• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: els nostres somnis ...

els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34189

Una gran part de la gent que forma Totcàmping som viatgers, i per tant molts del nostres somnis formen part dels nostres projectes ...
Hi han projectes inmediats, projectes futurs i altres que mai deixerant de ser projectes somniats.

- Els projectes inmediats poden ser les sortides de cap de setmana, inclus les vacances ...
- Els projectes futurs son aquells viatges que es tenen de pensar y rumiar, que ara no podem fer, però que saben del cert que algún día realitzarem ...
- I els viatges somniats ???
Son aquells que ens agradaría fer, pero bé per falta de molt de temps, per manca de mitjans económics, poc esperit aventurer o senzillament no sabem com arribar-hi, mai arribarem a fer ... o potser si !!!

Os invito a explicar els vostres viatjes somniats amb elements d'acampada; no si val anar d'hotel ...

NEUS- Argentina de nord a sud. LLogar una autocaravana y recorrer la ruta 40 que resegueix durant quasi 5000 km els Andes

www.turismo.gov.ar/esp/atra/ruta/mruta.htm
www.patagonia-argentina.com/e/content/especial/ruta40.php
www.rutasur.com/es/

MERCE67- Recorre Canadà de costa a costa i Australia

EVAV- No trigarem massa en saber que està voltant per les Muntanyes Rocalloses del Canadà, els Parcs Nacionals Americans o per les terres gélides d'Alaska.

IOGUI- La llista de la Gloria és molt llarga: Canadà, Alaska, Parcs americans, Australia i Nova Zelanda.

JOFRANC- Argentina, Xile i Canadà

LOS PACOS- Canadà i Parcs Nacionals d'Estats Units

TIRAMILLAS- El Japò, però es conforma en veure'l amb el Google ...

JIMMY- Creuar Xile de nord a sud i beure "cola de mono". Amb 40 dies de vacances, tot és possible, només falta tenir la cartera plena.

MATRIX- Canadà, EEUU i perqué no també el Japó

MONRIB2123- Necesita un any sabàtic per donar la volta al mon.

ARIZONA- Costa el mateix somniar una mica que somniar molt. Les seves destinacions serien Xina, Patagonia, creuar América de nord a sud i Rusia.

SAUR- El Iemen, però primer ha de trobar un tractament contre les arrugues del seu home.

MARCECRN- Vol recorre les valls del Danubi des de
la seva naixença a la Selva Negra (Alemanya) fins la seva desembocadura al Mar Negra (Rumania). Son quasi 2900 km. Hi ha un altre destinació somniada que de moment no ens dirà ...

QUINCHO- Canada: las Rocosas, el Gran Norde, el Lago del Esclavo... y Australia: viendo la Cruz del Sur, las cataratas de Litchfield, los manglares, la Barrera de Coral.... La Opera House, el desierto, los koalas... Sin AC recorrer las mil islas de Indonesia.

JEPI- Recorre els parcs naturals de EEUU i Canadà. Sense auto Austràlia, Xina i Japó i....... també donar la volta al món durant 69 dies en un creuer.

www.unmundodecruceros.com/

CAMALLAR- Austràlia i Nova Zelanda

MAR-MAR- Els seus somnis son recorre EEUU, el Canadà i com no, fer el maravellos creuer de 69 dies proposat pel Jepi.

CALA- Somnia en poguer recorre la Ruta de la Seda, des de Estambul fins a Xian.

CIUTANEJO- Le agradaria veure i remanar muntanyes de diamants a Sudàfrica i pasejar entre les fieres dels parcs naturals de Kenia.

AMADORP- Ben aviat recorrerà la costa oest de EEUU i sobrevolerà amb elicópter el Gran Canyon.

Vinga, anims, tots podem somniar !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Neus.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34190

A mi sempre m'han atret molt dos grans païssos: Canadà i Austràlia. Fer Canadà de costa a costa, en autocaravana, déu ser espectacular!
Mercè & Cia.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34192

Mercè, ens trobarem en somnis pel Canadà!!!
L'havíem començat a preparar per a aquest estiu, però la situació econòmica d'incertesa ens ha fet canviar de destí.

