|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Fa uns dies que veia una autocaravana vella a l'entrada de Cerdanyola del Vallès. No té les matrícules.
Ahir vaig aconseguir que la Policia Local la retirés a un solar que tenen, i em donessin unes fotos per mostrar-vos-les, per si algú la reconeix, doncs ells no saben de qui és. Després de 90 dies la desballestaran. És possible que algú hagi decidit desfer-se'n d'aquesta forma tan poc cívica, però podria ésser robada. Aquestes són les fotos, a veure si algú la reconeix.
Informeu a altres fòrums on participeu, per fer la màxima difusió. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És una llàstima.
I ara que som al segle XXI no es pot ficar el número de bastidor en una base de dades i trobar a l'amo? o és que això només passa al cine? Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Amb el teu permís possaré un enllaç a AcPasión. Ultimament han robat tres autocaravanes de gent fel fòrum.
Gracies i salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Algú ja havia posat l'enllaç
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
nouespai ha escrit:
Josep Maria, abans de desballestar-la, no hi ha altres opcions? Potser podríem estar interessats... (bé, segons com estigui, no li he dit res al Xavier) Mercè & Cia.
|
|
|
MarceCRN ha escrit:
Vaig parlar amb el regidor de mobilitat ( qui va ordenar de retirar l'AC, doncs la policia encara que jo els havia dit no ho havíen fet. Es veu que cal tocar les altes instàncies per a que et facin cas... ) dient-li això, i em va dir que ells pensen que és un abandonament, perquè els lladres no es molesten a treure les plaques. Neus ha escrit:
Ho vaig avisar a webcampista y Viajarenautocaravana i ho vaig posar a ACPasion. merce67 ha escrit:
Parla amb el Xavi i em dius alguna cosa, jo crec que tot és possible. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Ja hem parlat. No sé ben bé com s'hauria de fer, perquè imagino que no deu tenir papers i per aconseguir la clau potser n'hi hauria prou amb canviar els bombins...Hi hauria alguna possibilitat de veure-la? En parlem al vespre, si et sembla. Mercè & Cia.
|
|
|
Hola Mercé.
Potser t'hauries d'enterar de quines pegues o problemes et pots trobar a tràfic o a la I.T.V per matricular i donar d'alta aquesta AC. Se que autocaravanes anteriors al 2000 i comprades al extranger tenen molts problemes a l'hora de la matriculació. Aquesta sense matricula o donada de baixa no sé quines condicions et posarien. Josep Mª, quan ja havia escrit el post he vist que ho havies penjat als altres fòrums. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Bones,
Doncs se que a AC Pasión, hi havia algú que anava buscant una bavaria que l'hi havien robat... peró si ja heu comprobat que no es aquesta persona es pot intentar de tornar a donar d'alta. Suposo que pagant l'estança als dipòsits de l'ajuntament i que aquests et facin un document com que ha estat abandonada i a on aparegui nº de xasis, es deu poguer tornar a donar d'alta al SERVEI CATALA DE TRANSIT (Tráfico "LA CAMPANA" de Barcelona o al de Sabadell) Jordi - ClanMayo
ClanMayo |
|