• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: els nostres somnis ...

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34422

Tot i saber que un creuer no és ni de bon tros la millor manera de visitar un pais, fer la volta al mon ens posibilita fer un petit tast de les coses boniques que hi han arreu del planeta.
... Molt possiblement ens haurem de conformar en voltar pel Mar Egeu :beach::beach::beach:

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34452

Neus, la questio es volta, be sempre per algun lloc qu'ens agradi esta clar.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34455

Home Neus,aixó que un creuer no es la millor manera:whistle: ....tens el dinar fet:woohoo: ,el llit fet:-P ,ball aquí,teatre allà pel.licules,sales de festes,piscina ,sauna,jaccuzzi:) ,quasi bé com a l'auto.Una altre cosa es que es diferent pero habent'ho provat es una molt bona opció si t'ho pots permetre,molt diferent a l'auto,està clar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34458

Jepi, m'hauré explicat malament ...
Crec que els creuers son una bona opció per fer unes bones vacances: com bé dius, tens ela apats servits a taula, piscina, gimnas, jacuzi, cine, espectacles etc... tot sense sortir del vaixell.
També crec que els ports on es fa escala son llocs que es visitan més superficialment que en un altre mena de viatges (aixó és al que em referia).
Pel nostre 25 anys de casats teniem (en Ramon i jo)previst fer un creuer per l'Egeo, però uns mesos abans vam fer servir els diners estalviats per aquesta celebració en canviar-nos l'auto...una profile xulíssima que malauradament ens va donar molts, molts problemes, fins el punt que abans d'un any vam cambiarla per l'actual.
Continuem estalviant per fer aquest creuer, és el primer gran projecte per un futur no masa llunyà.

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34461

no em puc deixar de defensar al diable, com a expert de 3 creuers:
no hi ha res millor que la nostra propia AC.
els creuers estan molt, molt be. Però per 5 estrelles, la nostra AC.
llibertat, autonomia, repetició, canvis d'ultima hora, economia, ... son termes que entren en el mon dels creuers.
Ara sí, dormir en un pais diferent cada dia, menjar fins la sacietat, no ho te la AC.
També, el dormitori, es sembla força, oi?
els que heu anat, m'enteneu, no?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34464

Neus,t'havia entes perfectament,només volia fer el petit comentari que hem fa la meva dona quan anem de vacances,que a ella ja li està bé cuinar(entre tots)fer els llits etc,però que t'ho facin a vegades s'agraeix i un fa vacances de tot,a l'auto ja en fas,però encara t'has de preocupar de fer el dinar de mirar el mapa...etc

Jimmy,tot te lo seu,jo no podria fer sempre el mateix,combinar les coses,els viatges,les dones( aaaaiiiiiiii perdoneu aixó no:laugh: :laugh::laugh:) les maneres de fer,es sempre enriquidor.Combinar les coses es sempre el millor.(auto-creuers-viatges-caminades-esplais...etc)
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34471

El meu viatge somiat però que ara està una mica complicat de fer es: La ruta de la Seda. Començant a Estambul i fins a Xian , pasant per Iran (Persepolis, Ishfajan,etc.. ) , Uzbekistan (Samarkanda , està al mig de la gran plaza de les mezquites....), el Pakistan (Karakorum...), i Xina

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34473

Cala, llàstima que ara per ara, la situació política d'alguns paisos no fassi segur viatjar per ells i tot i que la seva població deu ser molt acollidora, no hem d'oblidar que existeixen uns grups radicals que tenen odi i fobia a tot el que és occidental.
Pot ser els més joves tingueu la sort d'aquí molts anys de veure com les coses cambien, i podreu gaudir amb tranquilitat d'aquestes cultures i aquets paisatges tant diferents als nostres.

Afageixo un plànol de la ruta: l'antiga changan és l'acual Xian

www.upf.edu/materials/huma/central/historia/eo/seminaris/curs0708/seda/mapa.htm

Salutacions

Last edit: per Neus.

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34488

Bé a més a més dels que ha escrit la meva costella Iogui, n´hi ha un que m´agradari afegir i seria un viatge per alguns països africans. M´agradaria visitar tots aquells llocs on s´han realitzat troballes sobre l'origen de l'home, visitar les mines de diamants i d'or (pe República Sudafricana) i els seus museus corresponents, sense deixar d'estar en els famosos parcs de Kenia.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34496

Ciutanejo, no és obligatori coincidir en gustus amb la parella !!!
Personalment els paísos del centre i sud d'Africa em donen una mica de por: no m'agradaría servir de sopar d'un lleó o trobarme dins un olla :gamer::gamer::gamer:

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34497

A mi també em fa una mica de por Neus, però com he estat quasibé un habitual dels documentals de naturalesa doncs m´agradaria molt.
Malgrat tot em farien més por les persones segons els llocs on haguessis d´anar.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34500

ciuatanejo ha escrit:

A mi també em fa una mica de por Neus, però com he estat quasibé un habitual dels documentals de naturalesa doncs m´agradaria molt.
Malgrat tot em farien més por les persones segons els llocs on haguessis d´anar.

Estic completament d'acort, en fan més por les persones que les bestioles.

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34531

Amadorp .Si no hay ningun problema el verano del 2010 la costa oeste de EEUU con sus parques nacionales y el Gran cañon del Colorado con helicoptero ,alquilando una ac en San Francisco o Los Angeles.
Saludos Amador

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34536

Amador, el teu viatge a la costa oest de EEUU és més una futura realitat que un somni.
Esperem que ens tinguis al corrent dels preparatius i un cop realitzat aquest magnífic viatje ens expliquis una per una les vostres aventures americanes.

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34542

L'altre dia llegin al company Nettus (Acpasion) amb va despertar l'interessant que podria ser fer un recorregut amb el
"Transiberiá" :)

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34548

Jofranc, no és pot fer el mateix recorregut amb AC ???

www.tuaregviatges.es/asia_transiberiano.html

Son quasi 10000 km !!!

Salutacions

Re:els nostres somnis ... fa 11 anys 4 mesos #34623

:(:(:( és que ningu més te somnis d'aventures i viatges maravellosos ???

... Tocar de peus a terra és molt sa, però somniar una mica no fa mal !!!

Salutacions

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.