A la llista també hi tinc Alaska i els parcs americans.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34193

Merce, tinc uns coneguts que fa uns anys van anar a Australia i allà van llogar una "california wesfalia" i van recorre durant un mes gran part de l'illa. Personalment m'agradaría anar-hi, pero penso que per nosaltres no és un projecte somniat si no un prejecte imposible.

Eva, sortosament per vosaltres, anar al Canada és un projecte futur que possiblement realitzareu ben aviat.Per nosaltres aquest país és un projecta molt llunyà pero que no descartem fer-lo realitat algún dia.

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34195

Hola! m'has fet sommiar (q així ja sóc feliç) Neus..i el millor q em podria passar és q ens toqués la loteria i que tots els projectes futurs i difícils ( per a no dir quasi impossibles) passessin a ser INMEDIATSSS :cheer:

Els destins q heu dit Eva i merce tb me'ls he imaginat fent-los jo algun dia, a més de Nova Zelanda..i molts d'altres q vosaltres ja heu fet...

Vosaltres els q comenteu serien amb una ac llogada no, com els amics de la Neus?

Petons
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34196

Una i potser la que mes gracia hem feria seria recorre Argentina de nort a sud per la ruta 40 i afagiria la part sud de Chile

Una altre el Canada
I una que potser es de futur, es una petita visita a les illes Svalbard (Noruega) restan a tant sols 1000 km del Pol Nort

Salutacions

Last edit: per Jofranc.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34199

Gloria, ojalà ben aviat poguem borrar els teus sonmis d'aquest llistat; voldrà dir que no son projectes somniats, més aviat seràn sonmis fets realitat !!!

Jofranc, de fet la ruta 40 passa pels cims i no deixa de ser l'eix tranversal que permet visitar els dos paísos.

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34211

A nosotros también nos gusta soñar despiertos........

Y nuestros sueños serian poder ir a Canadá y ver las montañas
rocosas y el parque Yellowstone.

Y también, el Gran Cañón del Colorado con todos los pueblos
del oeste, pues nos gusta mucho la música y ver bailar country.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34214

Austràlia és un gran destí per a fer en autocaravana.
Hi ha famílies que han "tastat" l'autocaravana a Austràlia, ja que és una forma de veure el país que ells tenen molt per la mà i molt ben comercialitzat.
Vam estar (sense autocaravana) a Nova Zelanda, i ens vam plantejar si fer l'extensió a Austràlia, però vam pensar que calia fer un altre monogràfic per a Austràlia, i també està pendent.

També hem estat (sense autocaravana) per Chile, fent "saltirons" en avions nacionals, per poder anar des d'Iquique (bastant al nord) fins a Aisén (bastant al Sud), amb extensió a Pascua. Ens vam quedar amb les ganes de poder anar més al sud, però era hivern i era probable que no veiessim res per mal temps. I també tenim pendent saltar a Argentina.

Tot i així, només fa un any preparàvem Canadà de cara a aquest proper estiu. En somnis ja hi he posat un peu. A veure si hi puc posar l'altre sense fer passar massa anys !!!

I Alaska era un projecte de vacances fins que vam saber que la Xènia estava en camí, i vam canviar de destí. Esperem poder-hi portar les nenes. Fa un parell d'anys en alguna revista d'autocaravanes sortia un reportatge sobre els campings i les autocaravanes a Alaska. Impressionant. Era un grup de pescadors que havien llogat autos per anar a pescar a Alaska. Les autos, de dimensions americanes, amb aigua corrent (endollant entrada d'aigües netes i sortida de grises al camping). En fi, un altre somni pendent.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34215

El meu somni es japó.....però crec que solsament ho veuré pel google:( jjajaaja

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34217

Hola Eva
Ja que fas menció d'Alaska i pescar, a Vic hi ha un grup que cada dos anys i van a pescar els salmons, els porten amb avio fins un lloc determinat i estan alla duran una setmana amb tenda, explican que en algunes ocasions tenen de marxar lluny perque els osos senten les olors dels menjars, hi ha gent de la comarca que paga el viatge nomes per veure aquestes bèsties
A nosaltres tambe ens encanteria pero faltan di.....:whistle:

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34265

Paco, Paquita, creo que Canadá y los Parques Nacionales ganan por mayoría.
Maria José, no se si al Japó existeixen autocaravanes ...

