|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Avui han arribat de l'Antàrtida els expedicionaris patrocinats per Caixa-Fòrum. És un viatge realment fascinant, un somni que mai podré realitzar...
... Però crec que els diners utilitzats en aquesta aventura que pretent demostrar que persones amb alguna disminució també poden arribar al Pol Sud seríen de més utilitat si es fesin servir en instalar ascensors en habitatges on viu gent grand o amb dificultats de movilitat, en instalar rampas d'accés en museus, bibliotèques i escoles o adecuar les parades de trens, metro i autobusos parqué totes aquestes persones puguesin bellugarse per la ciutad ... Penso que són diners mal-gastats i que són un insult per totes aquelles persones que estàn esperant una subvenció per poder gaudir d'una vida una mica més cómoda. Que en penseu ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
penso que el que dius es molt correcte, pero ja fa dies que parlant del tema, dic sempre el mateix, el que hagues sigut bo es que el rei quan va fer el seu discurs de Nadal hagues dit que el seu sou baixaba com a minim un 10 % i al seu darrera tots els altres funcionaris, aquesta colla ens estan asfixian hi ha mes de 800 mil families que no cobran un € d'enlloc, un pilot d'empreses qu'estan a la ruina pel fet que els banquers han fet un pilot d'inversions mal fetes i ara en pagem les consequencies tot el pais "nomes fan credits a qui ja tenen els diners", enfi Neus penso que tot es molt injust i els politics i els banquers ( que es de qui parlem en aquest cas) son tots plagats una colla de malpar..s per dir-ho d'alguna manera.
La vida es injusta |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jofranc.
|
|
Jofranc,tens raó.
... però pensa que de política, religió, futbol i p***s no parlarem pas; l'Antàrtida és un tema a part. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
El que ha fet La Caixa és: Treu els diners de la Fundació, amb el que paga menys impostos, que també servirien per fer coses però que es farien sense posar el seu nom.
El que gasta en el patrocini d'aquestes activitats són menys diners que el que els minuts de publicitat li haguessin costat. El personal directiu de les Fundacions tindrà uns sous ben grossos, com el de la "Infanta". I a més queden com salva-pàtries i defensors dels desfavorits. Tot rodó. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Yo tambien quiero ir a la Antartida, pero no tengo bastantes vacaciones. Admito sugerencias.
Evidentemente, criticar a Caixa Forum sobre en qué decide destinar su dinero es un brindis al sol. Por el mismo motivo, yo podría preferir que se dediquen a investigar con células madre, en energia renovables o en luchar contra el virus de la Quinchitis (que es una enfermedad que todavia no existe, porque me acabo de inventar el nombre, que hace que el todo el mundo se muera entre retorcijones de tripas en un pis pas). Puesto que sse trata del dinero que ha ganado la Caixa con sus actividades bancarias, que invierte en obra social de acuerdo con sus estatutos, criticarles a ellos es como criticarme a mi porque me compro el periodico, en lugar de dar este dinero para que se hagan ascensores. ¿Es injusto que yo compre el Pais mientras la gente espera subvenciones? ¿Es injusto poner ascensores cuando en Somalia los niños se mueren de hambre? Otrosí, aprovecho para recordar algo que casi nadie piensa, pero todos saben: gastar dinero de los contribuyentes en que se permita la accesibilidad del Metro a personas de movilidad reducida es tirarlo a manos llenas: - Con lo que estan costando esas adecuaciones, podriamos hacer un transporte de superficie para PMR's de calidad excepcional. - El Metro no es un espacio seguro. Nosotros no somos lombrices de tierra, y nuestra superviviencia bajo tierra depende de la capacidad que, como empresa, en TMB tenemos para mantener funcionamdo los elementos que nos permiten, por ejemplo, respirar, o evitar que las aguas subterraneas inunden todo. En caso (que, todavia, no se ha dado, pero tiempo al tiempo, que estas cosas acaban ocurriendo) de accidente en un tunel, con necesidad de evacuar un tren por la testera, haciendo al pasaje caminar por la via (y no digamos, si es con humo, que hay que andar a a gatas), no hay mas sistema para evacuar un cochecito de niño o una silla de ruedas que la solidaridad de los demás viajeros, si la hay: TMB no podemos tener un par de forzudos en cada vagón para cubrir esta emergencia, de forma que, el dia que se de, va a haber un lio de narices.... Cierto es que ha habido mucha presión social al respecto, pero de forma poco consciente. Yo, que trabajo allí, nunca he bajado al Metro con mis hijos en cochecito; hasta que no han sido capaces de subir una escalera larga ellos solos, no me he atrevido a bajarles al Metro. Y autobuses adaptados a movilidad reducida, tenemos mas de 1000 por Barcelona. |
|