• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

GPS? fa 17 anys 4 mesos #34546

Bona tarda amics!
Com ja sabeu , som els novatos i avui ens han confirmat que tindrem la caravana nova abans de setmana santa. Avui ja hem estat buscant material complementari per l'autocaravana i hi ha alguns punts que ens agradaria que ens dinguessiu un cop de mà.
Un d'ells es el GPS . He anat a mirar a FNAC i l'únic que hi havia a nivell de cartografia europea es el NAVIGAM però veig que molts aneu amb el TOMTOM ( a part de ser el més car ) i només porta de serie la cartografia de Espanya i Portugal,però també es l'únic que et pots baixar les actualitzacions de les àreas de servei per poder carregar i descarregar aigues.
Algú em podria orientar? Gracies

I per altre banda , el tema dels líquids que s'han d'introduir dins els dipòsits de l'aigua perque no facin males olors. Algú em podria dir quin tipus de líquid es i on es pot comprar a part dels centres de compra-venta?quin cost tenen i la seva durabilitat?Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34551

Nosaltres portem el tom tom... bé . el homer, que jo encar vaig amb el mapa al costat perque no m´en refio massa.
Als dipòssits d´aigua neta jo no poso res . i tampoc al de grisses.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34552

Nosaltres portem el TomTom amb la cartografia d'Europa, ja fa quatre anys que el tenim i n'estem molt contents.
El nostre és un Go 700,que ja no el fan.
Amb mapes d'Europa veig que hi ha aquests, per exemple:
www.tomtom.com/products/product.php?ID=490&Category=0&Lid=6
www.tomtom.com/products/product.php?ID=480&Category=0&Lid=6
www.tomtom.com/products/product.php?ID=593&Category=0&Lid=6
www.tomtom.com/products/product.php?ID=468&Category=0&Lid=6

De vegades el Tom Tom ens ha posat per algun caminoi estrany, però compensa per la gran tranquil.litat que dóna generalment, tot i que tampoc deixo el mapa a casa.

No obstant, hi ha programes que converteixen els arxius de PDIs per a diferents navegadors estàndar.

Als dipòsits de grises, un cop buits, de tant en tant en David hi tira un raig d'això www.thetford-europe.com/upload/111720_622_1187770943009-Tank...r_1%2C5L_vrij_LR.jpg

El líquid blau per al Thetford de vegades en David el compra al Leroy Merlin.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34558

Hola companys, doncs, aixo del gps es tot un mon, i tenim de gustos un munt. Ara bé, jo, per no portar molts trastos a sobre, acostumo a fer servir una pda, amb ella ho porto tot, el tel., agenda, internet, i com porta gps integrat, l'hi pots afeixir el sistema de navegació que volguis. He estat molts anys amb el TomTom, i deunidó dels llocs que ens a tret, (i els que ens ha ficat). Ara estic fent servir el Sygic McGuider, el pots veure a: www.sygic.com/ i funciona força be.

Pel tema de liquits, nosaltres només l'hi fiquem al quimic d'aigues negres,a la resta res.

A10.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34559

El navegador més venut és el TomTom, (jo el tinc en PDA), respecte als mapes ho pots anant comprant segons els vagis necessitant.

Salutacions :)

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34566

yo tambien tengo el tomtom en la PDA, ¿ventajas? tiene mas utilidades que un navegador dedicado, ademas para actualizaciones me pongo el parche en el ojo y pongo cara de malo con lo cual ya lo he actualizado varias veces, tanto las versiones de tomtom como los mapas y a muy buen precio.

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36778

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Sembla que el Ventura Snooper seria el primer GPS amb cartografia apte per caravanes i autos.

Algú coneix aquesta marca?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36784

ho veig una opció molt bona, pero el preu m'ha desanimat una mica :(

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36785

nouespai ha escrit:

Sembla que el Ventura Snooper seria el primer GPS amb cartografia apte per caravanes i autos.

Algú coneix aquesta marca?

No l'havia escoltat, però el aparell que es veu en la web, té molt bon aspecte.

Salutacions :)

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36788

parece muy buena opcion

Re:GPS? fa 16 anys 11 mesos #37046

Hola , algú em podria passar o dir-me d'on puc treure una versió de descarrega gratuïta de la cartografia d'europa o concretament de frança per un Tom-Tom One versió 3?

Gracies

Re:GPS? fa 16 anys 11 mesos #37049

gratis no.
ho has de comprar, com fan tots els bons nois, que volen contribuir a la riquessa dels rics.
tu ets d'aquests?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:GPS? fa 16 anys 11 mesos #37120

Ho sento , però jo no soc d'aquests. Ho trobo relament un abús i un engany , ja que quan pagues alguna ctualització de mapes hauria d'estar al corrent i MAI són actuals.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12