Tant Estats Units, Canadà o Alaska i també el continent Australià son paisos on és fàcil llogar una AC; també a Argentina hi han moltes empreses de lloguer de AC, campers i Pickup (Eva, son els que t'agraden ???)
Os posso un enllaç:

www.rutasur.com/es/

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34267

XILE
De nord a sud.
Evidentment, en autocaravana.
la llogaria en allà i m'estaria recorrent el pais durant els meus 40 dies de vacances d'un any sencer.
també dormiria en habitatges particulars, coneixent la seva manera de veure el futur.
Menjant la seva carn, els seus congrios, vevent els seus piscos souers, cola de monos, ...
algú s'apunta?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34269

Jimmy, crec que lo de la "cola de monos" no va amb mí:nea: però la resta és compatible amb la ruta 40 que creua els Andes. Fes una ullada als enllaços del primer post i veuràs que aquesta ruta transversal parment acostarse tant a Xile com a Argentina.

Salutacions.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34272

jejejeje
gràcies per l'apunt económic, m'has fet tornar, de sobte, a la crua realitat. snif!
un apunt: el cola de mono és una beguda, casolana, basada en l'aiguardent i llet condensada, pel que cal "beure" i no menjar.
(m'està entrant una gana...)
salut!
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34277

Uf...... jo en tinc molts de viatges sommiats!!
Amb auto, m´agradaria Canada i EEUU i els seus parcs de l´Oest....
Sene Ac: Japò.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34281

Aquest cap de setmana he agafat l'avió i això de "no tocar de peus a terra" em sembla que s'ha acabat per una bona temporada. I dic "tocar de peus a terra" en sentit literal, les alçades no estan fetes per a mi.
Ara, en sentit figurat, per somiar que no quedi ;-)

Tinc una cosina que s'ha agafat un any sabàtic i amb el marit han decidit anar a fer la volta al mon, quina enveja :sick: !!! Però com ja he dit que els avions i jo som incompatibles, un any em sembla una mica justet per fer la volta al mon amb l'auto. Així que per què no una "vida sabàtica" ??? Fa un parell d'anys vam coincidir a Toledo amb una parella de pre-jubilats que venien d'Austràlia. I per què no ho podré fer jo algun dia ?????

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34288

Jimmy, a Chile no et descuidis (ni que sigui en somnis) de tastar el curanto, un enorme guisat de carn, marisc i verdures.

Si demanes erissos de mar te'n porten un bol tan ple (sense les closques) que no te l'acabes.

Als mercats hi ha cocinerías, petites peixateries on cuinen el peix i el marisc i es pot menjar allà mateix, en una única taula compartida. Potser no són les condicions higièniques estàndar europees, però et pots posar les botes de marisc, de dimensions gegantines i exquisit.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34290

jimmy ha escrit:

jejejeje
gràcies per l'apunt económic, m'has fet tornar, de sobte, a la crua realitat. snif!
un apunt: el cola de mono és una beguda, casolana, basada en l'aiguardent i llet condensada, pel que cal "beure" i no menjar.
(m'està entrant una gana...)
salut!

Moltes gràcies per la puntualització de la cola de mono ...
La crua realitat com dius, és el que fa que una gran part de nosaltres només poguem somniar ...

Salutacions.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34292

Eva, ja sabem que no trigaràs en fer realitat els teus sonmis, uns més aviat que altres. Mentre tu tens un peu al Canadà jo el tinc a Turquía, però de moment la crisis i el infart del Ramon (encara em fa una mica de por anar a paisos amb poca infraestructura médica)l'ha deixat aparcat per un parell d'anys. La nostre intensió era arribar fins la frontera d'Armenia.

Marta, Canadà i EEUU segueixent guanyant per golejada.

Montse, jo m'apuntaría no a 1 any sabàtic, sino a una vida sabàtica, amb temps i peles tot és posible.

Continueu somniant !!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 6 dies (13.07), Jepi en 6 dies (13.07), Toni-de-Ros en 19 dies (26.07), costalbert en 21 dies (28.07), Lluís García en 28 dies (04.08), ciuatanejo en 29 dies (05.08), IVISANT en 32 dies (08.08), Mont-lleó en 35 dies (11.08), Unalome81 en 47 dies (23.08), JordiJ en 50 dies (26.08)

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.