi

Jordi, la targeta de so és la que portava d'origen l'ordinador, però no em van facilitar els drivers. Gràcies de totes formes.
Mercè & Cia.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 3 setmanes #32185

Hola Merce. Llavors el que necesites es instalar els drivers correctes de la teva targeta de so, per aixo, el primer que tens que fer es saber quin model es exactament. T'envio un privat.

Salut.
Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 2 setmanes #32315

Bé, sembla ser que l'any nou no ha sentat bé al meu ordinador. Pensava que si el deixava descansar uns dies, potser s'arreglaria tot solet, però no ha estat així ;-) , però he esbrinat algunes coses...

Avui m'he decidit a obrir-lo, per si veia algun cable desconnectat o quelcom molt evident, i en fer-ho m'he enrecordat de perquè no tinc els drivers de la tarja de so, i és perque no tinc una tarja de so independent, és a dir, està incorporada directament a la placa mare. Amb l'Everest em diu que la placa mare és desconeguda, i ara ja no sé si pot ser un problema de bios o quelcom més complicat. Em temo que l'hauré de portar "al metge". Bé, si algú em pot donar algun consell, ho agrairé molt :) Encara tinc uns dies per anar trastejant...

Gràcies de nou.
Mercè & Cia.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 2 setmanes #32316

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1799
  • Gràcies rebudes: 46
Això comença a posar-se lleig...:dry:
Si la mare de la placa és desconeguda i a sobre és independent-ista no és estrany que a l'Everest ( al Nepal ) no la reconeguin dons prou problemes tenen ells...
A sobre si és bio, doncs pitjor.

Hauràs de cercar un metge naturista per a que li miri la "bios" i que tingui família a l'Extrem Orient, o comprar una vitroceràmica nova. :-P

No et puc ajudar més. :silly::silly::silly:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 2 setmanes #32318

Gràcies Josep Maria, com a mínim m'has fet riure una estona...

Una abraçada.
Mercè & Cia.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 2 setmanes #32331

creo entender que aun no has formateado el ordenador, si es asi una posible solucion seria restaurar el sistema en un punto anterior conocido en que todo funcionara bien, pon una fecha de tres meses atras por ejemplo, si esto no funciona entonces si que aplicaria el bisturi, formateo total y volver a instalar el XP, luego instalar todos los drivers, en caso de no tenerlos ir a la pagina web de cada elemento y descargarlo, en el supuesto que sea la sound baster 16, tengo yo los drivers.

por cierto el problema de que se te apagara solo el pc ya se soluciono?

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 1 setmana #32350

Si obres el pc i mires la placa amb paciencia, veuras el nom de la mateixa, aleshores ves al google i cerca els drivers d'aquesta placa, els instales i suposo que et quedarà com nou.
Sort
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 1 setmana #32360

El que es extrany que l'Everest no reconegui el model de placa, pero bé, generalment quan arrenques l'ordinador acostuma a sortir el nom, si mes no, alguna referencia pot donar la mateixa bios.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 1 setmana #32363

Mercè,

Hi ha un atre software: SiSoftSandra que potser te’l pot reconèixer, prova de baixar-te’l: es.kioskea.net/telecharger/telechargement-54-sisoft-sandra-lite

En aquest altre enllaç tens informació en castellà: sisoft-sandra-lite.uptodown.com/

Salutacions :)

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 1 setmana #32418

Hola mercè.

no he entrado estos días al fórum y no he podido ayudarte, como dicen los compañeros, escrito en la placa siempre aparece o el nombre del fabricante o modelo de placa, algunas veces incluso al arrancar el ordenador te lo dice.

Si no lo has solucionado envíame un mensaje a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. con tu número de teléfono y te ayudare dentro de mis posibilidades.

Saludos.

Last edit: per INFORMATICO.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 5 dies #32536

PROBLEMA SOLUCIONAT!!! Finalment he esbrinat quina és la placa mare amb Everest, i avui fent neteja i arxivant papers, he trobat el manual de la placa mare (per cert, és de l'empresa ASRock, una 4CoreDual-VSTA) i me n'he adonat que sí tenia els drivers de la placa. Al executar el cd m'ha permés instal·lar els drivers d'audio i ara estic escoltant música perfectament.

Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda, i molt especialment a INFORMÁTICO, que va tenir la paciència de trucar-me ahir al vespre i intentar solucionar-ho per "control remot".

Cada dia s'aprén alguna cosa, avui he aprés que el cd tan xulo, que jo em pensava que era de la tarjeta gràfica, és el de la placa mare. El millor ha estat quan he obert el manual (que em pensava que era de la tarjeta gràfica) i veig un esquema de la placa... casi salto d'alegria.

Bé, perdoneu el rollo i, de nou, MOLTES GRÀCIES!!!
Mercè & Cia.

Re:Problemes informàtics fa 12 anys 5 dies #32538

Molt be... m'en alegro molt que tot hagi acabat be... aixo de l'informàtica a vegades sembla cosa de bruixes.

Fins la propera
Ramon

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.