|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tinc curiositat per saber perque tanta seguretat tenen els campistes anglesos amb les seves caravanes que ubicant en els campings, ja sigui de catalunya o per frança, suissa, etc. Instalant la caravana a la parcela del camping, montant l´avance i posen a les rodes el tipic "cepo" de la policia, també he vist alguns que porten un tornillos de seguretat amb pany i clau a les potes estabilitzadores. Tot aixo ho entenc quan deixes la caravana en un parking, pero en els campings!!!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Serà que són "raros"?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Mira, jo també m'ho he preguntat en alguna ocasió, tampoc l'hi trobo explicació, peró acabo amb la conclusió de que més que raros, jo diria que "són muy suyos". :mrgreen:
Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Una altra cosa que em va cridar força l'atenciò d'aquesta gent, és que no esbandeixen els plats, els deixen escorrer i prou, no se si utilitzen un sabò especial per a això.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Ei, ei...! Que això si que té miga i s'han escrit rius de tinta! Em sembla que els ibèrics som els unics que passem els plats per aigua. Ni francesos ni holandesos ho fan, i em sembla que alemanys, i pel que dius els anglesos, tampoc. Els italians probablement ja ni els renten, es limiten a buidar les restes de menjar a les piques i deixar-ho tot fet un fàstic. Però és molt curiós, i jo alguna vegada ho he provat i no m'acaba de convèncer: els plats ensabonats s'eixuguen amb un drap humit i avall que fa baixada. No fan servir cap sabó especial, de fet les restesde sabó les eliminen completament amb el drap. No serà que som nosaltres es que, sense tenir-ne, llencem l'aigua com si ens sobrés? Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Que voleu que us digui, només de pensar el gust que pot tenir un bon plat d'escudella amb regustet a fairy, o un canelons dels que fan les àvies amb aquell toc de mistol.....
Per si de cas, continuaré fen el que s'ha fet tota la vida, digueu-me tradicional!!! :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Estic totalment amb tu Carles, jo tambe soc mult tracicional, no sé si mai us ha tocat beure en un got mal esbandit, fa un olor fatal, com per a posar el nostre magnífic menjar en un plat sense esbandir.
|
|
|
També jo m'he fixat, i vaig quedar sorprés. També he vist que porten copes de vidre ( jo mai ) i les copes de cristall sí que les esbandíen.
També a França he vist que els anglesos posen el "cepo", la propera vegada els hi pregunto per què ho fan. A mí, en relació amb "el cepo", el que no m'agrada és que als càmpings no controlen en absolut que quan surts amb la caravana enganxada, sigui la mateixa que vas entrar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai, doncs jo a frança vaig anar en un camping "espiguette" de grau du roi i al fer "check in" em van demanar la matricula de la caravana, perque a la sortida el guardies ho miraven. Per cert el camping mes brut que he anat mai.
|
|
|
Al voltant del "cepo" algú sap algún lloc on comprar-ne un?
|
|
|
doncs pots preguntar a la policia!!!! :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
A Barcelona, a la cantonada de Gran Via amb Balmes, hi ha una botiga amb articles un tant especials, com per a espies i detectius ...
Allà vaig veure fa un parell de dies un "cep ?" a l'aparador. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
es una mica lluny pero jo amb vaig veura a narbonne accesoires es a fransa
|
|
|
Ostres, jo això del sabó no m´habis fixat, però segur que no els copiaré...
Del cepo..... no sé, potser que si deixen la cv tot l´any al càmping i els marxen al seu pais...sigui una manera d´assegurar-se de que ningú se l´emportará... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
La botiga de Barcelona amb el "cep ?" a l'aparador:
nitspy Defensa y contraespionaje Gran Via de les Corts Catalanes, 606 08007 Barcelona +34 902 333 007 www.nitspy.com Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|