|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Hola Valencians,resulta que tan sols marxar vosaltres ens han fet fora.Sort que als valencians els han deixat quedar fins demà.Nosaltres ja sóm a casa.Esperem que tothom vagui arribant bé.
Ens veiem ven haviat.Malgrat tot ens ho hem passat bé. No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola amics.Nosaltres ja som a casa.Llastima que s'higui acabat abans d'hora.Ho hem passat pistonut amb tots vosaltres.Els mojitos,els cremats "el meu avi".Tot lo bo s'acaba.Unpetonas a tots i ja penjare les fotos.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
hola, nsaltres ja fa una ewstoneta que hem arribat, amb una mica de mal sabor pel final que hem tingut, però ens ho hem passat molt bé.
Espero que tots vagin arribant bé. Em sembla que a aquest càmping no podrem tornar-hi...... :roll: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
yo tambien acabo de llegar, ahora ya estoy mas calmado, al final los mossos no me han hecho deligencias, y todo quedo en unas faltas., reconozco que me pase al negarme a pagar, bueno, todo paso, recordemos solo los momentos felices, que fueron muchos.
un saludo a todos Tonio |
|
|
Bona nit!!!!!
Nosaltres ja hem arribat....sento molt el que ha passat...jo ja ho deia pero ... en fi... espero que la propera no hagin de tornar a venir els mossos.... no hi estic acostumada ... i ho he pasat molt malament... el Manolo ja s´ha recuperat del cop.. espero que el morat li marxi aviat .. aquesta nit li posare gel i espero que es desinflami.... :roll: fins aviat!!!! Mª josé :-| |
|
|
Hola a tots!!! Quina pena, el que em sap més greu és que els nens s'han quedat sense berenar, i tinc un munt de xocolata a casa, o sigui que haurem de quedar ben aviat per gastar-lo, no sé quan caduca.
Bé, una abraçada a tots. Ja quedarem. Mercè & Cia.
|
|
|
Eiii companysss, nosaltres ja em arribat, em sortit mes rapit xk sabiem k pasaria algo, però aixo del Tonio amb els mossos no ho esperaba.
En fi, ja seguirem parlant. Tiramillas, que el manolo es recuperi rapit. Salut. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Aquesta gent son força impresentables !!!
S'han prés una colla de mojitos i mireu que us estan dient. Estem conectats en un wifi de la comissaria i ens ho estem passant pipa aquí. :mrgreen: :mrgreen: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
QUINA COLLA DE FOLLONEROS, GAMBERROS I ANIMALS QUE ESTEU FETS!!!!.
Mira que la que heu liat i per postre, jo he tingut que fotre el camp amb la panxa buida, això no es fa!!!!! Per cert, m'han fotut 8 punts del carnet per culpa vostre, amb la conya dels mojitos i que no teniem que conduir després i només sortir del càmping m'han fet bufar el flabiol. Però el que m'ha sapigut més greu, que el director m'ha dit: m'he quedat amb la teva cara!!!! Estic que m'enfilo per les parets :twisted: :twisted: :twisted: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Hola Familia!!!!
Estem aqui a Sant Pere Pescador disfrutant de la platjeta de la Ballena Alegre i celebrant el cumple de l'echobelly, i probant el wifi del camping ens hem kedad a cuadres al entrar al forum i veure que esteu tots aqui parlant de comisaries, mossos, i retirada de punts dels carnets de conduri. Q ha passat???? Si es que sou ns bandarreeeees :mrgreen: :mrgreen: al final no ens voldran a cap camping! Espero al menys que us ho hagueu passat d'allò mes be, i que aquest final extrany nomes sigui amb el temps una anecdota mas de les kedades. Salutacions a tots!!!! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Quiero aclarar que este hilo fue una broma para nuestros amigos valencianos que tuvieron que irse antes, pues en su comunidad el lunes 11 no es festivo.
En ningun momento se echo a nadie del camping. |
|
|
QUE ES UN BROMA !!!!!!!
Lo digo por si algún personaje invitado se ha creido lo que ha leido... Conrad: Ja ens coneixes... bromes i juerga tanta com vulguis per sempre amb educació i bona convivència !! Petonassos Jesús-Tio Willson Salutacions des de Navarcles |
|
|
Verge santa, com ens hem de veure!!!!
Que n'es de trist que algú senti campanes i que no sap d'on venen i a sobre en "foti" cullerada per d'altres llocs, no he pogut soportar mai el "corre vete y dile". Creo que uno antes de hacer afirmaciones tiene que saber que lo primero es contrastar la información. Que pena me da ver que un individuo pueda llegar a hacer tanto el ridículo afirmando y narrando una cosa creiendo que es veridica cuando todo es una broma. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
he creido conveniente anunciar que es todo broma, pues hay un hilo en campingsalon que da esta informacion como veridica, me sabia mal que la persona que se "trago" la broma quede como mentirosa, cuando simplemente le faltan horas de siesta.
|
|
|
Si, si, es per aixó que dic que no soporto certes actituts d'algún individu que te ganes de fer-se pasar la son de la migdiada a base de dir animalades per d'altres bandes
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
pero.......... nos echaron o no?
|
|
|
=)) =)) =))
|
|
|
No hem estat a la kedada, pero sembla que us vareu passar un "huevu" :-)) =)) brindem dance . Si és que això es veia venir, si és que no se us pot deixar sols :twisted: :twisted: . Mira que sou "gamberretes" :mrgreen: :mrgreen: .
I a més ara els del Totcamping.cat ja no som un forum, som un club. Que dic un club, més que un club . I nosaltres perdent-nos aquesta "movida". Que si s'ha de liar una de grossa, nosaltres també volem :D :D . Però de ben segur que ho farem amb molt de respecte, com sempre ho fem. Enhorabona companys per la super-kedada i ben aviat farem la propera (si no ens tanquen el xinringuito |
|
|
Ah!, però ens van fotre fora? Nosaltres sense enterar-nos. Ja deia jo que al dinar d'avui erem 4 gats... =)) =)) =))
Salutacions
|
|
|
Després de veure alguns comentaris inocents, no se m'acudeix res més que pensar que hi ha gent que no poden sortir més enllà de càmping-salon.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
|